פנינה ושלושת הדובים
New member
רוצה לספר לכן
אתמול בבוקר לפני שהתעוררתי חלמתי שבורח לי פיפי
לא התעוררתי מזה אבל אחרי יותר משעה היה לי חלום שבו אני אומרת לאם המיועדת שלי שאני מדממת ואני חייבת פד ושלא נעים לי כי כולם רואים את הדימום ושוב מתוך שינה הרגשתי שבורח לי פיפי
הפעם התעוררתי עם מחשבה של "מה אני ילדה קטנה שעושה פיפי במיטה???" קמתי לשירותים ולזוועתי גיליתי שהחלום היה מציאותי, מציאותי מידיי... דיממתי... וזה באמת היה כמו חוסר שליטה על הסוגרים ובאמת הרגשה כאילו "ברח" לי פיפי... נכנסתי להיסטריה, בחיים לא הייתי היסטרית בצורה כזו. הרמתי טלפון לחברה הכי טובה שלי כשאני בוכה לה בהיסטריה, איך אני הולכת לספר להורים? היא הרגיעה אותי ואמרה לי להתקשר אליהם, שיותר חשוב עכשיו שנבדוק את העניין, כשאני בוכה בהיסטריה הרמתי לה טלפון ומיד הם הגיעו לקחת אותי לבי"ח, שם ניבדקתי ולשמחתי ושמחתה ראינו דופק ושהעובר בסדר ושאני סובלת משיליית פתח חלקית (מה שבחיים לא קרה לי באף הריון) דמעות של הקלה ויצאנו מהמיון עם הוראת אשפוז. ואמרתי לה, תארי לך שאני רואה את הגרוש שלי עם אשתו עכשיו (היא צריכה ללדת) עוד לא גמרתי לומר את זה וראיתי אותם שם, כמובן שנהייתי לבנה כמו סיד והתחלתי לרעוד כמו עלה וזה בטח ובטח לא הוסיף לכל המצב העדין שהייתי שרויה בו. עכשיו אני בבית עם הוראה מהרופא לנוח הרבה (ואני משתדלת עד כמה שאפשר עם הילדים בבית, חופש גדול וכאלו) מורעבת בטירוף, מאתמול לא אכלתי כלום ומשום מה בא לי דווקא ספגטי עם שניצל וסלט, וכמובן שחייב לקרות כל הדברים הכי לא צפויים בעולם, אז אין לא שניצל לא ספגטי ולא ירקות
טוב גמרתי לקטר לכם להיום, הולכת לנוח...
אתמול בבוקר לפני שהתעוררתי חלמתי שבורח לי פיפי