רוצה לספר לכן

רוצה לספר לכן

אתמול בבוקר לפני שהתעוררתי חלמתי שבורח לי פיפי
לא התעוררתי מזה אבל אחרי יותר משעה היה לי חלום שבו אני אומרת לאם המיועדת שלי שאני מדממת ואני חייבת פד ושלא נעים לי כי כולם רואים את הדימום ושוב מתוך שינה הרגשתי שבורח לי פיפי
הפעם התעוררתי עם מחשבה של "מה אני ילדה קטנה שעושה פיפי במיטה???" קמתי לשירותים ולזוועתי גיליתי שהחלום היה מציאותי, מציאותי מידיי... דיממתי... וזה באמת היה כמו חוסר שליטה על הסוגרים ובאמת הרגשה כאילו "ברח" לי פיפי... נכנסתי להיסטריה, בחיים לא הייתי היסטרית בצורה כזו. הרמתי טלפון לחברה הכי טובה שלי כשאני בוכה לה בהיסטריה, איך אני הולכת לספר להורים? היא הרגיעה אותי ואמרה לי להתקשר אליהם, שיותר חשוב עכשיו שנבדוק את העניין, כשאני בוכה בהיסטריה הרמתי לה טלפון ומיד הם הגיעו לקחת אותי לבי"ח, שם ניבדקתי ולשמחתי ושמחתה ראינו דופק ושהעובר בסדר ושאני סובלת משיליית פתח חלקית (מה שבחיים לא קרה לי באף הריון) דמעות של הקלה ויצאנו מהמיון עם הוראת אשפוז. ואמרתי לה, תארי לך שאני רואה את הגרוש שלי עם אשתו עכשיו (היא צריכה ללדת) עוד לא גמרתי לומר את זה וראיתי אותם שם, כמובן שנהייתי לבנה כמו סיד והתחלתי לרעוד כמו עלה וזה בטח ובטח לא הוסיף לכל המצב העדין שהייתי שרויה בו. עכשיו אני בבית עם הוראה מהרופא לנוח הרבה (ואני משתדלת עד כמה שאפשר עם הילדים בבית, חופש גדול וכאלו) מורעבת בטירוף, מאתמול לא אכלתי כלום ומשום מה בא לי דווקא ספגטי עם שניצל וסלט, וכמובן שחייב לקרות כל הדברים הכי לא צפויים בעולם, אז אין לא שניצל לא ספגטי ולא ירקות
טוב גמרתי לקטר לכם להיום, הולכת לנוח...
 

מירבי*

New member
פנינה יקרה שלי../images/Emo24.gif

ר' סיפרה לי הכל ואני שמחה שעכשיו הכל בסדר. לפי דברי הרופא זה צפוי להסתדר בעוד מספר שבועות, נקווה לטוב. השתדלי לנוח כמה שיותר, אני יודעת שזה קשה עם הילדים אבל אל תהססי להיעזר במי שיכול לעזור. נשיקות
 

עָנת

New member
השיליית פתח הזו../images/Emo3.gif

נזכרתי בדרדסית,גם לה היו דברים מפתיעים בגלל שיליית הפתח! לא נעים. סוף טוב הכל טוב! חמודה,תנוחי כמה שיותר,ואל תתאמצי
 
היי פנינוש בדיוק חשבתי עלייך../images/Emo12.gif

גרמת לי לדופק גבוהה אבל סוף טוב הכול טוב טפו טפו חמסה חמסה................. פנקי את עצמך ואמיני לי הייתי באה בריצה לטגן לך כמה שניצלים................ איזה בעסה אין אייקוניים................
 
היי פנינוש בדיוק חשבתי עלייך../images/Emo12.gif

גרמת לי לדופק גבוהה אבל סוף טוב הכול טוב טפו טפו חמסה חמסה................. פנקי את עצמך ואמיני לי הייתי באה בריצה לטגן לך כמה שניצלים................ איזה בעסה אין אייקוניים................
 

mondani5

New member
היי פנינוש יקירה!

כאשר התחלתי לקרא גרמת לי כמעט להתקף לב,לכן קראתי מיד את הסוף ונרגעתי,שמרי על עצמך ועל ההריון היקר,נוחי הרבה . בידידות אירית.
 

קרן משם

New member
פנינושית יקרה../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

גם אצלי היה דבר זהה שיליית פתח, יום אחד ביושבי לראות טלןיזיה פתאום התחלתי לדמם בצורה מחרידה וזה היה ממש נורא!!! הגענו לבית חולים וראינו דופק (אגב אצלי ההורים המיועדים היו בחו"ל ממש באותם ימים) ואז הכניסו אותי למצב שכיבה ומנוחה לתקופה מאוד ארוכה. פנינוש אני מקווה שזה יעבור מהר כמו שזה בא בהפתעה אל תלחצי חשוב שתשמרי על עצמך רגועה בשביל העובר!!! אני פה קוראת ואם יש איזו שהיא שאלה אני פה לכל תשובה. מחזיקה אצבעות ותנוחי הרבה!!!!!
 

מירבי*

New member
ליידי יקרה, התגעגעתי..../images/Emo24.gif

ראיתי את התמונות והם מקסימות, נראה שמאוד טוב לילדים ולכם וזההכי חשוב בעולם. אני נהנית לראות את החתימה שלך, אחרי התקופה הקשה שעברת סוף סוף את מאושרת באמת. מאחלת לך רק אושר בריאות ואהבה ועדכני אותנו מה קורה איתך. נשיקות
 
למעלה