רונן פלוט - איש ליכוד ?

רונן פלוט - איש ליכוד ?

אותי זה מצחיק. מי שהיה יו"ר ההסתדרות בעיר ודאג להלך איימים על אלא שלא תמכו בו ובמפלגתו באותה עת - מפלגת העבודה, הפך לאיש ליכוד ? ליו"ר המפלגה בעיר ? תראו מה שהכסא עושה לבן האדם.
 
ככל שזכור לי

דווקא איש מפלגת העבודה, עד שעזב תפקידו כמ"מ ראש העיר. לאחר מכן הצטרף לישראל בעליה של שרנסקי.
 

alex9020

New member
עתיד העיר

בעוד שנה וחצי יהיו בחירות למועצת העיר ולתפקיד ראש העיר. אם נמשיך להיסתכל לזהות פוליטי של אנשים, אשר רוצים לעשות שינוי בעיר, אזי בעוד שנה וחצי נחזור למצב הקיים. בקשר לרונן פלוט האם הוא האיש אשר יכול לרכז סביבו את כל הגורמים אשר רוצים שינוי והאם הוא מסוגל להציג נחישות לכל התושבים אשר רדומים או חושבים לעזוב.
 

toyou

New member
ראה תשובתי גם לנושא השכר

בבחירות לא חשוב מי ייבחר אין שום עתיד לעיר. כל אחד שייבחר ידאג רק למחנה שלו, יכניס את אנשיו ואת אלו שחתמו על הסכם עימו לעיריה. ושבו הדברים לקדמותם רק עם אנשים אחרים. כל השיטה דפוקה, עד שלא תוחלף השיטה כלום לא ישתנה.
 

alex9020

New member
נסגור את העיר ונלך הביתה

לפי דברך אם לא משנים שיטה אין מה לעשות. אז נסגור את העיר או יותר נכון ניתן אותה לשכנינו ונעבור לירח, כי שם שיטה שונה. אם אנחנו לא נראה שאפשר לשנות אף אחד לא יעשה זאת בשבילינו.
 

alex9020

New member
בואו נעשה שינוי

מסכים איתך, אני חושב שכולם יודעים שצריך לעשות שינוי, לכן אם נלך מסוף להתחלה, אזי כולם צריכים לבוא להצביע. להתקרב ל-100%. לאחד את כל הכוחות הפועלים בעיר הרוצים שינוי. מי שבעד? קדימה!
 

MeItOsH

New member
איש ליכוד בתחת שלי../images/Emo210.gif

מושחט בדיוק כמו אריאב...והפלא ופלא... אריאב הוא גם זה שתומך בו ונמצא כ"גב" שלו.
 
למעלה