רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
האמת שאם מסתכלים לאחורה
כמעט תמיד לא היה קו שמגיע ממש לתחנה המרכזית. חוץ מ- 89 שאר הקווים זה ממש לא הרבה זמן נמצא בתוך התחנה המרכזית תמיד כל הקווים גם ככה היו עוצרים בשדרות הר ציון או בחרש ככה שזה לא ממש חידוש שחולון מנותקת מהתחנה המרכזית
לפחות 89 פועל בתדירות סבירה+ במשך כל היום
 

אורישקי

New member
האמת שאם מסתכלים לאחורה
כמעט תמיד לא היה קו שמגיע ממש לתחנה המרכזית. חוץ מ- 89 שאר הקווים זה ממש לא הרבה זמן נמצא בתוך התחנה המרכזית תמיד כל הקווים גם ככה היו עוצרים בשדרות הר ציון או בחרש ככה שזה לא ממש חידוש שחולון מנותקת מהתחנה המרכזית
לא מקנא באלה שצריכים להגיע לשם מסיבות כלשהן
 

amit1270

New member
שיפור למופת למי שצריך לתחנה המרכזית ולדיזנגוף
האם ניתוק הקשר עם התחנה המרכזית, הן מבת ים והן מחולון, יעלים אותה בבת אחת ? ומה תהיה התועלת הניפוח הקווים בבן יהודה מחד ומאידך וניתוק הקשר לאזור הבילויים של דיזנגוף ?
בעניין הפיכת דיזנגוף ל"נקי מאוטובוסים"
יש לפנות, כמדומני, לראש עיריית תל אביב-יפו.
 

846

Active member
חולון ואזור - החלק השני של הסקירה

פרסמנו את החלק השני של הכתבה על השינויים בקווי חולון ואזור ב-1 ביולי. בסקירה זו תוכלו לקרוא על מערך הקווים החדש במרכז העיר ובמזרח העיר (כולל קרית שרת), וכן באזור. כמעט כל הקווים בחולון משתנים, וכאן תוכלו לקרוא איזה אלטרנטיבות מציע הארגון מחדש במקום הקווים הקיימים. נשמח למשוב.
מעניין מה יעשו כל הפועלים באיזור התעשיה
של חולון / אזור ללא קו 96א' בשעה 5:30...... ויש לא מעט נוסעים בשעות האלו.
 

846

Active member
מעניין מה יעשו כל הפועלים באיזור התעשיה
של חולון / אזור ללא קו 96א' בשעה 5:30...... ויש לא מעט נוסעים בשעות האלו.
כאמור קו 96א מתבטל
שאלתי כרגע את נציג השרות ONLINE איך אפשר יהיה להגיע לרח' המשביר באיזור התעשיה והוא הציע את קו 189 משד' הר ציון, בסדר גמור רק שקו 189 יתחיל לפעול בשעה 6:00. בשעה הזאת המוני נוסעים אמורים להתחיל את עבודתם במיפעלים! הוא מנסה כרגע למצוא דרך אחרת להגיע.... הוא הבטיח להעביר את הבעיה לגורם בכיר. בושה לכול הרפורמה הזאת! לא חשבו על האנשים הפשוטים! ביצעתי את הנסיעה הזאת עשרות פעמים וכול פעם חשבתי על אותם פועלים קשיי יום שקמים מוקדם ועובדים משעות הבוקר המוקדמות במיפעלים הקטנים תמורת משכורות מינימום! עכשיו גם לעבודה הם לא יוכלו להגיע בזכות הרפורמה!
 

846

Active member
כאמור קו 96א מתבטל
שאלתי כרגע את נציג השרות ONLINE איך אפשר יהיה להגיע לרח' המשביר באיזור התעשיה והוא הציע את קו 189 משד' הר ציון, בסדר גמור רק שקו 189 יתחיל לפעול בשעה 6:00. בשעה הזאת המוני נוסעים אמורים להתחיל את עבודתם במיפעלים! הוא מנסה כרגע למצוא דרך אחרת להגיע.... הוא הבטיח להעביר את הבעיה לגורם בכיר. בושה לכול הרפורמה הזאת! לא חשבו על האנשים הפשוטים! ביצעתי את הנסיעה הזאת עשרות פעמים וכול פעם חשבתי על אותם פועלים קשיי יום שקמים מוקדם ועובדים משעות הבוקר המוקדמות במיפעלים הקטנים תמורת משכורות מינימום! עכשיו גם לעבודה הם לא יוכלו להגיע בזכות הרפורמה!
הוא לא מצא פיתרון!
 

alantan

New member
כאמור קו 96א מתבטל
שאלתי כרגע את נציג השרות ONLINE איך אפשר יהיה להגיע לרח' המשביר באיזור התעשיה והוא הציע את קו 189 משד' הר ציון, בסדר גמור רק שקו 189 יתחיל לפעול בשעה 6:00. בשעה הזאת המוני נוסעים אמורים להתחיל את עבודתם במיפעלים! הוא מנסה כרגע למצוא דרך אחרת להגיע.... הוא הבטיח להעביר את הבעיה לגורם בכיר. בושה לכול הרפורמה הזאת! לא חשבו על האנשים הפשוטים! ביצעתי את הנסיעה הזאת עשרות פעמים וכול פעם חשבתי על אותם פועלים קשיי יום שקמים מוקדם ועובדים משעות הבוקר המוקדמות במיפעלים הקטנים תמורת משכורות מינימום! עכשיו גם לעבודה הם לא יוכלו להגיע בזכות הרפורמה!
אני ממליץ להתריע בפני נתיבי איילון
יש פתרונות פשוטים שניתנים לביצוע. למשל חלופה של 189 לכיוון דרום שתתחיל מרדינג או מהתמח"ת ושתפעל בין 05:00 ל-06:00. גם קו 172, שמתחיל (מרדינג) ב-05:35 היא אופציה עם הליכה עד ליעד (אם כי מדובר בסיבוב בחולון, ואני מאמין שהוא מגיע למסוף האורגים בסביבות 06:10 לכל המוקדם).
 

846

Active member
אני ממליץ להתריע בפני נתיבי איילון
יש פתרונות פשוטים שניתנים לביצוע. למשל חלופה של 189 לכיוון דרום שתתחיל מרדינג או מהתמח"ת ושתפעל בין 05:00 ל-06:00. גם קו 172, שמתחיל (מרדינג) ב-05:35 היא אופציה עם הליכה עד ליעד (אם כי מדובר בסיבוב בחולון, ואני מאמין שהוא מגיע למסוף האורגים בסביבות 06:10 לכל המוקדם).
הפיתרון הכי פשוט: החזרת ה 96א
שממילא עובד רק בשעות מסויימות של היום.
 
רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!
בימים האחרונים עברו פעילי "תחבורה בדרך שלנו" וביצעו משאלי רחוב קצרים בנושא החשיפה של הציבור למה שהולך לקרות בעוד שבועיים בדיוק מהיום. התוצאה: הרוב בכלל לא יודעים על הרה-ארגון! ואלה שיודעים לא יודעים מה יהיה. אז הקמפיין עם דובל'ה נבון בטח ישפר את המצב העגום אבל אני לא מרחם על הדיילים המסכנים שיעמדו בשמש הקופחת ויתחילו להסביר לנוסעים ההמומים שהם צריכים לשנות הרגלים של עשרות שנים. בקיצור, פאק רציני מאוד בהסברה.
אלמנט החסר באתר הרפורמה
מצד אחד, אין מפה כוללת של כל הקווים החדשים על גבי מפת הרחובות - בתירוץ הרשמי שזה יוצר מפה עמוסה מדי. מצד שני, המפות האיזוריות/חלקיות שיש באתר טובות למדי, אבל כמעט בלתי אפשרי לתכנן איתן נסיעה של יותר מקילומטר אחד או שניים - כי אז צריך לעבור ממפה למפה (לעוד מפה), וזה מעצבן. אחד האלמנטים החסרים מאוד באתר הרפורמה, לדעתי, הוא היכולת ליצור מפות אישיות. למה הכוונה? הכוונה היא לתת למשתמש אפשרות לבחור נקודה על-גבי מפה, וטווח (נגיד - 100, 300 או 500 מטר) ואז המערכת תיצור לו מפה של גוש דן ועליה מסומנים רק קווים שיש להם תחנה באיזור הנבחר. בצורה כזו כל אחד יוכל לדעת לאילו מקומות הוא יכול להגיע ללא החלפות כלל. לדוגמה, המפה המצורפת מתארת את חמשת הקווים החולפים במסוף כורזין שבגבעתיים (בינתיים - ללא אלו החולפים בסמוך מאוד, באלוף שדה). קל מאוד לתכנן את הנסיעות כך מכיוון שהמפה מכסה את כל אורך הקווים, ולא רק את איזור "מזרח ת"א וגבעתיים" שבאתר. מקרא: 31 - כחול-ירוק 55 - חום-כתום (ידני, לא מהאתר) 57 - צהוב-חרדל 58 - תכלת-תורכיז 104 - אדום-ורוד א. מה דעתכם? ב. אם דעתכם טובה, אנא בקשו / נדנדו / נג'סו / חיפרו בראש / תתעלקו / תפמפמו במוח - מה שצריך - כדי שגם במינהלת הרפורמה יבינו זאת.
 

אוהד11

New member
אלמנט החסר באתר הרפורמה
מצד אחד, אין מפה כוללת של כל הקווים החדשים על גבי מפת הרחובות - בתירוץ הרשמי שזה יוצר מפה עמוסה מדי. מצד שני, המפות האיזוריות/חלקיות שיש באתר טובות למדי, אבל כמעט בלתי אפשרי לתכנן איתן נסיעה של יותר מקילומטר אחד או שניים - כי אז צריך לעבור ממפה למפה (לעוד מפה), וזה מעצבן. אחד האלמנטים החסרים מאוד באתר הרפורמה, לדעתי, הוא היכולת ליצור מפות אישיות. למה הכוונה? הכוונה היא לתת למשתמש אפשרות לבחור נקודה על-גבי מפה, וטווח (נגיד - 100, 300 או 500 מטר) ואז המערכת תיצור לו מפה של גוש דן ועליה מסומנים רק קווים שיש להם תחנה באיזור הנבחר. בצורה כזו כל אחד יוכל לדעת לאילו מקומות הוא יכול להגיע ללא החלפות כלל. לדוגמה, המפה המצורפת מתארת את חמשת הקווים החולפים במסוף כורזין שבגבעתיים (בינתיים - ללא אלו החולפים בסמוך מאוד, באלוף שדה). קל מאוד לתכנן את הנסיעות כך מכיוון שהמפה מכסה את כל אורך הקווים, ולא רק את איזור "מזרח ת"א וגבעתיים" שבאתר. מקרא: 31 - כחול-ירוק 55 - חום-כתום (ידני, לא מהאתר) 57 - צהוב-חרדל 58 - תכלת-תורכיז 104 - אדום-ורוד א. מה דעתכם? ב. אם דעתכם טובה, אנא בקשו / נדנדו / נג'סו / חיפרו בראש / תתעלקו / תפמפמו במוח - מה שצריך - כדי שגם במינהלת הרפורמה יבינו זאת.
, אכן המעבר בין המפות אינו נוח
 

אוהד11

New member
אלמנט החסר באתר הרפורמה
מצד אחד, אין מפה כוללת של כל הקווים החדשים על גבי מפת הרחובות - בתירוץ הרשמי שזה יוצר מפה עמוסה מדי. מצד שני, המפות האיזוריות/חלקיות שיש באתר טובות למדי, אבל כמעט בלתי אפשרי לתכנן איתן נסיעה של יותר מקילומטר אחד או שניים - כי אז צריך לעבור ממפה למפה (לעוד מפה), וזה מעצבן. אחד האלמנטים החסרים מאוד באתר הרפורמה, לדעתי, הוא היכולת ליצור מפות אישיות. למה הכוונה? הכוונה היא לתת למשתמש אפשרות לבחור נקודה על-גבי מפה, וטווח (נגיד - 100, 300 או 500 מטר) ואז המערכת תיצור לו מפה של גוש דן ועליה מסומנים רק קווים שיש להם תחנה באיזור הנבחר. בצורה כזו כל אחד יוכל לדעת לאילו מקומות הוא יכול להגיע ללא החלפות כלל. לדוגמה, המפה המצורפת מתארת את חמשת הקווים החולפים במסוף כורזין שבגבעתיים (בינתיים - ללא אלו החולפים בסמוך מאוד, באלוף שדה). קל מאוד לתכנן את הנסיעות כך מכיוון שהמפה מכסה את כל אורך הקווים, ולא רק את איזור "מזרח ת"א וגבעתיים" שבאתר. מקרא: 31 - כחול-ירוק 55 - חום-כתום (ידני, לא מהאתר) 57 - צהוב-חרדל 58 - תכלת-תורכיז 104 - אדום-ורוד א. מה דעתכם? ב. אם דעתכם טובה, אנא בקשו / נדנדו / נג'סו / חיפרו בראש / תתעלקו / תפמפמו במוח - מה שצריך - כדי שגם במינהלת הרפורמה יבינו זאת.
בענין ההסברה, הבוקר נשמעה לראשונה ברדיו
פרסומת על הפעימה השניה הצפויה עם הפניה לאתר שהעלה משרד התחבורה
 
אלמנט החסר באתר הרפורמה
מצד אחד, אין מפה כוללת של כל הקווים החדשים על גבי מפת הרחובות - בתירוץ הרשמי שזה יוצר מפה עמוסה מדי. מצד שני, המפות האיזוריות/חלקיות שיש באתר טובות למדי, אבל כמעט בלתי אפשרי לתכנן איתן נסיעה של יותר מקילומטר אחד או שניים - כי אז צריך לעבור ממפה למפה (לעוד מפה), וזה מעצבן. אחד האלמנטים החסרים מאוד באתר הרפורמה, לדעתי, הוא היכולת ליצור מפות אישיות. למה הכוונה? הכוונה היא לתת למשתמש אפשרות לבחור נקודה על-גבי מפה, וטווח (נגיד - 100, 300 או 500 מטר) ואז המערכת תיצור לו מפה של גוש דן ועליה מסומנים רק קווים שיש להם תחנה באיזור הנבחר. בצורה כזו כל אחד יוכל לדעת לאילו מקומות הוא יכול להגיע ללא החלפות כלל. לדוגמה, המפה המצורפת מתארת את חמשת הקווים החולפים במסוף כורזין שבגבעתיים (בינתיים - ללא אלו החולפים בסמוך מאוד, באלוף שדה). קל מאוד לתכנן את הנסיעות כך מכיוון שהמפה מכסה את כל אורך הקווים, ולא רק את איזור "מזרח ת"א וגבעתיים" שבאתר. מקרא: 31 - כחול-ירוק 55 - חום-כתום (ידני, לא מהאתר) 57 - צהוב-חרדל 58 - תכלת-תורכיז 104 - אדום-ורוד א. מה דעתכם? ב. אם דעתכם טובה, אנא בקשו / נדנדו / נג'סו / חיפרו בראש / תתעלקו / תפמפמו במוח - מה שצריך - כדי שגם במינהלת הרפורמה יבינו זאת.
אהבתי מאד את המפה שעשית
אבל לדעתי מה שבאמת צריך - זה פשוט מפה טובה של כל הקווים בגוש דן, כמו שהיו עושים פעם וכמו שעושים בכל עיר נורמלית בעולם. לא ברור לי למה היו צריכים להתחכם עם מפות אזוריות סכמטיות שקשה להבין מהן משהו אם אתה לא מכיר את כל גוש דן כמו את כף היד שלך.
 

amit1270

New member
אהבתי מאד את המפה שעשית
אבל לדעתי מה שבאמת צריך - זה פשוט מפה טובה של כל הקווים בגוש דן, כמו שהיו עושים פעם וכמו שעושים בכל עיר נורמלית בעולם. לא ברור לי למה היו צריכים להתחכם עם מפות אזוריות סכמטיות שקשה להבין מהן משהו אם אתה לא מכיר את כל גוש דן כמו את כף היד שלך.
בולטת בחסרונה "מפת על"
אפילו רק של הקווים הראשיים, עם מפות-משנה אזוריות מפורטות יותר.
 

טשאפק

New member
אלמנט החסר באתר הרפורמה
מצד אחד, אין מפה כוללת של כל הקווים החדשים על גבי מפת הרחובות - בתירוץ הרשמי שזה יוצר מפה עמוסה מדי. מצד שני, המפות האיזוריות/חלקיות שיש באתר טובות למדי, אבל כמעט בלתי אפשרי לתכנן איתן נסיעה של יותר מקילומטר אחד או שניים - כי אז צריך לעבור ממפה למפה (לעוד מפה), וזה מעצבן. אחד האלמנטים החסרים מאוד באתר הרפורמה, לדעתי, הוא היכולת ליצור מפות אישיות. למה הכוונה? הכוונה היא לתת למשתמש אפשרות לבחור נקודה על-גבי מפה, וטווח (נגיד - 100, 300 או 500 מטר) ואז המערכת תיצור לו מפה של גוש דן ועליה מסומנים רק קווים שיש להם תחנה באיזור הנבחר. בצורה כזו כל אחד יוכל לדעת לאילו מקומות הוא יכול להגיע ללא החלפות כלל. לדוגמה, המפה המצורפת מתארת את חמשת הקווים החולפים במסוף כורזין שבגבעתיים (בינתיים - ללא אלו החולפים בסמוך מאוד, באלוף שדה). קל מאוד לתכנן את הנסיעות כך מכיוון שהמפה מכסה את כל אורך הקווים, ולא רק את איזור "מזרח ת"א וגבעתיים" שבאתר. מקרא: 31 - כחול-ירוק 55 - חום-כתום (ידני, לא מהאתר) 57 - צהוב-חרדל 58 - תכלת-תורכיז 104 - אדום-ורוד א. מה דעתכם? ב. אם דעתכם טובה, אנא בקשו / נדנדו / נג'סו / חיפרו בראש / תתעלקו / תפמפמו במוח - מה שצריך - כדי שגם במינהלת הרפורמה יבינו זאת.
מפה מועילה מאד
 

nitsansh

New member
אלמנט החסר באתר הרפורמה
מצד אחד, אין מפה כוללת של כל הקווים החדשים על גבי מפת הרחובות - בתירוץ הרשמי שזה יוצר מפה עמוסה מדי. מצד שני, המפות האיזוריות/חלקיות שיש באתר טובות למדי, אבל כמעט בלתי אפשרי לתכנן איתן נסיעה של יותר מקילומטר אחד או שניים - כי אז צריך לעבור ממפה למפה (לעוד מפה), וזה מעצבן. אחד האלמנטים החסרים מאוד באתר הרפורמה, לדעתי, הוא היכולת ליצור מפות אישיות. למה הכוונה? הכוונה היא לתת למשתמש אפשרות לבחור נקודה על-גבי מפה, וטווח (נגיד - 100, 300 או 500 מטר) ואז המערכת תיצור לו מפה של גוש דן ועליה מסומנים רק קווים שיש להם תחנה באיזור הנבחר. בצורה כזו כל אחד יוכל לדעת לאילו מקומות הוא יכול להגיע ללא החלפות כלל. לדוגמה, המפה המצורפת מתארת את חמשת הקווים החולפים במסוף כורזין שבגבעתיים (בינתיים - ללא אלו החולפים בסמוך מאוד, באלוף שדה). קל מאוד לתכנן את הנסיעות כך מכיוון שהמפה מכסה את כל אורך הקווים, ולא רק את איזור "מזרח ת"א וגבעתיים" שבאתר. מקרא: 31 - כחול-ירוק 55 - חום-כתום (ידני, לא מהאתר) 57 - צהוב-חרדל 58 - תכלת-תורכיז 104 - אדום-ורוד א. מה דעתכם? ב. אם דעתכם טובה, אנא בקשו / נדנדו / נג'סו / חיפרו בראש / תתעלקו / תפמפמו במוח - מה שצריך - כדי שגם במינהלת הרפורמה יבינו זאת.
קשה לאזרח המצוי לתכנן לפי מפה
אני יודע לקרוא מפות מגיל 4 אז בשבילי זה לא בעיה... אבל הרבה אנשים מתקשים בקריאת מפות ולכן הן לא צריכות להיות מסובכות מדי. מענה מהיר ובד"כ מדויק אפשר לקבל משירות המידע הטלפוני *8787. המחשב מתוכנת לתת את הפתרון המהיר ביותר לנסיעה מנקודה לנקודה בזמן נתון, כאשר ניתן גם להתחשב בפרמטרים כמו מספר החלפות, תדירות או זמן הליכה. בעיה שקיימת היום ולא תהיה בכלל בעתיד היא הכרטוס הנפרד של המפעילים שיוצר מצב שהמסלול הקצר ביותר הוא לא הזול ביותר בשביל הנוסע, ואם נוסע רוצה את המסלול הזול ביותר הוא צריך להתחיל לחפש תחנות יותר מרוחקות... דוגמא שהיתה לי רק היום: רציתי לנסוע מאזור היכל התרבות לרחוב הלוחמים בחולון, אבל ביקשתי לנסוע רק עם דן... הנציגה הראשונה שענתה לי לא יכלה לתת תשובה וטענה שרק עם אגד אפשר להגיע לשם, למרות שאמרתי לה שאני מוכן ללכת... כשהגעתי לנציג אחר, ביקשתי ממנו לבדוק את מסלולי הנסיעה של קוי דן שידעתי שנוסעים לחולון (1, 2, 129) ורק ככה "גיליתי" שקו 129 עובר בדיזנגוף סנטר... אפרופו... מאחד הנציגים נמסר לי שהחל מיום א' 26 ביוני ניתן יהיה לקבל מידע על הקוים החדשים לאחר הרה-ארגון.
 

droriko

New member
רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!
בימים האחרונים עברו פעילי "תחבורה בדרך שלנו" וביצעו משאלי רחוב קצרים בנושא החשיפה של הציבור למה שהולך לקרות בעוד שבועיים בדיוק מהיום. התוצאה: הרוב בכלל לא יודעים על הרה-ארגון! ואלה שיודעים לא יודעים מה יהיה. אז הקמפיין עם דובל'ה נבון בטח ישפר את המצב העגום אבל אני לא מרחם על הדיילים המסכנים שיעמדו בשמש הקופחת ויתחילו להסביר לנוסעים ההמומים שהם צריכים לשנות הרגלים של עשרות שנים. בקיצור, פאק רציני מאוד בהסברה.
עידכון על קו 63
הוא ימשיך לעשות את הסיבוב של רכבת מרכז . רפורמה בקוים כבר אמרנו?
 

Oogi

New member
עידכון על קו 63
הוא ימשיך לעשות את הסיבוב של רכבת מרכז . רפורמה בקוים כבר אמרנו?
ומה הבעיה עם זה??? זה מצויין!
זה קו שמשרת את תושבי נחלת יצחק להגיע למרכז תל אביב ובלעדיו אין להם דרך להגיע לשם. יש המוני נוסעים בתחנות של נחלת יצחק, רכבת מרכז ועזריאלי מתחת לגשר הקריה. לא צריך שום רפורמה בקו הזה.
 

orchilit

New member
ומה הבעיה עם זה??? זה מצויין!
זה קו שמשרת את תושבי נחלת יצחק להגיע למרכז תל אביב ובלעדיו אין להם דרך להגיע לשם. יש המוני נוסעים בתחנות של נחלת יצחק, רכבת מרכז ועזריאלי מתחת לגשר הקריה. לא צריך שום רפורמה בקו הזה.
מחזק את דבריך
בתור נוסע קבוע בקו 63. יישור מסלול הוא אמנם דבר מבורך, אך גם ביטול קו 53 וגם הוצאת מ63 הייתה גורמת לקטסטרופה. מי שסותם את קו 63 בבקרים עד עזריאלי הם כל מי שעולה החל משכ' רמב"ם וכלה עד רכבת מרכז. לעיתים האוטובוס מדלג על עמק ברכה מרוב עומס. אז להוציא לגמריי? זה היה מטורף לדרוש להעמיס על יגאל אלון או לבקש מהרבה אוכלוסיה קשישה להתקדם עד אז. יכלו גם לעשות 163 שיעשה מזלג עד רכבת מרכז או לקצר את 53 עד רכבת מרכז. בחרו בפיתרון שאמנם הכי "לא רפורמה" אבל הכי סביר.
 

droriko

New member
ומה הבעיה עם זה??? זה מצויין!
זה קו שמשרת את תושבי נחלת יצחק להגיע למרכז תל אביב ובלעדיו אין להם דרך להגיע לשם. יש המוני נוסעים בתחנות של נחלת יצחק, רכבת מרכז ועזריאלי מתחת לגשר הקריה. לא צריך שום רפורמה בקו הזה.
אבל למה צריך לעזזל להיכנס לרכבת ??
זה מאריך את הדרך בצורה משמעותית וגם הופך את הנוסעים לסרדינים מרוב העומס . 63 היה צריך ליסוע על נחלת יצחק ובאחת הפניות (אולי במוזס) לפנות שמאלה .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה