זה לא חד משמעי כמו שאתה מנסה להציג זאתמה הסיפור של הארגון מחדש ב1 ביולי ?
ביטול קווים מחיר יקר יותר פחות תחנות, ויותר ללכת ברגל תדירות לא גבוהה יותר, ולפעמים אף נמוכה יותר מי מחפש לקצץ על חשבון הציבור ?
כמו בכל שינוי יהיו אנשים שירוויחו מהארגון מחדש, ויהיו כאלו שייפגעו. ביטול הקווים מתלווה לפתיחת קווים חדשים, המחיר יקר יותר לנסיעה עירונית אך מעניק 90 דקות להחליף אוטובוסים. בנסיעה בינעירונית בחלק מהאזורים המחיר ירד משמעותית. אני לא בטוח לגבי מספר התחנות, אבל בחלק מהמקרים ההגעה מקצה לקצה דווקא תתקצר, ובחלק מהאזורים תדירות הקווים דווקא תעלה משמעותית. אתה מוזמן לעבור על שרשורי השינוי שנפתחו פה במהלך החודש האחרון ולראות את כל היתרונות והחסרונות.