רגעים......

רגעים......../images/Emo48.gif

רגעים יקרים מפז בגופות מיוזעים שואפים אל תוכם ניחוחות מערטלים לקול פקיעת הלב ודימומו .... זמן של רעד נשמה בביאה מתמסר אל תוך גופי ובנשמתי מייחלת לקילוף עלה שושן לבן .... אור להבה מצל את התשוקה בשאיפת אויר אל חזה זקור המתאווה לידייך החמות..... <>
 
../images/Emo9.gif

וכשתבוא אל נשמתי לדעת את אורה תראה ואת יופייה תכיר את פיתוליה תלמד תראה בה צדדים שאין בהם שונה.... לכשתיגע בנשמתי הזועקת אותך קוראת לך בשם אהבתי תרגיש את פעימתה הנדירה שאותך היא תעטוף ואת נשמתך תצרוב..... כשלפתע נשמתנו יחוללו לפנינו שם בזרועותיך אני אנוח את ראשי על חזך אניח ונשמתי לך תנגן צלילים מושלמים לא סרנדה , לא להיט ידוע ישווה אל נגינת נשמותינו ענוגים הם צליליה של אהבתנו המתגשמת אל תוך שנינו....... <> ברדי , מצאתי עוד כמה.. תודה
 
למעלה