רגב פירסמה במיליונים הנחות בתחבורה הציבורית — אך רק 14% מהזכאים מימשו

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
 

מוישי67

Active member
14% מתוך כלל הציבור זה נתון לא רלוונטי.
מה שמעניין הוא כמה אחוזים מתוך משתמשי התח"צ הזכאים
 
14% מתוך כלל הציבור זה נתון לא רלוונטי.
מה שמעניין הוא כמה אחוזים מתוך משתמשי התח"צ הזכאים
ועוד איך רלבנטי. אם רק 14% מהזכאים ממשו
יכול לנבוע מ
א. הסברה לא מספקת, וצריך לפרסם יותר היכן שהמימוש נמוך
ב. תחבורה ציבורית ברמה כזו, שאינה רלבנטית. אם כך באזורים עם היענות נמוכה צריך לבחון את צרכי האוכלוסיה ולהתאים את התחב"צ.
ג.הטבה שנתפרה מראש לכ 15% מהציבור. במקרה כזה הכל טוב.
 

Ccyclist

Well-known member

זה מוכיח שהמחיר אינו ה-גורם.

רגב נקטה במדיניות מוטעית של הנחות גורפות לפי אזורים במקום לפי מצב פיננסי אישי. ההיענות הנמוכה רק מאששת את הטעות.

לדעתי ה-גורם הוא תדירות. הוא זה שקובע אם התח"צ שימושי עד כדי רמה שאנשים מהודרים בחליפות מחליפים כרטיסי ביקור ברכבת התחתית או אם כולם נוסעים ברכב הפרטי כי אין טעם להמתין לאוטובוס שבא פעם בשעה שעתיים או פעמיים שלושה ביום.

שרה עם נהג פרטי לא מבינה את הציבור. זמן חשוב לציבור יותר מכסף.
 
למעלה