רבלס - קינגס 44 - 24 ברצוני להודות לג'וש, האווי, אריאל וקוקוס על השיפוט המצוין יחד איתי.
O ofribecker New member 5/12/10 #1 רבלס - קינגס 44 - 24 ברצוני להודות לג'וש, האווי, אריאל וקוקוס על השיפוט המצוין יחד איתי.
Yo-man New member 5/12/10 #2 פה נמחקה הודעה של MIKO44 על פי החלטה שנלקחה עם הליגה, הפורום הוא לא במה להשתלחויות. אם יש לך תלונה לגבי שחקן, מאמן או שופט, אנא פנה להנהלת הליגה דרך אתר ה-IFL תרבות ה"טוקבקים" לא הולמת את הליגה שלנו. תודה וחג שמח
פה נמחקה הודעה של MIKO44 על פי החלטה שנלקחה עם הליגה, הפורום הוא לא במה להשתלחויות. אם יש לך תלונה לגבי שחקן, מאמן או שופט, אנא פנה להנהלת הליגה דרך אתר ה-IFL תרבות ה"טוקבקים" לא הולמת את הליגה שלנו. תודה וחג שמח