די להכריח להרשם
New member
אני לא מסכים.
ואין שום צורך בתחנה תת קרקעית. אפשר היה להביא את הרכבת לקצה הצפוני של איזור התעשיה ומשם לבצע עיקול לכיוון דרום מזרח בצמוד לתוואי הכביש שיוצא מצומת התשבי.
אני לא מסכים.הבעיה שנפתרה נפתרה גם עבור כביש 6 וגם עבור מסילת העמק
אבל מה לעשות שמאזור יקנעם, כביש 6 פונה לכיוון דרום-מערב ואילו מסילת העמק לכיוון דרום-מזרח?
ולכן הפתרון של המנהרה לכביש 6 לא תקף לגבי מסילת העמק.
כבר כתבו לך שאם המסילה הייתה ממשיכה עד יקנעם הייתה בעיה גדולה הרבה יותר בתוואי שמדרום מזרח ליקנעם.
התוואי הנוכחי מהווה פשרה שהייתה הרבה יותר ריאלית מהתוואי האופטימלי שאתה כותב עליו.
עם כל הכבוד לאזור התעשיה הצפוני של יקנעם, לא מדובר בירושלים שהמדינה הייתה משקיעה הון עתק בתחנה תת-קרקעית עבורו.
ואין שום צורך בתחנה תת קרקעית. אפשר היה להביא את הרכבת לקצה הצפוני של איזור התעשיה ומשם לבצע עיקול לכיוון דרום מזרח בצמוד לתוואי הכביש שיוצא מצומת התשבי.