ראקציות בטיפול.
היי, הרבה זמן לא כתבתי..ברצוני לשאול שאלות בעקבות טיפול. תחילה אספר את המקרה: הגיעה אלי בחורה אשר התלוננה על חרדות -הפחד ללקות במחלות.הפחד נובע ממחלת בעלה(שבנתיים החלים),מחלת הסרטן. הבחורה אינה רגועה,חיה בפחדים אינה ישנה טוב בלילות. עבדתי איתה כמובן על האזורים כגון:מקלעת השמש,שרשרת המקלעות,"קבוצת הצמתים"קבוצה המייצגת איברים לטיפול בזמן מתחים. כמו כן שילבתי טיפול אנרגטי("רייקי יהודי") הבחורה יצאה מאוד מרוצה מהטיפול-רגועה, אף נרדמה בטיפול. בשעת לילה מאוחרת קיבלתי טלפון-הבחורה סובלת מכאבים עזים בגבה! היא אף לקחה כדור. אני הסברתי לה שהיא למעשה סובלת מראקציה עקב הטיפול(ביררתי שלא סחבה דברים כבדים או סובלת כרונית מהגב) בבוקר-הרגישה "תחושה של שחרור" לקוחה-איבדתי.. למרות שהסברתי לה לפני הטיפול שראקציות יכולות להופיע. צלצלתי למורה שלי-שחיזק את דבריי. שאלתי: א. האם נתקלתם בתגובות שונות לאחר הטיפולים? ב. איך מתמודדים עם לקוח "סובל" עקב טיפול. הטיפול היה ראשוני. תודה על תגובתכם
היי, הרבה זמן לא כתבתי..ברצוני לשאול שאלות בעקבות טיפול. תחילה אספר את המקרה: הגיעה אלי בחורה אשר התלוננה על חרדות -הפחד ללקות במחלות.הפחד נובע ממחלת בעלה(שבנתיים החלים),מחלת הסרטן. הבחורה אינה רגועה,חיה בפחדים אינה ישנה טוב בלילות. עבדתי איתה כמובן על האזורים כגון:מקלעת השמש,שרשרת המקלעות,"קבוצת הצמתים"קבוצה המייצגת איברים לטיפול בזמן מתחים. כמו כן שילבתי טיפול אנרגטי("רייקי יהודי") הבחורה יצאה מאוד מרוצה מהטיפול-רגועה, אף נרדמה בטיפול. בשעת לילה מאוחרת קיבלתי טלפון-הבחורה סובלת מכאבים עזים בגבה! היא אף לקחה כדור. אני הסברתי לה שהיא למעשה סובלת מראקציה עקב הטיפול(ביררתי שלא סחבה דברים כבדים או סובלת כרונית מהגב) בבוקר-הרגישה "תחושה של שחרור" לקוחה-איבדתי.. למרות שהסברתי לה לפני הטיפול שראקציות יכולות להופיע. צלצלתי למורה שלי-שחיזק את דבריי. שאלתי: א. האם נתקלתם בתגובות שונות לאחר הטיפולים? ב. איך מתמודדים עם לקוח "סובל" עקב טיפול. הטיפול היה ראשוני. תודה על תגובתכם