ראיתם את זה?

Angel of Chaos

New member
יש לי בחור בעבודה שמתמחה בנושא

הוא לא טורח להשקיע יותר מ40 ש"ח בבקבוב יין (וטוב שכך עם הכמויות שהוא שותה :), והוא מכיר מניסיון כמעט כל יקבון שהוקם לו באיזה חור בארץ (לא חסר כאלו)
 

night mistress

New member
שלח אותו אליי שושו..../images/Emo6.gif

וחג שמחחחחחחחח... יום רביעי אני בפ"ת..משחקים ניין בול?
 

Angel of Chaos

New member
איזה פ"ת, אני בסיבוב יקבים

קודם כל יש איזה תצוגה של איזה צייר רוסי בירושליים שככל הנראה אחריה נגיע לטעימות של יקבי קסטל, ובדרך נעצור במנזר השתקנים לראות מה יש שם, לפי siete יש להם איזה ליקר ברנדי טעים וזול.
 

D r a m b u i e

New member
זה לא ליקר ברנדי

זה אלקסיר, שהוא המקבילה הלטרונית לשרטרז המפורסם, שנעשה אף הוא במנזר שתקנים. משקה לא רע, בבקבוק של שמן זית ומחיר דומה. שווה לדעתי, אני די נהנה ממנו!
 

Angel of Chaos

New member
כן התכוונתי לזה בדיוק

ליקר אולי על בסיס ברנדי עם עשבים שונים, לכל מנזר יש משהו משלו
 

D r a m b u i e

New member
לא ברור לי אם זה על בסיס

ברנדי. אני חושב שלא. לדעתי זה על בסיס או דה וי, ז"א הברנדי לפני שיושן בחבית. זה בוודאי לא על בסיס קוניאק, את זה אפשר להרגיש היטב.
 
למעלה