ראיתם את הNIMBY בכותרת הראשית של הארץ היום?

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
ראיתם את הNIMBY בכותרת הראשית של הארץ היום?

ראיתם את הNIMBY בכותרת הראשית של הארץ היום?
לא שם לינק כי לא מגיע לזבלים האלו, כתבה דוחה שמציגה את נת"ע כרשעים מרושעים ומלאה בNIMBY מכל כיוון. זה פשוט מרתיח אותי
 

h0m3r

New member
אז אני אקשר

ראיתם את הNIMBY בכותרת הראשית של הארץ היום?
לא שם לינק כי לא מגיע לזבלים האלו, כתבה דוחה שמציגה את נת"ע כרשעים מרושעים ומלאה בNIMBY מכל כיוון. זה פשוט מרתיח אותי
אז אני אקשר
יש בכתבה הכל מהכל.
גם נימבי (כי זה מבאס שמפקיעים לך את הגינה לטובת כביש),
וגם הערות קונקרטיות, חשובות:

״אביעד מור, אדריכל העיר חולון, סבור כי הבעיה בכלל נעוצה בהסברה. "אני חושב שלא מספיק חוגגים את הדבר הזה", אמר, "הייתי מצפה לראות ימי הפנינג ותערוכות. לפני שלב ההפקעות היה צריך לפרסם מידע על הפרויקט כדי שאנשים יבינו שהם חלק ממשהו גדול". למור, שעירו תושפע משמעותית בתוואי הקו הירוק, יש מסר לתושבים שנכסיהם ונוחיותם ייפגעו. "האינטרס הציבורי גובר על האינטרס הפרטי. יש המון פסיקה בעניין הזה. נכון שיש פחד מהלא נודע, אבל היום אנשים בחולון יוצאים מהבית וסתומים בפקק. הרכבת אמורה לפתור חלק גדול מהבעיה הזו".״

[URL]https://www.haaretz.co.il/news/local/.premium-MAGAZINE-1.6140114[/URL]
 
הארץ זה פח אשפה, בלי קשר לנת"ע

ראיתם את הNIMBY בכותרת הראשית של הארץ היום?
לא שם לינק כי לא מגיע לזבלים האלו, כתבה דוחה שמציגה את נת"ע כרשעים מרושעים ומלאה בNIMBY מכל כיוון. זה פשוט מרתיח אותי
הארץ זה פח אשפה, בלי קשר לנת"ע
לא קורא אותם גם אם ישלמו לי
 
"הארץ היום" נשמע כמו שילוב של "הארץ" עם "ישראל היום"

ראיתם את הNIMBY בכותרת הראשית של הארץ היום?
לא שם לינק כי לא מגיע לזבלים האלו, כתבה דוחה שמציגה את נת"ע כרשעים מרושעים ומלאה בNIMBY מכל כיוון. זה פשוט מרתיח אותי
"הארץ היום" נשמע כמו שילוב של "הארץ" עם "ישראל היום"
 

סנוי

New member
חבל שכמעט כל כתבה שם כבר בתשלום, יש הרבה כתבות עומק מעניינות

ראיתם את הNIMBY בכותרת הראשית של הארץ היום?
לא שם לינק כי לא מגיע לזבלים האלו, כתבה דוחה שמציגה את נת"ע כרשעים מרושעים ומלאה בNIMBY מכל כיוון. זה פשוט מרתיח אותי
חבל שכמעט כל כתבה שם כבר בתשלום, יש הרבה כתבות עומק מעניינות
ופעמים רבות אלו שבנושאי תח"צ, תכנון עירוני וכדומה מפרטים דברים שהיו מצומצמים בטמקא לכדי כותרת קליקבייט
 
יש טריק קטן

חבל שכמעט כל כתבה שם כבר בתשלום, יש הרבה כתבות עומק מעניינות
ופעמים רבות אלו שבנושאי תח"צ, תכנון עירוני וכדומה מפרטים דברים שהיו מצומצמים בטמקא לכדי כותרת קליקבייט
יש טריק קטן
שאולי אתה יודע ואולי לא.
מחפשים כתבה , גם אם לא מעניינת, בחינם, ומשם בסוף כל כתבה יש קישורים למספר כתבות נוספות. מקישורים אלו ניתן להכנס בחינם גם לכתבות שבתשלום.
הקושי הוא שלפעמים צריך לחפש טוב עד שמוצאים כתבה חינמית, וגם כשאתה מוצא כזו, יש בה מספר קישורים מצומצם ולא דווקא את מה שחפשת לקרוא.
 

25306yosef

New member
ויש גם טריק טוב הרבה יותר:

יש טריק קטן
שאולי אתה יודע ואולי לא.
מחפשים כתבה , גם אם לא מעניינת, בחינם, ומשם בסוף כל כתבה יש קישורים למספר כתבות נוספות. מקישורים אלו ניתן להכנס בחינם גם לכתבות שבתשלום.
הקושי הוא שלפעמים צריך לחפש טוב עד שמוצאים כתבה חינמית, וגם כשאתה מוצא כזו, יש בה מספר קישורים מצומצם ולא דווקא את מה שחפשת לקרוא.
ויש גם טריק טוב הרבה יותר:
נכנסים לאתר רוטר ושם ניתן לקרוא את הכל בחינם ואפילו בלי JS בדפדפן:

http://rotter.net/forum/scoops1/477581.shtml

כשנכנסים דרך אתר רוטר מקבלים שני בונוסים:

1. יכולת גלישה (קריאה) באתר בחינם ללא שימוש ב-JS בדפדפן, דבר חשוב ביותר לכל מי שמשתמש עדיין במחשב ישן מלפני 20 שנה. המחשבים הישנים מלפני 20 שנה לא מסוגלים לסחוב את ה-JS הכבד שיש כיום.

2. קריאת תגובות של גולשים.

הגולשים שם טוענים שצריך היה לעשות בתל אביב רכבת תחתית ותחתית בלבד ולא רק"ל. ודעתי זהה לדעתם.
 
ברור שהיה צריך לעשות רכבת תחתית. זו תהיה בכיה לדורות.

ויש גם טריק טוב הרבה יותר:
נכנסים לאתר רוטר ושם ניתן לקרוא את הכל בחינם ואפילו בלי JS בדפדפן:

http://rotter.net/forum/scoops1/477581.shtml

כשנכנסים דרך אתר רוטר מקבלים שני בונוסים:

1. יכולת גלישה (קריאה) באתר בחינם ללא שימוש ב-JS בדפדפן, דבר חשוב ביותר לכל מי שמשתמש עדיין במחשב ישן מלפני 20 שנה. המחשבים הישנים מלפני 20 שנה לא מסוגלים לסחוב את ה-JS הכבד שיש כיום.

2. קריאת תגובות של גולשים.

הגולשים שם טוענים שצריך היה לעשות בתל אביב רכבת תחתית ותחתית בלבד ולא רק"ל. ודעתי זהה לדעתם.
ברור שהיה צריך לעשות רכבת תחתית. זו תהיה בכיה לדורות.
הבעיה עם היהודים היא שאין להם כבוד לחוכמה של אחרים. הם חושבים שרק הם חכמים ויש להם יותר מדי אגו ויותר מדי סמכות - אני מתכוון בעיקר לפקידי משרד האוצר.
לכן יוצאים להם פתרונות כאלה עקומים.
בכלל אפשר לסגור את כל משרדי הממשלה ולהשאיר רק את משרד ראש הממשלה, משרד הביטחון ומשרד האוצר. ממילא משרד האוצר מחליט על כל היתר.
 

25306yosef

New member
כל מילה בסלע.

ברור שהיה צריך לעשות רכבת תחתית. זו תהיה בכיה לדורות.
הבעיה עם היהודים היא שאין להם כבוד לחוכמה של אחרים. הם חושבים שרק הם חכמים ויש להם יותר מדי אגו ויותר מדי סמכות - אני מתכוון בעיקר לפקידי משרד האוצר.
לכן יוצאים להם פתרונות כאלה עקומים.
בכלל אפשר לסגור את כל משרדי הממשלה ולהשאיר רק את משרד ראש הממשלה, משרד הביטחון ומשרד האוצר. ממילא משרד האוצר מחליט על כל היתר.
כל מילה בסלע.
רכבת קלה זה אכן בכייה לדורות.

רכבת קלה אמורה להעביר אליה את אלה הנוסעים כיום באוטובוסים ותו לא. אף משתמש רכב פרטי לא ישאיר את רכבו בבית ויעבור לנסוע בצעצוע החדש של נערי האוצר שנקרא בשם רכבת קלה.

רק רכבת תחתית אמיתית צריך היה לעשות וכל פיתרון אחר הוא בכייה לדורות.
 
יש עוד טריק - לשלם להארץ 40 שקל בחודש.

ויש גם טריק טוב הרבה יותר:
נכנסים לאתר רוטר ושם ניתן לקרוא את הכל בחינם ואפילו בלי JS בדפדפן:

http://rotter.net/forum/scoops1/477581.shtml

כשנכנסים דרך אתר רוטר מקבלים שני בונוסים:

1. יכולת גלישה (קריאה) באתר בחינם ללא שימוש ב-JS בדפדפן, דבר חשוב ביותר לכל מי שמשתמש עדיין במחשב ישן מלפני 20 שנה. המחשבים הישנים מלפני 20 שנה לא מסוגלים לסחוב את ה-JS הכבד שיש כיום.

2. קריאת תגובות של גולשים.

הגולשים שם טוענים שצריך היה לעשות בתל אביב רכבת תחתית ותחתית בלבד ולא רק"ל. ודעתי זהה לדעתם.
יש עוד טריק - לשלם להארץ 40 שקל בחודש.
 

25306yosef

New member
אני אסכים לשלם לעיתון הארץ גם 400 ש"ח בחודש

יש עוד טריק - לשלם להארץ 40 שקל בחודש.
אני אסכים לשלם לעיתון הארץ גם 400 ש"ח בחודש
אם הם יסכימו לעשות כתבות כבקשתי ויסכימו לשתף איתי פעולה ונגיש ביחד למשרדי הממשלה הרלוונטיים בקשות לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע התשנ"ח-1998.

אני לא רוצה לקבל שום קרדיט ואני אסכים כמובן לוותר מדי חודש על 400 ש"ח אם רק עיתון הארץ יפרסם כתבות כבקשתי ויסכים לשתף איתי (וגם עם אחרים) פעולה באופן מלא.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
"אם רק עיתון הארץ יפרסם כתבות כבקשתי"
מה כבר ביקשתי?

אני אסכים לשלם לעיתון הארץ גם 400 ש"ח בחודש
אם הם יסכימו לעשות כתבות כבקשתי ויסכימו לשתף איתי פעולה ונגיש ביחד למשרדי הממשלה הרלוונטיים בקשות לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע התשנ"ח-1998.

אני לא רוצה לקבל שום קרדיט ואני אסכים כמובן לוותר מדי חודש על 400 ש"ח אם רק עיתון הארץ יפרסם כתבות כבקשתי ויסכים לשתף איתי (וגם עם אחרים) פעולה באופן מלא.
"אם רק עיתון הארץ יפרסם כתבות כבקשתי"
מה כבר ביקשתי?
אגב, כדי שהעיתון יפרסם כתבות כבקשתך צריך לשלם לו הרבה יותר; שאל את ביבי ושרה. אפשר גם להיות בעל העיתון, וגם זה עולה יותר (שאל את אדלסון).
 

arseny92

Well-known member
מנהל
נשמע שכאשר מוצאים כתבה חינמית אפשר לקשר אותה כ-referrer

יש טריק קטן
שאולי אתה יודע ואולי לא.
מחפשים כתבה , גם אם לא מעניינת, בחינם, ומשם בסוף כל כתבה יש קישורים למספר כתבות נוספות. מקישורים אלו ניתן להכנס בחינם גם לכתבות שבתשלום.
הקושי הוא שלפעמים צריך לחפש טוב עד שמוצאים כתבה חינמית, וגם כשאתה מוצא כזו, יש בה מספר קישורים מצומצם ולא דווקא את מה שחפשת לקרוא.
נשמע שכאשר מוצאים כתבה חינמית אפשר לקשר אותה כ-referrer
ל-id של הכתבה אשר בתשלום (שאת ההתחלה שלה אפשר למצוא מיד בטאב אחר ואז להשתמש במזהה שלה) ואולי אף משורת הכתובת
אפשר לאוטמת עם שני לחיצות ב-fiddler כאשר מדובר בקוד צד לקוח אשר רץ בדפדפן, אבל קשה יותר אם האתר שומר לך cookie של כמות מעברים מכתבה חינמית אל כזו שבתשלום וסופר על להגבלת כמות מעברים כאלו (או אף עושה ספירה כזו מצד שרת לפי כתובת ה-IP שלך ומקשר מידע זה לזמן (למשל לאפשר 5 מעברים כאלו ב-24 שעות לכל לקוח) )
 

25306yosef

New member
אפשר למחוק את העוגיות וגם לשנות כתובת IP.

נשמע שכאשר מוצאים כתבה חינמית אפשר לקשר אותה כ-referrer
ל-id של הכתבה אשר בתשלום (שאת ההתחלה שלה אפשר למצוא מיד בטאב אחר ואז להשתמש במזהה שלה) ואולי אף משורת הכתובת
אפשר לאוטמת עם שני לחיצות ב-fiddler כאשר מדובר בקוד צד לקוח אשר רץ בדפדפן, אבל קשה יותר אם האתר שומר לך cookie של כמות מעברים מכתבה חינמית אל כזו שבתשלום וסופר על להגבלת כמות מעברים כאלו (או אף עושה ספירה כזו מצד שרת לפי כתובת ה-IP שלך ומקשר מידע זה לזמן (למשל לאפשר 5 מעברים כאלו ב-24 שעות לכל לקוח) )
אפשר למחוק את העוגיות וגם לשנות כתובת IP.
 

alantan

New member
הטריק הכי טוב הוא כזה שלא אפרסם כאן

חבל שכמעט כל כתבה שם כבר בתשלום, יש הרבה כתבות עומק מעניינות
ופעמים רבות אלו שבנושאי תח"צ, תכנון עירוני וכדומה מפרטים דברים שהיו מצומצמים בטמקא לכדי כותרת קליקבייט
הטריק הכי טוב הוא כזה שלא אפרסם כאן
גם כי אני לא רוצה שהארץ יחסמו את האפשרות (אני לא ממש רוצה לעזור לאתר הזה להכניס לעצמו כסף) וגם כי חוקית אני לא יכול להמליץ על שיטה להורדת תוכן באופן שהוא למעשה פיראטי.
 

25306yosef

New member
יש טריק פיראטי שכן אפשר לפרסם.

הטריק הכי טוב הוא כזה שלא אפרסם כאן
גם כי אני לא רוצה שהארץ יחסמו את האפשרות (אני לא ממש רוצה לעזור לאתר הזה להכניס לעצמו כסף) וגם כי חוקית אני לא יכול להמליץ על שיטה להורדת תוכן באופן שהוא למעשה פיראטי.
יש טריק פיראטי שכן אפשר לפרסם.
1. פשוט הולכים לחנות הקרובה ורוכשים בכסף את המהדורה המודפסת.
2. הולכים למכון להעתקות (אם אין בבית או בעבודה סורק איכותי) וסורקים את הכתבה הרלוונטית לקובץ PDF. גם הסריקה הזו במכון העתקות עולה כסף (גם לרכוש סורק איכותי עולה כסף).
3. את קובץ ה-PDF שולחים במייל לרשימת תפוצה של אנשים המתעניינים בדבר.

זה בדיוק מה שעשיתי בנובמבר 2014 כאשר התפרסמה בעיתון הארץ כתבת ענק על השחיתות בכרמיאל, כתבה שאני הייתי שותף לכתיבה שלה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הטריק הכי טוב הוא חוקי לחלוטין: מחפשים את הכתבה בגוגל וזהו.

הטריק הכי טוב הוא כזה שלא אפרסם כאן
גם כי אני לא רוצה שהארץ יחסמו את האפשרות (אני לא ממש רוצה לעזור לאתר הזה להכניס לעצמו כסף) וגם כי חוקית אני לא יכול להמליץ על שיטה להורדת תוכן באופן שהוא למעשה פיראטי.
הטריק הכי טוב הוא חוקי לחלוטין: מחפשים את הכתבה בגוגל וזהו.
 

matrix200200

Active member


ראיתם את הNIMBY בכותרת הראשית של הארץ היום?
לא שם לינק כי לא מגיע לזבלים האלו, כתבה דוחה שמציגה את נת"ע כרשעים מרושעים ומלאה בNIMBY מכל כיוון. זה פשוט מרתיח אותי

אותי הרתיח הקטע עם העורך דין שטוען שקו האדום לא ייפתח בזמן עם "הוכחות".
ממתי עורכי דין הם מקור מוסמך לדברים כאלה ולא מהנדסים?
האם היה כל כך קשה לכתב, למצוא מהנדס בתחום (ולא חסר כאלה גם בארץ ובטח שבעולם) ולבקש את דעתו?
מאיפה הבורות והעצלנות הזאת?
זה פשוט עצוב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה