ברוררררררררררר
אני לפחות ראיתי....ורק צחקתי חחחחחחחחחחחחחח וואייי הלימונה הזאתי סתומה לגמרייייי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח "מאיפה איתם???" "מושב זיתן,מושב מאור,תל אביב,פרדסייה.....(כולם ביחד)" "לאאא אחד אחדדדדדד!!!" "בני כמה אתם???" "19 וחצי 20 23 (כולם ביחד)" "לאאאא אחד אחדדדדדדדדד" "מי יתחיל???" ערן:"אני יתחיל" "קדימה תתחיל" "יאללה עופו עופווו הרסתם את הסיוםםםםםםםם" זה הרג אותיייי!!!!!