ראיון מעניין ב"מעריב"

../images/Emo45.gif ../images/Emo6.gif

תכלס ציון שומע הרבה דברים מעצבנים. קח לדוגמה את פייף נו מור
חרא של אנשים בלהקה אבל עם מוזיקה עצומה, כל הניגודים האלה שלו
 

genz

New member
דיר באלק אתה אומר משהו רע על מייק

פאטון
ואני לא אמרתי משהו רע על פיין אוף סאלביישן (אף פעם לא שמעתי אותם, אולי אני אפילו אוהב אותם), רק ציינתי שבדרך כלל משתמשים בראשי תבות האלה למשהו אחר...
 
בואנה, מילה רעה אל פאטון ואתה מוצא

את עצמך מחובר לאוטו של אמא שלך עם הפטמה בשמשה הקדמית ועם הזין באגזוז. אחד הסולנים הכי מוערכים בעולם על ידי, ולא כי אני מעריץ מטורף של הקול האדיר שלו.
 
לך ולענר, אני לא הייתי אומר דברים

סתם
אני אציב בפני שניכם עובדה- לפייף נו מור הייתה הופעה בישראל, בחיפה בשנת 1995. אותו סולן העלה מעריץ לבמה ו"התעלל" בו קשות, דברים כמו "נשק לי את הנעליים" וכאלה (המעריץ שיתף פעולה
)........ואני בטוח שהוא עשה דברים דומים ואף חמורים יותר בהופעות אחרות בעולם, כך שאחלה מוזיקה ואחלה קול יש לו, אבל שפוט אתה את צורת ההתנהגות.
 

genz

New member
300 אלף אנשים יגלו לך סוד על להקה

מסוימת שאתה מאוד אוהב...
ואני לא יודע מה איתך, אבל נראה לי יותר נחמד מחבר להקה לשתעשע עם המעריצים שלו (מן הסתם זה היה ברוח טובה, אחרת המעריץ לא היה מסכים), מאשר להקה שמתעללת בחבריה.
 
חחחחח, ידוע לי רק על הלנשק את הנעל

אבל אני יכול לברר לך על ההתעללויות האחרות, אני פשוט לא רוצה להמציא דברים, אם נניח הוא נתן למעריץ לשתות את השתן שלו????????? זה עדיין שעשוע?
 

genz

New member
אם הוא נתן למעריץ, אז כן

אם הוא הכריח מעריץ, אז לא.
 
עדיף להקה שמתעללת בכל המעריצים

שלה עם מוזיקה שיוצאת מהתחת בשנים האחרונות? בכל מקרה, הוא לא הכריח אותו, אין טעם לחזור על זה, קרא מה שענר כתב. מייק פאטון מוזיקאי ענק, ובלי קשר לעבודה המושלמת שלו עם פיית' נו מור, בקשר לשטויות עם מעריצים, העיקר שהם נהנים.
 
הקטע הוא שאני די בטוח

שהוא כן הכריח אותו לנשק לו את הנעל. למשל מטאליקה
אז הם לא מכריחים אף אחד לשמוע את המוזיקה שלהם
 

NYMets Man

New member
אל תהיה נאיבי

הוא לא הכריח אחרת הוא היה מקבל תביעה לפנים יש הרבה מאוד מעריצים פנאטים שהאהדה שלהם לא תלויה בכלום והם היו עושים הרבה לגיבורים שלהם (אהם אהם אהם!!!!!!!!!!!!!!)
 

tallb

New member
לא היית מנשק לג'יימס את הנעל???

כולם פה היו מנשקים אותה אם הוא היה נותן להם על במה מול אלפי אנשים...
 
מבחינתי - גם ת'ביצים אם "צריך"...

אבל "כולם" בפורום?! התחרפנת? אנשים פה לא בטוחים שהם היו הולכים להופעה של מטאליקה בארץ אם הם היו מגיעים עכשיו. אני יכול להגיד עוד הרבה מאוד דברים על האנשים כאן שיוסיפו נתונים להוכחה שהם לא יעשו דבר כזה. אבל זה מיותר ואני הולך לישון. לילה טוב
פחחחח, כולם פה היו מנשקים את הנעל של ג'יימס
ברור ברור...
 
למעלה