ק-י-ב-י-נ-י-מ-ט

emh

Member
אני ממליץ למחוק את ההודעה....

בגלל שממש מביך להשאיר שיר עם טעויות חמורות בחריזה בפורום. שלהן ופאן פשוט לא חרוז, אז מה עם יש נון סופית!
 

afeine

New member
אני חושב שהוא הביך את עצמו

בעצם כתיבת ההודעה... לא ככה, אמה?
 

dandin73

New member
וגם הודעות עם שגיאות..:)

"אל יתהלל חוגר כמפתח" תראה מה כתבת: "אז מה עם יש נון סופית!" אם ולא עם....חוץ מזה שבשירים אין תחביר כי ככה זה שירים והמשקל קובע... יאללה ביי
 

עדיבן25

New member
אולי הוא התכוון

שהבנות שמות תמונה שלהן עם פאן , ולא נגיד, עם קארה או תלתלים?
 

dandin73

New member
ממך ציפיתי ליותר אובייקטיביות...

אבל לצערי גם אתה משוחד מהקליקה ולא פתוח לרעיונות חדשים... יאללה ביי
 

dandin73

New member
לך חפש....יא בכיין../images/Emo2.gif

הרי אתה בעצמך בכית פה לפני כמה זמן לאן הפורום הידרדר ומזה שלכלכו עליך שזיינת את החברה של החברה של החבר של החברה של החברה של החבר של החברה של אותה אחת מהפורום... "קשוט עצמך ואחר קשוט אחרים" יאללה ביי נ.ב. אני לא טרול אבל אתה צריך קצת לגדול ובכל מקרה תמשיך לזיין (גם בפורום וגם בשכל)
 
וואט די פאק ??!

טוב מי שמכיר יודע מה הייתה ההודעה ההיא,אתה לא מכיר,אז אנא ממך. וכן אני יודע שהפורום הזה השתנה לחלוטין מקצה אל הקצה. ואם הכוח היה בידי הייתי חוסם פה חצי פורום,בכדי להחזיר לו את הרמה הנאותה לו. אבל שטויות אני לא מתרגש מזה,יום פה יום לא ויום למה לא... כרגע הפורום מזכיר לי את הימים שהוא היה לפני שעזבתי אותו אז עם השוטרת. הכל ריבים,סיכסוכים וירידות אישיות אחד על השני. שתהיה לך שבת שלום ושבועות שמח !
 

dandin73

New member
סחתיין יקירי... PEACE../images/Emo3.gif

גבר גבר...תבין שמשך איזה שבוע רק קראתי פה שרשורים ומזה נגנבתי מהקטעים פה (לפני 3-4 חודשים) - הזכיר לי את תקופת הצבא עם צחוקים, עקיצות וקטעים... אח"כ התחלתי לכתוב קצת כדי לדגום את השטח ולראות איך אנשים יגיבו..בהתחלה היה כיף טבל אח"כ זה נהפך לירידות וסתם נעשה מגעיל (במיוחד שני הטפילים שאיין וAFEINE) - אין לי נגדך שום דבר אישי ודוקא שמעתי שאתה אחד מהותיקים הנורמלים...פשוט מאוד תפסיקו עם ההתנשאות והירידות על מי שפחות ותיקים מכם.... ולגבי ההודעה ההיא...עזוב שטויות אז זיינת פה מישהי או בהגדרה שלי "עשיתם אהבה" - ששני הצדדים גומרים ...SO WHAT ? שכולם יקנאו....חיים רק פעם אחת...אלא אם אתה חתול :) שתהיה לך אחלה שבת... יאללה ביי
 

dandin73

New member
לצערי כבר מחקו לי....../images/Emo4.gif

כבר מחקו לי כמה הודעות שעניתי לשני הטפילים המתנשאים AFEINE ןשאיין... למרות שבכל מקרה הייתי מפסיק אחרי 2 שרשורים... סתם רציתי לעשות שמח בפורום שהיה קצת "רדום" :)
 
מילא זה היה נכון... ../images/Emo4.gif

בפעם הבאה שאתה תוקף לחינם, לפחות תוודא שזה נכון. אין זה המקום להודעות ביקורת מסוג זה, ובטח לא בגישה שלך. לבירורים יש את תיבת המסרים. ואם כן מחקנו, אולי היתה לנו סיבה טובה לכך!? תלמד להתנהג ולכתוב בצורה מנומסת. במיוחד כי התקיפה שלך לחינם ולא נמחקו לך שום הודעות!
התנצלות ושוחד הולם יתקבלו בברכה
 

dandin73

New member
../images/Emo24.gifחצי התנצלות ונשיקה ../images/Emo25.gif

קודם כל זה לא היה אמור להישמע כמו שזה נשמע.... פשוט מאוד בשבועות האחרונים העברת/ן יותר מדי שרשורים לתוך כל מיני הודעות "בחרטה" "באהבה" "עוף גוזל" וכו' - תיאורים של טקס סיום בית ספר :) גם אם באתי עם רעיונות משוגעים/מפגרים אז תנו צ'אנס - בהייטק זה עובד! ודבר אחרון אם כבר מוחקים הודעות (כמו ההתקפות של שני הטפילים שאיין ןAFEINE ששונאים אם כולם כולל את עצמם) אז לפחות תגידו לי... ובגדול, אהבתי את הארגון של המפגש ביום העצמאות וראיתי את התגובות של האנשים...כל הכבוד ! בתקווה ליותר הבנה ושיתוף פעולה בעתיד. אחרוג ממנהגי בשבילך ואחתום.. כל טוב והרבה אושר :) נ.ב. מתי יוצאים לארוחת שחיתות באפרופו או אל גאוצ'ו ?
 
למעלה