קשה לחכות כי הוא נמצא במעון ואני משאירה אותו שם בשביל החברה אבל גם להם קשה להתמודד איתו כשהוא לא מתקשר עם הסובבים ואני בהריון חודש 5 הראש שלי מוצף בדאגות רוצה שיתנו לי הדרכה בכדי שאני ישב איתו בבית ויהיה לי תכלים שיעזרו לו להיתרומם