קרב על אליפות

קרב על אליפות

אני שמח לראות שיש קרב בין אוהדים של 3 קבוצות מי תהיה אלופה - מכבי חיפה , הפועל ת``א ובית``ר י``ם. מי שנעלמו אלו אוהדי מכבי ת``א? מה קרה?
 
מה קרה? אני אסביר לך

שאלת מה קרה שאף אחד לא מאמין שמכבי ת``א תיקח את האליפות אז אני יסביר לך : קודם כל נתחיל בעובדות מכבי פתחה את העונה בניצחון צולע מאוד 1:0 קטן על בני יהודה ועוד מפנדל ! כאן זה עוד היה סביר פתיחת עונה וזה נורמלי שלא דורסים מההתחלה אבל אז בא המחזור השני האיום(מבחינת מכבי כמובן) מכבי שיחקה חלש מאוד מול הפועל חיפה ובפוקס (זאת המילה היחידה שאפשר להסביר את התיקו) סחטה תיקו 3 בשניות האחרונות אבל עד כאן זה היה בסדר ואז הכל התחיל שרף כהרגלו פתח את הפה הגדול שלו אבל הפעם לרוע מזלו הוא פתח אותו על האיש הלא נכון : אבי נמני נמני הכוכב הבלתי מעורער של מכבי אהוב הקהל לא היה יכול לקבל את הביקורת שנאמרה עליו ובמיוחד לא אהב את הדרך שבה נאמרה נמני לא נשאר חייב ופתח גם הוא את הפה את המשך הסיפור הזה אתם מכירים אז רק אזכיר את השורה התחתותנה : שרף ``התפוטר`` ממכבי נמני נקנס ואם זה לא היה מספיק הגיעו פירסומים על כך שבנין השתמש באיטליה בסמים אסורים (מה שלאחר מכן הוכח כשקרי) בכל מקרה היה למכבי עוד משחק הפעם מול נתניה משחק שקבוצה המתמודדת על האליפות ח י י ב ת לנצח אבל מכבי דווקא הפסידה ולא היה חסר הרבה כדי שתובס בקיצור מכבי אחרי 3 מחזורים עם 4 נקודות בלבד רחוקה מאוד מהצמרת הביאה מאמן די חסר ניסיון בתרגיל מכוער את ניר לוין כדי להציל משהו אבל אני חושב שכל אוהדי הכדורגל בארץ ובתוכם גם אוהדי מכבי יודעים שמכבי תיקח מכסימום את המקום הרביעי והמקום השלישי יהיה הישג ועכשיו אני מקווה שאחרי כל מה שכתבתי הבנת למה מכבי לא תיקח אליפות ולמה אף אוהד כדורגל שפוי לא חושב כך ותוסיף לזה שהיא לוזרית ענקית !!!. לסיום הצלחה לנבחרת ישראל היום ההימור שלי : 5-0 לישראל
 
וודוקא בגלל זה

וודוקא בגלל כל מה שכתבת אני מצפה מאוהדים אמיתים של קבוצה לחזק את קבוצתם ולא להיעלם אבל כנראה כל הבלאגן שמכבי ת``א מומחית כל שנה להיכנס אליו גרם להם פשוט להתיאש טוטאלית, אתה יודע מה קשה להאשים אותם כי יש להם בעלים של קבוצה שפשוט מנותק מהכל
 

beitar4ever

New member
תגובה בית``רית

אנחנו מסכימות עם התגובה של ההוא שרשם שמכבי ת``א לוזרים- צודק! ומסכימות איתו גם שהם יגיעו מקסימום למקום רביעי... רצינו גם לנחם את כל אוהדי מכבי ת``א(קשה,קשה...) ובמיוחד להגיד ש: בית``ר ירושליים אלופה!!!
 
אוהדים לוזרים לקבוצה לוזרית

אתמול שכחתי להוסיף שגם האוהדים של מכבי לא משהו. לפי כל הסקרים למכבי יש הכי הרבה אוהדים ( מקדימים בקצת את בית``ר) הבעיה של האוהדים האלה שהם ממש מפונקים, לא באים למשחקים ( לא שהם מפסידים משהו ) הם פשוט רגילים להצלחות ולא מצליחים להתרגל לעובדה שמכבי נהפכה לקבוצת אמצע פלוס ושהיא כבר לא מפחידה אף אחד . רוב אוהדי מכבי הם אנשים שהיו ילדים שמכבי הייתה בתקופת ההצלחה ( לפני 7-15 שנים) וירשו את האהבה המכביסטית מהמשפחה ( שגם המבוגרים שביניהם אז נהנו מהצלחות מכבי בתקופת ילדותם ), אבל הילדים של היום אוהבים ר ק קבוצות צמרת וכידוע מכבי לא כזאת לכן אם מכבי תמשיך ב``הצלחות`` שלה היא לא תמשוך אוהדים הילדים בת``א יעברו להפועל וברחבי הארץ לבית``ר ולמכבי חיפה . אוהדים כידוע זה כסף וכאשר למכבי לא יהיה הרבה בגלל מיעוט אוהדים היא תשקע גם כלכלית ותהפוך לקבוצת אמצע מינוס , לפי דעתי אם לוני לא ילך הבייתה כמה שיותר מהר התוצאות יהיו בלתי הפיכות ומכבי תשקע ( הלוואי) יאללה מכבי ללאומית !!!
 
למעלה