לדעתי היינו מדברים צרפתית...
האנגלו-סכסים התעסקו רק בארץ שלהם ובמלחמות פנימיות, הכיבוש הנורמני גרם למעמד שולט שהיה דומה באופי שלו לוויליאם, אנשים שרוצים כוח ושליטה מעבר לאי שלהם. האנגלו-סכסים רצו לחיות בשלום עם הארצות סביבם, המלכים אחריהם לא. האנגלו-סכסים לא בנו הרבה טירות וכנסיות מאבן, הנורמנים בנו בכל פינה. הם שינו את האופי הכולל של אנגליה.
האנגלו-סכסים התעסקו רק בארץ שלהם ובמלחמות פנימיות, הכיבוש הנורמני גרם למעמד שולט שהיה דומה באופי שלו לוויליאם, אנשים שרוצים כוח ושליטה מעבר לאי שלהם. האנגלו-סכסים רצו לחיות בשלום עם הארצות סביבם, המלכים אחריהם לא. האנגלו-סכסים לא בנו הרבה טירות וכנסיות מאבן, הנורמנים בנו בכל פינה. הם שינו את האופי הכולל של אנגליה.