קצת מינימל*

dmt4me

New member
קצת מינימל*

יש כאן קישור מהיר לכמה קטעים שייצרתי מה דעתכם על הסגנון ? -אשמח לתגובות!
 
סגנון מעניין

אבל נימרח חופשי בגלל שה מינימל אחי אתה צריך לעניין תמאזין ולא למרוח תחטיבות קצב שך גם שמתי לב שהמון ליינים כתובים באותם תווים של הבסליין weeler-feeg-אחלה קטע...
 
למעלה