קצת מינימל* יש כאן קישור מהיר לכמה קטעים שייצרתי מה דעתכם על הסגנון ? -אשמח לתגובות!
D dmt4me New member 21/8/05 #1 קצת מינימל* יש כאן קישור מהיר לכמה קטעים שייצרתי מה דעתכם על הסגנון ? -אשמח לתגובות!
B bluster cruncher New member 21/8/05 #2 סגנון מעניין אבל נימרח חופשי בגלל שה מינימל אחי אתה צריך לעניין תמאזין ולא למרוח תחטיבות קצב שך גם שמתי לב שהמון ליינים כתובים באותם תווים של הבסליין weeler-feeg-אחלה קטע...
סגנון מעניין אבל נימרח חופשי בגלל שה מינימל אחי אתה צריך לעניין תמאזין ולא למרוח תחטיבות קצב שך גם שמתי לב שהמון ליינים כתובים באותם תווים של הבסליין weeler-feeg-אחלה קטע...