קסמים, רבותיי קסמים

AdiAll

New member
קסמים, רבותיי קסמים ../images/Emo4.gif

הקטע עם הסכין - לדעתי יש איזשהו מגנט או משהו שמזהה את מיקומה של הסכין. שימו לב שהבנאדם לבש שעון או מה שזה לא היה שם מתחת לחולצה. יש משהו שהוא מרגיש בעזרתו וכך הוא יודע היכן הסכין. לדעתי זה מגנט. הכוס הנשברת? אם הסתכלתם טוב ראיתם שזה לא הכוס נשברה אלא משהו שם קפץ מתחת לכוס. הכוס מונחת על איזשהו משטח שלדעתי משהו מתוכו קופץ וגורם לשבירת הכוס. אני לא יודעת מה זה היה אך בבירור ראיתי משהו קטן ושקוף קופץ אל תוך הכוס ואז היא פשוט התגלגלה לרצפה ונשברה. הקטע של קריאת מחשבות ראינו אצל קוסמים רבים שעושים את אותו דבר. לא נדהמתי משום דבר הפרק הזה. ראיתי כבר את הקסמים האלה מלא פעמים ולכן מדובר בקסם. אין בהם שום דבר מיוחד שאחרים לא יכולים לעשות עם הם יודעים איך.
 

AdiAll

New member
הקטע הראשון עם הנגיעות

אם מישהו לא שם לב הוא כן נגע בשירז רק שזה נורא מהיר כך שלא מרגישים. יש פה זריזות ידיים ולא שום דבר אחר. שיעשה את אותו קסם כאשר שירז נמצאת בקצה השני של הבמה ולא ליד, כדי שלא תהיה לו שום הזדמנות של זריזות ידיים לגעת בה בשום צורה.
 

omri015

New member
הקטע עם הסכין

הבנתי אותו נכון היא הזיז לו תיד אז שירז ידעה איפה הסכין אז היד שלה רדעה יותר שהם עברו מעל הסכין
 

AdiAll

New member
גם שירז לא ידעה איפה הסכין

הוא בעצמו ערבב לראשונה ואז שירז כבר לא ידעה איפה הסכין. היא עשתה ערבוב נוסף כך שהיא לא ידעה איפה נמצאת הסכין. זה לא קשור בשירז, זה משהו אצלו על הגוף. משהו יש בסכין ומשהו אצלו על הגוף. הכי קל זה איזשהו מגנט. שימו לב שאחרי שהוא מבקש משירז לשים לו את היד מעל, הוא ביקש שהיא תזוז הצידה ואז הוא מתקרב יותר עם היד. יש לו משהו מתחת לחולצה שלא רואים. אני מהמרת שזה משהו בשעון שלו או מתחת לשעון שלו.
 

MeiDanG

New member
לסכין יש כובד...

מן הסתם..אז כנראה שהיא באמת ידעה.. אבל לכו תדעו! בכל התעשייה הזאת יש הרבה סימני שאלה שאי אפשר לענות עליהם.
 

סבא דוד

New member
כמו שאמרתי תימהוני

אגב ראיתם את הכתבה בעמוד האחורי של "מעריב"? שם טוען עוד תימהוני בשם אורן זריף אים כי פה כבר מדובר על שרלטן שעושה כסף על אנשים תמימים (יש לו קלינקה שבה כביכול הוא "מטפל" באנשים) שטוען שהוא פוגע בו ומי שיצפה בתוכנית יכול להיפגע מזליגת אנרגיה
 

AdiAll

New member
זה "אורן הקטן" ../images/Emo13.gif

ילד שביחד עם אבא שלו עשו פעם מכה של הופעות ברחבי הארץ כשהילד הזה היה בטלפתיה קורה מה שאבא שלו היה מעביר לו. מאז שניהם נעלמו ולא נראה לי שהם עוד עושים את זה.
 

סבא דוד

New member
האורן הזה עושה כסף על אנשים תמימים

חוץ מזה שהוא טוען שהוא יכול לפתור בעיות שהרפואה הקובנציונלית היתיאשה מהם, הוא טוען שהרב עובדיה יוסף כביכול מסכים לדבריו.
 
כן ברור שזה רק הכל קסמים

הרי שהם לא מחפשים את הקסמים הכי "טובים " ומקוריים , אלא מחפשים את ה"פרפורמנס" כמו שאומרים את זה במבטא אנגלי כבד
 

AdiAll

New member
אני מאמינה בכוחות של גלר

אך לא מאמינה בקסמים של המופיעים. הם לא עשו שום דבר ברמה של גלר. לא נראה לי שהם יודעים לכופף משהו.
 
למעלה