קסם בנקאות/בנקים

oferudi

New member
קסם בנקאות/בנקים

כל מניות הבנקים בארה"ב ובאירופה עפות ורק קסם בנקאות עולה באחוז לשבוע למרות שהיא תעודת סל שצמודה למדדים אילו. יש למישהו מושג למה?
 
תשווה למדד , לא למניות

אולי ראית מניה שעלתה ב 30% אבל היא רק חצי אחוז מהמדד? תעודת סל משווים מול המדד שאחריו היא עוקבת, לא משווים מול כמה מניות בודדות מתוך המדד :)
 

oferudi

New member
תגובה לתגובה

ברור שאני לא משווה למניה בודדת, אלא לכלל המניות שעלו בסה"כ בכ-20% לאחרונה. אי אפשר להשוות לסל כי קסם בנקאות לא אומרים לך לאילו בנקים בדיוק הם צמודים. מה שבטוח הוא שמדד מניות בנקים באמריקה (שאליו כביכול התעודה צמודה) קרוב לשערים שהיו באפריל/מאי בעוד התעודה רחוקה משם בכ-20%
 
מדד מול תעודה

או באתר של עורך המדד (יש לדעתי קישור מהאתר של קסם) או שתפנה אליהם (במייל או דרך היועץ) ישלחו לך את הרכב המדד אבל תכלס... למה חיים קשים? תשווה תשואת מדד לתשואת תעודה (המט"ח גם שיחק תפקיד) ואז תדע בכל מקרה.. אני אשמח לדעת מה הממצאים :)
 

oferudi

New member
תגובה

יצרתי קשר עם קסם. ראשית, הם בכלל לא מוכנים לדבר איתי, כיוון שאסור להם לדבר עם לקוחות, כך הם טוענים, לכן הייתי צריך לעשות זאת דרך שיחת ועידה עם הבנק. הם טוענים שהתעודה עוקבת במדויק אחרי מדד הבנקאות העולמי, למרות שמרכיביו הגדולים הם מניות מארה"ב שזינקו לאחרונה, מדד זה מדדה עקב בנקים אחרים בעולם. הם שלחו לי כל מיני גרפים להשוואה המוכיחים את צדקתם. אני בכל מקרה הולך להיפטר מהתעודה הזו
 
למעלה