קניתי מחשב

TheRealHustler

New member
קניתי מחשב

קניתי מחשב דגם DELL 1520 1725 עם כרטיס מסך 8600M GT ואני חייב להודות לכל חברי הפורום על העזרה הענקית במיוחד לROYBO שהשקיע זמן ומחשבה תודה!!
 

RoyBO

New member
הזמנת אני מניח. כי הוא לא בארץ עדיין?

ממי הזמנת?
 

TheRealHustler

New member
מתמליל

ב7250 עם משלוח והכל אולי יורידו לי את זה עוד קצת זה יגיע בעוד שבועיים בערך
 

maor78

New member
אתה מתכוון שאמרו לך שזה יגיע עוד שבועיים

אני גם הזמנתי דל אבל 1520 גם לי אמרו 10 ימים לפני שלושה שבועות. אני לא בא לבאס אותך או משהו אבל אל תבנה על שבועיים.
 

maor78

New member
רק עכשיו אני שם לב

שרשום 1725 חח כנראה אני צריך ללכת לישון. ד"א הם התחייבו על זמן או שאמרו שהם מקויה שזה יהיה שבועיים?
 

RoyBO

New member
תקשיב זה לא יפה, אתה בא לפה ותוך ימים ספורים

מזמין מחשב שאני ומאור פה מחודש יולי התחלנו לבדוק, אני לא קונה אותו בסוף, אבל חסר לך שאתה לוקח ממאור אותו ושאתה תקבל בסוף לפניו!!! חחחח סתם איש בצחוק.
 
למעלה