קנייה של SETTLERS OF CATAN

shadowfax

New member
קנייה של SETTLERS OF CATAN

Robbin Skull Face (אילן) מתכנן לקנות את SETTLERS OF CATAN דרך האינטרנט ונישאלת השאלה האם יש מישהו שרוצה להצתרף לעניין ולהזמין גם כן את המשחק או אחת מהרחבותיו כך שנוכל להוזיל את מחיר המישלוח לארץ...
 
המחירים

The Cities & Knights of Catan $28.95 The Settlers of Catan $24.95 The Seafarers of Catan $28.95 The Starfarers of Catan $44.95 תגשו לאתר לבדוק המחיר של המשלוח מתחיל ב 7$ אבל זה לא סגור,כמה שיותר אנשים ישתתפו זה יהיה זול יותר
 

Gilgam69

New member
אל תשחק את הרחבות כמות השחקנים

שכל הרחבה ל-5-6 שחקנים למתיישבי קאטאן או להרחבות למיניהם עולה 14.95$.
 

Gilgam69

New member
de Kolonisten van Catan

מדהים! כשאחי והוריי ביקרו אצל אחי הגדול לפני שנתיים+ הם הביאו ממנו משחק שנורא נהנו ממנו וכל מה שזכרתי ממנו הוא את השם Kolonisten. אחרי שהראתי לאחי את התמונה של הפיקניק שבה משחקים את SOC, הוא אמר שזה אותו המשחק שהם הביא. בבדיקה זריזה עלה כי אני מחזיק בידי את: de Kolonisten van Catan או באנגלית: Settlers of Catan פשוט אדיר!!!!!
 

BluePrint

New member
חלל זה הכי אחי

או לפחות ככה הוא אמר. סיפרתי לאחי על ההיסטריה סביב SOC בפיקניק, והוא אמר שהתכוון להריץ משחק כזה בביגור אבל בנושא חלל. (?Settlers of Catan in Space) יש דבר כזה? (משחק, לא ביגור)
 

BluePrint

New member
!no, wait

עסק יקר, אני צריך לבדוק את הנושא יותר לעומק. (לשאול אנשים אם יבואו לשחק איתי)
 
אז מי מעונין

אז לכל המעונינים נא לציין את מה שהם רוצים ונעבור לשלב הבדיקה עם זה יעמוד במיגבלה הכספית שלי ....
 

faramir

New member
Settlers of Catan

דבר ראשון, בחירה אדירה של משחק. אני וחבורה של חברים שיחקנו כ"כ הרבה שהקופסא כבר מרוטה והקוביות בלויות (שעות על גבי שעות של הנאה) שני דברים בנוגע לקנייה: 1. לא עדיף לחכות שדרור יחזור (השמועות אומרות שבמאי) 2. אם settlers ויש עודף כסף, תזמינו גם את cities and knights of catan התוספת מוסיפה כ"כ הרבה למשחק, פשוט חובה!!!
 

ננסק

New member
לא! יש יותר מדי!

אפשר לקנות שם את כל המשחקים של Steve Jackson Games, ואני רוצה לפחות רבע מהם! והם יקרים! זה נורא, זה נורא!!
 

backdoorslam

New member
BTW - ההיסטריה הבאה

משחקי לוח, למרות שהורידו פרופיל בשלושים השנים האחרונות לא חדלו להפתיעני. מי שחושב שמדובר רק בטליסמן וסטלרס, טועה. ישנו משחק נוסף שנקרא פורטו-ריקו. אחד ה"יורשים" של סטלרס ללא ספק.
 
למעלה