קלפי NBA

tamirmazza

New member
קלפי NBA

שלום אני בעל אוסף גדול שך קלפי NBA משנות ה-90 ועד היום אני מעוניין להחליף קלפים עם אספנים נוספים למעוניינים ליצור קשר במייל [email protected]
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
באמת מעניין

לכמה מכם יש קלפי אספנים? ואם אפשר לפרט איזה זה יהיה נחמד
 

Malcolm X

New member
רוב הקלפים משנות ה90 לא שווים כלום

רק כרטיסי רוקי של כוכבים מחברות מובילות כמו UPPER DECK עוד שווים משהו בשוק הקלפים... מציע לכם לרכוש קלפים של כריס פול ודוויט הווארד....בעוד כמה שנים יהיו שווים הרבה!
 

drorlazar

New member
לי יש אוסף מטורף שהתחלתי ב92

מאחר ואני חובב של הניקס, יוצא שיש לי 45 קלפים של פטריק יואינג בלבד. לפני שדיברנו על שאר הניקס של שנות ה90 (דוק ריברס, מייסון, סטארקס, אוקלי אפילו לי-אפ סמית' ושאר החב'רה) רשימה חלקית של קלפים: קלף רוקי של סם קאסל ברוקטס -94. אינספור קלפי ג'ורדן, בירד, מג'יק ושאר כוכבי שנות ה- 90 אני מעוניין למכור את כל האוסף כולו, אם יש מישהו המעוניין בכך, אפשר ליצור איתי קשר במסרים, המחיר גמיש ולא מוחלט לחלוטין. (איזה פלאשבק מטורף לעבר...וואו)
 
למעלה