קליפ של ואנג פיי

Mei11

New member
קליפ של ואנג פיי

לשיר "שלג אפריל" 四月雪 אמור לעבוד בלי בעיות למי שיש לו ווינדוס.
 

אMור

New member
יפה ../images/Emo6.gif

וכמה נכון.... הנה אופנוען עמוס תרנגולות שחלף ממול למשרד שלי בשבוע שעבר. אגב, הן כולן חיות ואלה עם פחות מזל, שמונחות לרגלי הרוכב, מרגישות את משקל רגליו במשך כל הנסיעה ומשייפות כרבולת על הכביש... בקרוב אתארגן להנפקת רישיון נהיגה מקומי. כששאלתי את "זה שמטפל" בענין - מה אעשה לגבי המבחן תאוריה, הוא ענה בנון-שלנטיות: "תקח איתך סיני שנוהג - הוא יענה בשבילך על השאלות"
סינים
 
כבר אמרתי לכם חזור ופצור

לעשות רשיון בסין זה קל מאוד, הבעיה היא לנהוג כאן. אני נוהג בסין כשנתיים וכל נסיעה מורידה לי 10 שנים מהחיים ומוסיפה לי כמות בלתי מבוטלת של שערות לבנות, אני כבר לא צריך לשחק משחקי נהיגה ב X-BOX, יש מספיק ריגושים והפתעות על הכביש הסיני... מי שנוהג כאן ומי שעתיד לנהוג כאן, שישמור על עצמו והכי חשוב לא להוריד את העיניים מהכביש אפילו לחצי שנייה, זה עלול להיות מסוכן! מקס ה(מ)זהיר בקיוסק
 

Xiaose

New member
כאחד שלמד נהיגה ועבר טסט בסין

אני חייב להודות שההיגיון על הכביש הוא ממש כזה... רק אתמול נסעתי ומולי רכב אחד על אופניים, באמצע הכביש, בכיוון ההפוך, ודיבר בנייד...
 

אMור

New member
ההיגיון על כביש סיני מאוד פשוט

זה הולך ככה: נהג שפוגע בהולך רגל/רוכב אופנים יצטרך לשלם כסף בהתאם לחומרת הפציעה. אי לכך ובהתאם לזאת ועד כמה הזוי שזה ישמע: זכות הקדימה בכביש הוא להולכי הרגל וזוהי הסיבה לאדישותם ולמראות שאנו נתקלים בהם ביומיום של אנשים הולכים באמצע כביש סואן ומדברים בטלפון באדישות.
 

רונןסין

New member
אדום

התשובה האמיתית היא כנראה: גם וגם. כלומר באותו הזמן הזכות קדימה היא להולך הרגל וגם לאוטובוס שחוטף אדום ולא מאט לשניה.
 

crane

New member
אז מה מנחה את הנהגים הסיניים?

כי לפי הצורה שבה הם ניסו לעקוף אותי כשעברתי במעבר חציה, יש להם הרבה מאוד כסף לבזבז...
 

GnomeBubble

New member
אבל זה בדיוק העניין

שהם הצליחו לעקוף אותך. פסיכולוגים היו מגדירים את זה כתסמונת CVGD (חסך במשחקי וידאו בילדות) שגורם לאנשים לדמיין שיש להם מספר פסילות על הכביש. על תמרונים מוצלחים מקבלים נקודות, ועל כל 1000 נקודות מקבלים עוד לב. מאחר שגם הנהגים האחרים מבצעים כל מיני גיחות מסוכנות, כדאי לאסוף מבעוד מאוד כמה שיותר לבבות ובשביל זה כדאי לעשות תמרונים בעצמך. ... או לפחות זאת ההרגשה שקיבלתי.
 

אMור

New member
איזה תאונות?

בתוך העיר אין הרבה תאונות... וזו הסיבה שכתבתי שהם מיומנים מאוד. לי, באופן אישי, לא יצא מעולם לראות מכונית פוגעת בהולך רגל. יש אלפי "כמעטים" ביום, אבל איך אומרים בפורום אופנועים: "כמעט לא נחשב..." באוטוסטראדות זה סיפור אחר לגמריי, אבל לא אכנס לזה עכשיו... בהזדמנות.
 

crane

New member
לי דווקא יצא לראות

ואם תסתובב בטיינג'ין, תוכל לראות את התמונות מתאונות הדרכים הקשות שהעירייה שמה כדי לחנך. לא מראה נעים. אני מודה ומתוודה שאין לי סטטיסטיקות. אולי מישהו אחר יודע?
 

רונןסין

New member
תאונות

לי יצא לראות לא מעט תאונות בתוך העיר (כמויות מסחריות). נדמה לי שסטטיסטית סין היא מקום ראשון בעולם בתאונות עם הרוגים (פר כלי רכב).
 

אMור

New member
שיאוסה, הכל בסדר איתך?

שום ציניות ואף לא סימניה סינית אחת בתוכן ההודעה שלך... אולי אתה צריך
? או יותר נכון, איזה
... ומן הראוי שתסביר לכולנו את פשר ההגנה על העינים מפני המהפכה - שבחתימה שלך...
 
גדול...../images/Emo8.gif

מה שמעניין הוא שבאמת זה נראה כאילו איכשהוא כל התערובת הזאת של אנשים אופניים ומוניות איכשהוא מסתדרת על הכביש יחד...
 
למעלה