*טריי ברק, בובאן, קיד-גילכריסט, אלו שחקני סוף רוטציה, אף אחד לא יתפלא אם יפלטו מהליגה, מגיע המון קרדיט לקרלייל על מה שהוא מצליח לחלץ מהם.
המאמץ של ברק בהגנה ראוי להערכה, עוזר לו שהוא תמיד נראה עצבני, מייצר רושם שהוא תמיד משחק חזק. היכולת שלו לעבור את האיש שלו בכדרור וליצור לעצמו הכרחית במבנה הנוכחי של הסגל שלהם.
סת' קרי בינתיים לוהט, היכולת של הספסל לתפקד ואפילו לרוץ בזמן שלוקה נכנס לבעיית עבירות הייתה המפתח לניצחון. למרות שהם מסורתית קבוצה עמוקה וכבר עשו ניצחונות גדולים העונה במשחקי חוץ ללא לוקה, מפתיע היה לראות את זה עובד מול הקליפרס.
*למרות שדאלאס לקחו 29 שלשות בלבד (קלעו 13) הייתי מגדיר את זה ערב קליעה מעולה, השיגו לא מעט מחצי-מרחק.
*Playoff P- פול ג'ורג' הגיע לפלייאוף. אלו מסוג ההופעות שהוא מסוגל לתת, כמובן שהאחוזים יתיישרו אבל אופי הזריקות וקבלת ההחלטות פחות. הגנה גדולה של פיני-סמית' וטים הרדאווי ג'וניור.
*קליבר הפעם נחל יותר הצלחה מול קוואי עם לא מעט מזל. קשה לו לעבור בחסימות כצפוי אבל הוא מצליח להילחם Just enough, ואז נוצר מצב שגם הוא וגם פורזינגס (שמחכה בצבע) נמצאים בפריים והאורך הקולקטיבי משפיע. אני כן חושב שעם הזמן קוואי יפתור את הבעיה ולכן אני מאמין שכדאי למאבס לגוון את הכיסוי ההגנתי, מידי פעם לעשות טרפ מידי פעם אפילו חילוף אוטומטי על לנארד, להשתמש גם בוורסטיליות ההגנית של KP.
אורך הסדרה תוכרע על היכולת שלו ושל פיני-סמית' לקלוע מבחוץ.
*היו אין סוף שריקות, אולי משחק הפלייאוף הכי רך אי פעם. הרשו פחות מגע מבעונה הרגילה.
*רג'י ג'קסון פתח טוב התקפית, בדרך כלל לא מבשר טובות לקבוצה כשהוא מתפקד כרכז.
*הארל חלוד עם 4-10 מהקו. למד להיות פלופר לא קטן... עדיין לא זיהיתי את החדות בשיתוף הפעולה עם לו-וויל אבל מצפה שזה עוד יגיע.
*16 אסיסטים על 15 איבודים לקליפרס. הם מריצים תרגילים יפים בהתקפה, אבל לא מצליחים לייצר שטף.
ניסו גם הגנות והרכבים שונים, את הפתרון בינתיים לא מצאו. אני מאמין שיש מקום להפעיל לחץ על לוקה כמוביל כדור יחיד (בברלי לא שותף) ואולי לשלב אזורית.
המאמץ של ברק בהגנה ראוי להערכה, עוזר לו שהוא תמיד נראה עצבני, מייצר רושם שהוא תמיד משחק חזק. היכולת שלו לעבור את האיש שלו בכדרור וליצור לעצמו הכרחית במבנה הנוכחי של הסגל שלהם.
סת' קרי בינתיים לוהט, היכולת של הספסל לתפקד ואפילו לרוץ בזמן שלוקה נכנס לבעיית עבירות הייתה המפתח לניצחון. למרות שהם מסורתית קבוצה עמוקה וכבר עשו ניצחונות גדולים העונה במשחקי חוץ ללא לוקה, מפתיע היה לראות את זה עובד מול הקליפרס.
*למרות שדאלאס לקחו 29 שלשות בלבד (קלעו 13) הייתי מגדיר את זה ערב קליעה מעולה, השיגו לא מעט מחצי-מרחק.
*Playoff P- פול ג'ורג' הגיע לפלייאוף. אלו מסוג ההופעות שהוא מסוגל לתת, כמובן שהאחוזים יתיישרו אבל אופי הזריקות וקבלת ההחלטות פחות. הגנה גדולה של פיני-סמית' וטים הרדאווי ג'וניור.
*קליבר הפעם נחל יותר הצלחה מול קוואי עם לא מעט מזל. קשה לו לעבור בחסימות כצפוי אבל הוא מצליח להילחם Just enough, ואז נוצר מצב שגם הוא וגם פורזינגס (שמחכה בצבע) נמצאים בפריים והאורך הקולקטיבי משפיע. אני כן חושב שעם הזמן קוואי יפתור את הבעיה ולכן אני מאמין שכדאי למאבס לגוון את הכיסוי ההגנתי, מידי פעם לעשות טרפ מידי פעם אפילו חילוף אוטומטי על לנארד, להשתמש גם בוורסטיליות ההגנית של KP.
אורך הסדרה תוכרע על היכולת שלו ושל פיני-סמית' לקלוע מבחוץ.
*היו אין סוף שריקות, אולי משחק הפלייאוף הכי רך אי פעם. הרשו פחות מגע מבעונה הרגילה.
*רג'י ג'קסון פתח טוב התקפית, בדרך כלל לא מבשר טובות לקבוצה כשהוא מתפקד כרכז.
*הארל חלוד עם 4-10 מהקו. למד להיות פלופר לא קטן... עדיין לא זיהיתי את החדות בשיתוף הפעולה עם לו-וויל אבל מצפה שזה עוד יגיע.
*16 אסיסטים על 15 איבודים לקליפרס. הם מריצים תרגילים יפים בהתקפה, אבל לא מצליחים לייצר שטף.
ניסו גם הגנות והרכבים שונים, את הפתרון בינתיים לא מצאו. אני מאמין שיש מקום להפעיל לחץ על לוקה כמוביל כדור יחיד (בברלי לא שותף) ואולי לשלב אזורית.