האיש הירוק
New member
קינוח
אז...אבא מה יש לקינוח? לא יודע מה בא לכם? בא לנו פנקייק טוב בסדר נכין פנקייקים אז שמנו קערה על השולחן הבאנו את המיקסר הידני שמנו קמח בקערה ואז.... רגע הלכתי להביא עוד חומרים ולפתע נשמעה קריאה מוכרת...אואוווווווווווו.... רגע סבבתי את הגב וכשסובבתי חזרה ראיתי ענן לבן שלושה היפופוטמים לבנים ומטבח לבןןןןן זה המחזה שנגלה לעייני... רק המחשבה על איך אמא שלהם היתה מגיבה.... ואז אני מתחיל לשנן להם לא מפעילים מיקסר בלי לשים את כל החומרים אז שאבנו את כל הקמח עשינו מקלחת על הדשא בחוץ ואחרי כל הנקיונות התחלנו את התהליך מההתחלה שמנו קמח חלב בייצים סוכר ועוד.. וכמובן שלא שחכנו לצייר ולקשט עם סירופים
אז...אבא מה יש לקינוח? לא יודע מה בא לכם? בא לנו פנקייק טוב בסדר נכין פנקייקים אז שמנו קערה על השולחן הבאנו את המיקסר הידני שמנו קמח בקערה ואז.... רגע הלכתי להביא עוד חומרים ולפתע נשמעה קריאה מוכרת...אואוווווווווווו.... רגע סבבתי את הגב וכשסובבתי חזרה ראיתי ענן לבן שלושה היפופוטמים לבנים ומטבח לבןןןןן זה המחזה שנגלה לעייני... רק המחשבה על איך אמא שלהם היתה מגיבה.... ואז אני מתחיל לשנן להם לא מפעילים מיקסר בלי לשים את כל החומרים אז שאבנו את כל הקמח עשינו מקלחת על הדשא בחוץ ואחרי כל הנקיונות התחלנו את התהליך מההתחלה שמנו קמח חלב בייצים סוכר ועוד.. וכמובן שלא שחכנו לצייר ולקשט עם סירופים