קינוח

קינוח

אז...אבא מה יש לקינוח? לא יודע מה בא לכם? בא לנו פנקייק טוב בסדר נכין פנקייקים אז שמנו קערה על השולחן הבאנו את המיקסר הידני שמנו קמח בקערה ואז.... רגע הלכתי להביא עוד חומרים ולפתע נשמעה קריאה מוכרת...אואוווווווווווו.... רגע סבבתי את הגב וכשסובבתי חזרה ראיתי ענן לבן שלושה היפופוטמים לבנים ומטבח לבןןןןן זה המחזה שנגלה לעייני... רק המחשבה על איך אמא שלהם היתה מגיבה.... ואז אני מתחיל לשנן להם לא מפעילים מיקסר בלי לשים את כל החומרים אז שאבנו את כל הקמח עשינו מקלחת על הדשא בחוץ ואחרי כל הנקיונות התחלנו את התהליך מההתחלה שמנו קמח חלב בייצים סוכר ועוד.. וכמובן שלא שחכנו לצייר ולקשט עם סירופים
 

m i c h a l i

New member
../images/Emo6.gif

חחחחחחחחחח איזה מראה... חבל שלא צילמת אותם אחלה חוויה
 
ואני אומרת../images/Emo8.gif

שבלי קשר לחוויה ולצחוקים מזל שילדיך עשו מה שעשו, כדי שנוכל לחזות בזיו פניך, הירוקים אומנם, בפורום. שלומשלום אישוני יקר
 
למעלה