תודה לכל המברכים, העברנו שיעור
העברנו שיעור באזרחות והלקח הוא שקבוצת אנשים נאבקת על דבר שחשוב לה, ואפילו מדובר בערכי רוח, זה עובד. המאבק היה משולב, גם לחץ תיקשורתי, גם משיכה בחוטים (אני לא מאמין כמה חברים יש לי...) וגם התארגנות ספונטנית של חברי הפורומים השונים ובעיקר הפצת העצומה. לכן להצלחה כאן יש באמת הרבה אבות (אגב, זה מזכיר לי את תקנות רכב אספנות בהן הייתי מעורב לאחר מאבק מאד דומה). אז הקרדיט מגיע לכולנו והתודה היא גם למנכ"ל הרכבת שמיד הבין עניין ופעל כפי שפעל. אכן נמשיך בפעולה ואני מקווה שננצל את הפגישה גם לעורר את הנהלת ר"י לדאוג לכל נשא שימור המורשת. הם כבר יודעים שהעניין חשוב יותר ממה ששיערו. אסור לשפוך את התינוק עם המים וצריך להתנהל בזהירות ותוך שיתוף פעולה עם הרכבת. לכן אני מציע שננמיך את הטון, תנו לי ולעוד כמה חברים טובים לפעול כשמאחורנו רוח גבית של כולנו, חותמי הפורום,חותמי העצומה וכל אלה ששלחו פקסים להנהלת הרכבת. תודה בני הספל
תודה לכל המברכים, העברנו שיעורקטר 101, הודעה מדובר הרכבת
דובר הרכבת, בני נאור צלצל אלי וביקש להודיע שהתקבלה החלטה לא לגרוט את קטר 101 אלא לשמר אותו. הוזמנתי לפגישה עם מנכ"ל הרכבת אחרי החגים על מנת למצוא לקטר פיתרון הולם. תודה לכל מי שפעלו בעניין.
העברנו שיעור באזרחות והלקח הוא שקבוצת אנשים נאבקת על דבר שחשוב לה, ואפילו מדובר בערכי רוח, זה עובד. המאבק היה משולב, גם לחץ תיקשורתי, גם משיכה בחוטים (אני לא מאמין כמה חברים יש לי...) וגם התארגנות ספונטנית של חברי הפורומים השונים ובעיקר הפצת העצומה. לכן להצלחה כאן יש באמת הרבה אבות (אגב, זה מזכיר לי את תקנות רכב אספנות בהן הייתי מעורב לאחר מאבק מאד דומה). אז הקרדיט מגיע לכולנו והתודה היא גם למנכ"ל הרכבת שמיד הבין עניין ופעל כפי שפעל. אכן נמשיך בפעולה ואני מקווה שננצל את הפגישה גם לעורר את הנהלת ר"י לדאוג לכל נשא שימור המורשת. הם כבר יודעים שהעניין חשוב יותר ממה ששיערו. אסור לשפוך את התינוק עם המים וצריך להתנהל בזהירות ותוך שיתוף פעולה עם הרכבת. לכן אני מציע שננמיך את הטון, תנו לי ולעוד כמה חברים טובים לפעול כשמאחורנו רוח גבית של כולנו, חותמי הפורום,חותמי העצומה וכל אלה ששלחו פקסים להנהלת הרכבת. תודה בני הספל