קטר 101, הודעה מדובר הרכבת

מצב
הנושא נעול.
תודה לכל המברכים, העברנו שיעור

קטר 101, הודעה מדובר הרכבת
דובר הרכבת, בני נאור צלצל אלי וביקש להודיע שהתקבלה החלטה לא לגרוט את קטר 101 אלא לשמר אותו. הוזמנתי לפגישה עם מנכ"ל הרכבת אחרי החגים על מנת למצוא לקטר פיתרון הולם. תודה לכל מי שפעלו בעניין.
תודה לכל המברכים, העברנו שיעור
העברנו שיעור באזרחות והלקח הוא שקבוצת אנשים נאבקת על דבר שחשוב לה, ואפילו מדובר בערכי רוח, זה עובד. המאבק היה משולב, גם לחץ תיקשורתי, גם משיכה בחוטים (אני לא מאמין כמה חברים יש לי...) וגם התארגנות ספונטנית של חברי הפורומים השונים ובעיקר הפצת העצומה. לכן להצלחה כאן יש באמת הרבה אבות (אגב, זה מזכיר לי את תקנות רכב אספנות בהן הייתי מעורב לאחר מאבק מאד דומה). אז הקרדיט מגיע לכולנו והתודה היא גם למנכ"ל הרכבת שמיד הבין עניין ופעל כפי שפעל. אכן נמשיך בפעולה ואני מקווה שננצל את הפגישה גם לעורר את הנהלת ר"י לדאוג לכל נשא שימור המורשת. הם כבר יודעים שהעניין חשוב יותר ממה ששיערו. אסור לשפוך את התינוק עם המים וצריך להתנהל בזהירות ותוך שיתוף פעולה עם הרכבת. לכן אני מציע שננמיך את הטון, תנו לי ולעוד כמה חברים טובים לפעול כשמאחורנו רוח גבית של כולנו, חותמי הפורום,חותמי העצומה וכל אלה ששלחו פקסים להנהלת הרכבת. תודה בני הספל
 

846

Active member
../images/Emo45.gif../images/Emo49.gif../images/Emo51.gif

תודה לכל המברכים, העברנו שיעור
העברנו שיעור באזרחות והלקח הוא שקבוצת אנשים נאבקת על דבר שחשוב לה, ואפילו מדובר בערכי רוח, זה עובד. המאבק היה משולב, גם לחץ תיקשורתי, גם משיכה בחוטים (אני לא מאמין כמה חברים יש לי...) וגם התארגנות ספונטנית של חברי הפורומים השונים ובעיקר הפצת העצומה. לכן להצלחה כאן יש באמת הרבה אבות (אגב, זה מזכיר לי את תקנות רכב אספנות בהן הייתי מעורב לאחר מאבק מאד דומה). אז הקרדיט מגיע לכולנו והתודה היא גם למנכ"ל הרכבת שמיד הבין עניין ופעל כפי שפעל. אכן נמשיך בפעולה ואני מקווה שננצל את הפגישה גם לעורר את הנהלת ר"י לדאוג לכל נשא שימור המורשת. הם כבר יודעים שהעניין חשוב יותר ממה ששיערו. אסור לשפוך את התינוק עם המים וצריך להתנהל בזהירות ותוך שיתוף פעולה עם הרכבת. לכן אני מציע שננמיך את הטון, תנו לי ולעוד כמה חברים טובים לפעול כשמאחורנו רוח גבית של כולנו, חותמי הפורום,חותמי העצומה וכל אלה ששלחו פקסים להנהלת הרכבת. תודה בני הספל
 

euronitzan

New member
באמת מצוין!!! תודה לכל הפועלים

תודה לכל המברכים, העברנו שיעור
העברנו שיעור באזרחות והלקח הוא שקבוצת אנשים נאבקת על דבר שחשוב לה, ואפילו מדובר בערכי רוח, זה עובד. המאבק היה משולב, גם לחץ תיקשורתי, גם משיכה בחוטים (אני לא מאמין כמה חברים יש לי...) וגם התארגנות ספונטנית של חברי הפורומים השונים ובעיקר הפצת העצומה. לכן להצלחה כאן יש באמת הרבה אבות (אגב, זה מזכיר לי את תקנות רכב אספנות בהן הייתי מעורב לאחר מאבק מאד דומה). אז הקרדיט מגיע לכולנו והתודה היא גם למנכ"ל הרכבת שמיד הבין עניין ופעל כפי שפעל. אכן נמשיך בפעולה ואני מקווה שננצל את הפגישה גם לעורר את הנהלת ר"י לדאוג לכל נשא שימור המורשת. הם כבר יודעים שהעניין חשוב יותר ממה ששיערו. אסור לשפוך את התינוק עם המים וצריך להתנהל בזהירות ותוך שיתוף פעולה עם הרכבת. לכן אני מציע שננמיך את הטון, תנו לי ולעוד כמה חברים טובים לפעול כשמאחורנו רוח גבית של כולנו, חותמי הפורום,חותמי העצומה וכל אלה ששלחו פקסים להנהלת הרכבת. תודה בני הספל
באמת מצוין!!! תודה לכל הפועלים
בנידון.
 

mucool2

New member
צודק! חשוב לקרוא את ההודעה למעלה

תודה לכל המברכים, העברנו שיעור
העברנו שיעור באזרחות והלקח הוא שקבוצת אנשים נאבקת על דבר שחשוב לה, ואפילו מדובר בערכי רוח, זה עובד. המאבק היה משולב, גם לחץ תיקשורתי, גם משיכה בחוטים (אני לא מאמין כמה חברים יש לי...) וגם התארגנות ספונטנית של חברי הפורומים השונים ובעיקר הפצת העצומה. לכן להצלחה כאן יש באמת הרבה אבות (אגב, זה מזכיר לי את תקנות רכב אספנות בהן הייתי מעורב לאחר מאבק מאד דומה). אז הקרדיט מגיע לכולנו והתודה היא גם למנכ"ל הרכבת שמיד הבין עניין ופעל כפי שפעל. אכן נמשיך בפעולה ואני מקווה שננצל את הפגישה גם לעורר את הנהלת ר"י לדאוג לכל נשא שימור המורשת. הם כבר יודעים שהעניין חשוב יותר ממה ששיערו. אסור לשפוך את התינוק עם המים וצריך להתנהל בזהירות ותוך שיתוף פעולה עם הרכבת. לכן אני מציע שננמיך את הטון, תנו לי ולעוד כמה חברים טובים לפעול כשמאחורנו רוח גבית של כולנו, חותמי הפורום,חותמי העצומה וכל אלה ששלחו פקסים להנהלת הרכבת. תודה בני הספל
צודק! חשוב לקרוא את ההודעה למעלה
 

orensaab

New member
בני ../images/Emo51.gif על העדכון

קטר 101, הודעה מדובר הרכבת
דובר הרכבת, בני נאור צלצל אלי וביקש להודיע שהתקבלה החלטה לא לגרוט את קטר 101 אלא לשמר אותו. הוזמנתי לפגישה עם מנכ"ל הרכבת אחרי החגים על מנת למצוא לקטר פיתרון הולם. תודה לכל מי שפעלו בעניין.
בני
על העדכון
ותקוותי שבערבו של יום הכיפורים, החתימה של מנכ"ל הרכבת תהיה חתימה טובה. אורן
 

100police

New member
אלוהים שבשמיים!

קטר 101, הודעה מדובר הרכבת
דובר הרכבת, בני נאור צלצל אלי וביקש להודיע שהתקבלה החלטה לא לגרוט את קטר 101 אלא לשמר אותו. הוזמנתי לפגישה עם מנכ"ל הרכבת אחרי החגים על מנת למצוא לקטר פיתרון הולם. תודה לכל מי שפעלו בעניין.
אלוהים שבשמיים!
בשם ישו המשיח, מוחמד הנביא ואברהם הגואל! חתמתי על עצומה שבאמת הצליחה! הייתי חלק זעיר, יותר זעיר ממולקולה של גרגר חול, בהצלת קטר שמרוחק ממני באוקיינוס שלם שאיני יודע עליו כלום! כבר יש לי חלק להתחיל לקרוא עליו... אבל אני באינטרנט קפה. אין לי זמן. כן.. אולי מחר.
 

ה ו מ ר

New member
כל הכבוד, בני

קטר 101, הודעה מדובר הרכבת
דובר הרכבת, בני נאור צלצל אלי וביקש להודיע שהתקבלה החלטה לא לגרוט את קטר 101 אלא לשמר אותו. הוזמנתי לפגישה עם מנכ"ל הרכבת אחרי החגים על מנת למצוא לקטר פיתרון הולם. תודה לכל מי שפעלו בעניין.
כל הכבוד, בני
תודה על המאמצים הרבים, כל הכבוד על ההצלחה.
 

k 1 1

New member
כל הכבוד לכל מי שפעל בעניין../images/Emo8.gif

קטר 101, הודעה מדובר הרכבת
דובר הרכבת, בני נאור צלצל אלי וביקש להודיע שהתקבלה החלטה לא לגרוט את קטר 101 אלא לשמר אותו. הוזמנתי לפגישה עם מנכ"ל הרכבת אחרי החגים על מנת למצוא לקטר פיתרון הולם. תודה לכל מי שפעלו בעניין.
כל הכבוד לכל מי שפעל בעניין

עשיתם עבודה מצוינת
 

shimonev

New member
פורסם גם בYNET

קטר 101, הודעה מדובר הרכבת
דובר הרכבת, בני נאור צלצל אלי וביקש להודיע שהתקבלה החלטה לא לגרוט את קטר 101 אלא לשמר אותו. הוזמנתי לפגישה עם מנכ"ל הרכבת אחרי החגים על מנת למצוא לקטר פיתרון הולם. תודה לכל מי שפעלו בעניין.
פורסם גם בYNET
הכתבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה