קטע חדש.

orberman

New member
...

יפה...מעניין...מחדש...אף פעם לא שמעתי כזה דבר אבל מיזה לעזעזל המישמונקין הזה!?!?!?!!?!?!?!?
 

THE BLACK MAMBA

New member
טאק טראנס נוסח תמיר נחמד מאוד ..

יפה מאוד ההשתפרות שלך עם הזמן אתה בונה לך סגנון יחודי .
 

psytherapy

New member
המלצות חמות לתמיר וחבריו

גמה טראקים שפיצצו לי תצורה במסיבות בקיץ ananda_shake_-_emotion_in_motion Shiva Chandra - SpluL aerolink_-_cloudwalk ion_-_goblin_city neelix_-_colours ultravoice_and_kyo-log_-_desert_flY tranan_-_preacher_boy tranan_-_morning_scoop
 
אפרופו טראנן-יונאס מלוג'יק בומב

בקרוב אלבום בסולטאייס רקורדס-לקראת ספטמבר
 
למעלה