לא משלמים שקל אחד.אני לא מנוי בנתיב המהיר, אז אני לא יודע מה
פיסית נדרש, אבל נדרש להיות מנוי בנתיב המהיר, כך שאני מניח שנדרשת הצגת הוכחה שהמשתמש מנוי. אתה הרי לא מתאר לעצמך שיונייטד טורס מעלים נוסעים ככה סתם. אפשרות כזו גם תפגע מאוד בשירות המידיבוסים של הנתיב המהיר, אם נוסעי 480 פתאום יתחילו להעמיס עליו.
מי שנוסע בנתיב המהיר משלם. במידה ומדובר ברכב עם 3 נוסעים ומעלה או 4 נוסעים ומעלה (תלוי בעומס על כביש 1), אתה מקבל אישור לנסוע על הנתיב המהיר בחינם. מה שקורה בבוקר בחניון של הנתיב המהיר הוא שאנשים באים, מחנים את רכביהם שם ללא כל עלות. ומכאן יש שתי אופציות: נוסעים בהסעות של הנתיב המהיר, קו 2 למתחם הבורסה וקו 1 לעזריאלי, הקריה והאיזור. לחילופין מתאגדים כמה עמיתים לעבודה ונוסעים ברכב אחד. הכוונה היא שכולם מגיעים לחניון של הנתיב המהיר וכל פעם לפי התור מישהו נוסע עם הרכב שלו ומסיע את כל השאר. למה זה תורם? למהירות נסיעה בדרך לעבודה וחסכון במקומות חניה במקום העבודה. חבר שלי מראשל"צ כל הזמן עושה את זה. אבא שלו ממשיך לקרית שדה התעופה, הוא נכנס לחניון של הנתיב המהיר, מוריד את חבר שלי שם. אבא שלו ממשיך לקרית שדה התעופה וחבר שלי ממשיך עם ההסעות של הנתיב המהיר.