קו חדש כפר סבא-עתידים - 259

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
לא מבין למה לא עושים נת"ץ בדרך רמתיים

לא ממהר לפתוח את השמפניות
הבעיה עם הקו זה שהוא יפעל רק בשעות של הפקקים, שהרי אז עדיין עדיפה הרכבת. אם הוא יסע בכל שעות היום אני אעדיף אותו כי המסלול מצויין(אני עושה אותו לפחות פעם בשבוע עם המוביל של העבודה לפנות בוקר)
לא מבין למה לא עושים נת"ץ בדרך רמתיים
 
שאל את משרד התחבורה

ואי אפשר לעשות נת"ץ בתקופה המעבר?
שאל את משרד התחבורה
לפי התנהלות משרד התחבורה ונת"ע בכל מה שקשור להסעת המונים בגוש דן, כנראה שלא.
קטע המת"צ המשוקע ליד בילינסון עדיין מחכה לישועה...
 
חזרה עד 17.30?! עתידים זה איזור הייטק!

קו חדש כפר סבא-עתידים - 259
פרטים כאן

בשורה טובה לתושבים: קו אוטובוס חדש לקריית עתידים
17/02/2014
עיריית כפר סבא שמחה לבשר כי לאחר מאמצים רבים, התכתבויות ודיונים רבים: הוחלט על קו אוטובוס חדש מכפר סבא לקריית עתידים לרווחת תושבי העיר.
מחלקת התחבורה בעיריית כפר סבא ומחזיק תיק התחבורה עמירם מילר קיבלו לאחרונה פניות רבות של תושבים בדבר הצורך בקו תחבורה ציבורית חדש, שיקשר את כפר סבא עם קריית עתידים. במסגרת מאמצי העירייה לחיזוק ושיפור התחבורה הציבורית הופנתה בקשה מסודרת למשרד התחבורה וחברת מטרופולין בבקשה לאשר הוספת קו חדש. וכעת לאחר דיונים בנושא התקבלה הבשורה המשמחת- בתחילת חודש מרץ יוכלו התושבים המבקשים להגיע מכפר סבא לקריית עתידים לנסוע ליעדם בקו ישיר.
הקו החדש קו 259, יצא מרחוב התע"ש בכפר סבא , יעבור דרך וייצמן- סוקולוב, הוד השרון , צומת ירקון, שכונת אם המושבות (פ"ת), בני ברק (קניון איילון) ויגיע בסוף המסלול לקריית עתידים ובית חולים "אסותא". בשלב זה הקו יופעל בשעות הבוקר ואחה"צ כשעל תדירותו ושעות הפעילות המדויקות שלו תתקבל הודעה מסודרת.
ראש העיר יהודה בן חמו, "אני מקבל בשמחה את פתיחתו של קו האוטובוס החדש. לא ייתכן שאנשים יבקשו להגיע למקום מסוים ולא תהייה להם אפשרות לעשות זאת באמצעות תחבורה ציבורית מסודרת וישירה. אני מברך את עמירם מילר סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, שלוקח כל משימה קטנה כגדולה ברצינות רבה וחותר ללא לאות להגשמת היעדים אותם הציב לעצמו. אני מקווה שהקו החדש ישמש את התושבים להגעה מסודרת ומהירה ליעד".
עמירם מילר סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, "יחודו של הקו הינו במסלול הבלתי שגרתי המאפשר לתושבי כפר סבא להגיע קודם כל לתחנת הרכבת סוקולוב. עד כה לא היה ניתן להגיע לתחנת רכבת זו בתח"צ, וסוקולוב הינה תחנת מוצא לרכבת לתל אביב, כך שלנוסעים שעולים בה יש מקומות ישיבה רבים. כמו כן, הזמינות להגעה לאזורי תעסוקה כמו מרכזי ההי-טק באזור קניון איילון מגדלי ב.ס.ר. ברמת גן , קרית עתידים, בית חולים אסותא מאפשרת השארת המכונית בבית וחסכון בתשלומי דלק וחניה יקרים. נמשיך לעשות למען קידום התחבורה הציבורית . תודה למשרד התחבורה ולחברת מטרופולין".
חזרה עד 17.30?! עתידים זה איזור הייטק!
 

shalem120

New member
אתה כ"כ צודק. הנה דוגמא:

חזרה עד 17.30?! עתידים זה איזור הייטק!
אתה כ"כ צודק. הנה דוגמא:
נסיעה ראשונה יוצאת ב-0730. שיא הפקקים. אין מצב שהיא מגיעה בפחות משעה לעתידים. אז התחלתי את יום העבודה שלי בהייטק בשמונה וחצי (כנראה הראשון במשרד).
נניח שעבדתי את המינימום האפשרי בהייטק - 9 שעות. הגיעה השעה חמש וחצי. יצאתי מהעבודה רק כדי לגלות שפספסתי בחמש דקות את הנסיעה האחרונה של הקו בחזרה לכ"ס?
אני לא יודע מי הם מקבלי ההחלטות בנושא, אבל אני מקנא בהם על שעות העבודה שלהם.
בגלל הלו"ז הזה גורלו של הקו נחרץ כבר עכשיו. חודשיים לאחר הפעלתו נקבל הודעה שהקו מבוטל בשל חוסר ביקוש..

וברצינות, אם כבר הקו והמסלול עברו את כל הדיונים והמחסומים הבירוקרטיים - מי הם אלו שמחליטים על השעות הלא רלוונטיות האלו, ואיך זה שלהם זה נראה הגיוני?!
 

cwen

New member
גם לא בעיה לראות שהשעות הכי לחוצות באוטובוסים

אתה כ"כ צודק. הנה דוגמא:
נסיעה ראשונה יוצאת ב-0730. שיא הפקקים. אין מצב שהיא מגיעה בפחות משעה לעתידים. אז התחלתי את יום העבודה שלי בהייטק בשמונה וחצי (כנראה הראשון במשרד).
נניח שעבדתי את המינימום האפשרי בהייטק - 9 שעות. הגיעה השעה חמש וחצי. יצאתי מהעבודה רק כדי לגלות שפספסתי בחמש דקות את הנסיעה האחרונה של הקו בחזרה לכ"ס?
אני לא יודע מי הם מקבלי ההחלטות בנושא, אבל אני מקנא בהם על שעות העבודה שלהם.
בגלל הלו"ז הזה גורלו של הקו נחרץ כבר עכשיו. חודשיים לאחר הפעלתו נקבל הודעה שהקו מבוטל בשל חוסר ביקוש..

וברצינות, אם כבר הקו והמסלול עברו את כל הדיונים והמחסומים הבירוקרטיים - מי הם אלו שמחליטים על השעות הלא רלוונטיות האלו, ואיך זה שלהם זה נראה הגיוני?!
גם לא בעיה לראות שהשעות הכי לחוצות באוטובוסים
הן בין 18:00 ל 19:00. אז יוצאת המסה הגדולה של האנשים מהמשרדים.
אוטובוס כזה צריך לעבוד לפחות עד 18:30.
 
גם 18:30 זה מוקדם מאד בשביל הייטק.

גם לא בעיה לראות שהשעות הכי לחוצות באוטובוסים
הן בין 18:00 ל 19:00. אז יוצאת המסה הגדולה של האנשים מהמשרדים.
אוטובוס כזה צריך לעבוד לפחות עד 18:30.
גם 18:30 זה מוקדם מאד בשביל הייטק.
שעות עבודה טיפוסיות הן מ-9-10 בבוקר עד 18-20.
 

cwen

New member
אמרתי "לפחות"

גם 18:30 זה מוקדם מאד בשביל הייטק.
שעות עבודה טיפוסיות הן מ-9-10 בבוקר עד 18-20.
אמרתי "לפחות"
בתור התחלה זה חייב לפעול עד לפחות שש וחצי, ואם יהיה ביקוש אז גם יותר.

אחרי שבע בכל זאת הלחץ על האוטובוסים קצת יורד. עד חמש וחצי זה באמת להרוג את הקו עוד לפני שהוא התחיל.
 

אוהדא11

New member


אמרתי "לפחות"
בתור התחלה זה חייב לפעול עד לפחות שש וחצי, ואם יהיה ביקוש אז גם יותר.

אחרי שבע בכל זאת הלחץ על האוטובוסים קצת יורד. עד חמש וחצי זה באמת להרוג את הקו עוד לפני שהוא התחיל.
 

droriko

New member
מאיפה את יודעת מה הלוח זמנים?

אמרתי "לפחות"
בתור התחלה זה חייב לפעול עד לפחות שש וחצי, ואם יהיה ביקוש אז גם יותר.

אחרי שבע בכל זאת הלחץ על האוטובוסים קצת יורד. עד חמש וחצי זה באמת להרוג את הקו עוד לפני שהוא התחיל.
מאיפה את יודעת מה הלוח זמנים?
 
בקיצור, משרד התחבורה ומטרופולין לא באמת רוצים

באנה לא רק שהוא מתחיל מאוחר
גם יש לו כולה 2 יציאות בבוקר. זה ממש זלזול.
בקיצור, משרד התחבורה ומטרופולין לא באמת רוצים
את הקו הזה.
עיריית כפר סבא לחצה, אז כדי להשתיק אותה, נתנו לה קו קצר מועד כדי שיוכלו בעוד מספר חודשים לומר שאין לקו ביקוש ולכן אין בו צורך.
אבל בינתיים קו 553 של אגד כן שורד במתכונתו המצומצמת, אז אולי יש ל-259 תקוה שלפחות ישרוד כמו 553.
 
קווי היוממים בד"כ מסתיימים בסביבות 18:00

גם לא בעיה לראות שהשעות הכי לחוצות באוטובוסים
הן בין 18:00 ל 19:00. אז יוצאת המסה הגדולה של האנשים מהמשרדים.
אוטובוס כזה צריך לעבוד לפחות עד 18:30.
קווי היוממים בד"כ מסתיימים בסביבות 18:00
או בסביבות 18:30
 

cwen

New member
366 האחרון יוצא בשבע בערב

קווי היוממים בד"כ מסתיימים בסביבות 18:00
או בסביבות 18:30
366 האחרון יוצא בשבע בערב
וחצי שעה אחרי זה יש עוד 137 שמכסה חלק מהמסלול שלו ומאפשר גישה מהירה לפתח תקווה.
קו 76 האחרון יוצא בשבע בערב. וגם אחריו יש עוד 524 אחד (וכמובן 142 עד הלילה) שנותנים פתרון חלקי למי שצריך דווקא 76.
קו 141 האחרון יוצא ב 18:10.

באיזור הזה אנשים עובדים עד מאוחר. זה כבר מזמן לא מוסכים שסוגרים את הדלת בחמש.
 
אכן 141, 166 דן ואגד, 50, 38 מכיוון אזורים

366 האחרון יוצא בשבע בערב
וחצי שעה אחרי זה יש עוד 137 שמכסה חלק מהמסלול שלו ומאפשר גישה מהירה לפתח תקווה.
קו 76 האחרון יוצא בשבע בערב. וגם אחריו יש עוד 524 אחד (וכמובן 142 עד הלילה) שנותנים פתרון חלקי למי שצריך דווקא 76.
קו 141 האחרון יוצא ב 18:10.

באיזור הזה אנשים עובדים עד מאוחר. זה כבר מזמן לא מוסכים שסוגרים את הדלת בחמש.
אכן 141, 166 דן ואגד, 50, 38 מכיוון אזורים
מסתיימים בסביבות 18 בערב בלבד
 

olli3

New member
מנהל
דר"א קו 347 יצא משום מה ממרכזית ת"א.

קו חדש כפר סבא-עתידים - 259
פרטים כאן

בשורה טובה לתושבים: קו אוטובוס חדש לקריית עתידים
17/02/2014
עיריית כפר סבא שמחה לבשר כי לאחר מאמצים רבים, התכתבויות ודיונים רבים: הוחלט על קו אוטובוס חדש מכפר סבא לקריית עתידים לרווחת תושבי העיר.
מחלקת התחבורה בעיריית כפר סבא ומחזיק תיק התחבורה עמירם מילר קיבלו לאחרונה פניות רבות של תושבים בדבר הצורך בקו תחבורה ציבורית חדש, שיקשר את כפר סבא עם קריית עתידים. במסגרת מאמצי העירייה לחיזוק ושיפור התחבורה הציבורית הופנתה בקשה מסודרת למשרד התחבורה וחברת מטרופולין בבקשה לאשר הוספת קו חדש. וכעת לאחר דיונים בנושא התקבלה הבשורה המשמחת- בתחילת חודש מרץ יוכלו התושבים המבקשים להגיע מכפר סבא לקריית עתידים לנסוע ליעדם בקו ישיר.
הקו החדש קו 259, יצא מרחוב התע"ש בכפר סבא , יעבור דרך וייצמן- סוקולוב, הוד השרון , צומת ירקון, שכונת אם המושבות (פ"ת), בני ברק (קניון איילון) ויגיע בסוף המסלול לקריית עתידים ובית חולים "אסותא". בשלב זה הקו יופעל בשעות הבוקר ואחה"צ כשעל תדירותו ושעות הפעילות המדויקות שלו תתקבל הודעה מסודרת.
ראש העיר יהודה בן חמו, "אני מקבל בשמחה את פתיחתו של קו האוטובוס החדש. לא ייתכן שאנשים יבקשו להגיע למקום מסוים ולא תהייה להם אפשרות לעשות זאת באמצעות תחבורה ציבורית מסודרת וישירה. אני מברך את עמירם מילר סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, שלוקח כל משימה קטנה כגדולה ברצינות רבה וחותר ללא לאות להגשמת היעדים אותם הציב לעצמו. אני מקווה שהקו החדש ישמש את התושבים להגעה מסודרת ומהירה ליעד".
עמירם מילר סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, "יחודו של הקו הינו במסלול הבלתי שגרתי המאפשר לתושבי כפר סבא להגיע קודם כל לתחנת הרכבת סוקולוב. עד כה לא היה ניתן להגיע לתחנת רכבת זו בתח"צ, וסוקולוב הינה תחנת מוצא לרכבת לתל אביב, כך שלנוסעים שעולים בה יש מקומות ישיבה רבים. כמו כן, הזמינות להגעה לאזורי תעסוקה כמו מרכזי ההי-טק באזור קניון איילון מגדלי ב.ס.ר. ברמת גן , קרית עתידים, בית חולים אסותא מאפשרת השארת המכונית בבית וחסכון בתשלומי דלק וחניה יקרים. נמשיך לעשות למען קידום התחבורה הציבורית . תודה למשרד התחבורה ולחברת מטרופולין".
דר"א קו 347 יצא משום מה ממרכזית ת"א.
משם יסע להר ציון ואלנבי. כנראה בגלל שבכרמלית כבר אין מקום לזוז.

בכיוון הנסיעה לת"א לעומת זאת הוא לא יגיד לתחנה המרכזית (כך לפי רשימת התחנות באתר מטרופולין).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה