קומונה חדשה...
עצומה להחזרת האייקון העונתי היצתרפו לעצומה להחזרת האייקון העונתי (
) מנהלי תפוז אמרו שהוא יופיע רק בשבועות ולכן הירשמו לעצומה להחזרתו לכל ימי השנה[: http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommunaMsges.asp?Communaid=11969&smsMsg= (11969)
עצומה להחזרת האייקון העונתי היצתרפו לעצומה להחזרת האייקון העונתי (