קווי אוטובוסים לערים מתועשות כגון פתח תקווה

מצב
הנושא נעול.

tzvika pick

New member
אני נוסע על הציר הזה "רק" חצי שנה

יש גם וגם וגם, לרוב אוטובוס עירוני.
אם כבר בינעירוני יותר נפוץ למצוא על 502. אני נוסע עם 501 מגיל 17 וסה"כ 5 פעמים יצא לי שהגיע בינעירוני. תאמרו שזה מזל או לא יודע מה, אבל בכל שאר הפעמים עליתי על עירוני או מפרקית, אם כי בזמן האחרון אני בקושי רואה מפרקיות בקו הזה אם בכלל.
אני נוסע על הציר הזה "רק" חצי שנה
ויצא לי לראות הרבה יותר מחמישה בין עירוניים. רק השבוע נסעתי פעמיים על 501 בין עירוני. באחת מהפעמים הגיע אוטובוס שכנראה עומד לפני השבתה, עם מושבים שהיו פעם סגולים ועכשיו הם אפורים קרקושים מחרידים. מפרקית לא יצא לי לראות בחצי השנה האחרונה.
 

olli3

New member
מנהל
אתה נוסע בזמנים קבועים?

אני נוסע על הציר הזה "רק" חצי שנה
ויצא לי לראות הרבה יותר מחמישה בין עירוניים. רק השבוע נסעתי פעמיים על 501 בין עירוני. באחת מהפעמים הגיע אוטובוס שכנראה עומד לפני השבתה, עם מושבים שהיו פעם סגולים ועכשיו הם אפורים קרקושים מחרידים. מפרקית לא יצא לי לראות בחצי השנה האחרונה.
אתה נוסע בזמנים קבועים?
כי אני לא. יכול להיות שבסידור הבוקר יש מכונה בין עירונית או כמה שעושות השלמות לקו 501, אותו הדבר בסידור הערב. בשעות שהיוממים כבר בעבודתם/עיסוקיהם אני פשוט לא רואה בין עירוניים בקו 501.
 

tzvika pick

New member
אני אכן נוסע בזמנים די קבועים

אתה נוסע בזמנים קבועים?
כי אני לא. יכול להיות שבסידור הבוקר יש מכונה בין עירונית או כמה שעושות השלמות לקו 501, אותו הדבר בסידור הערב. בשעות שהיוממים כבר בעבודתם/עיסוקיהם אני פשוט לא רואה בין עירוניים בקו 501.
אני אכן נוסע בזמנים די קבועים
בדרך כלל בבוקר (8-9) ובערב (17-19). מכונות בין עירוניות ראיתי גם בבוקר וגם בערב. במהלך היום אני לא יודע מה הולך, אני תקוע במשרד
 

אורי404

New member
נשמע הגיוני

אני אכן נוסע בזמנים די קבועים
בדרך כלל בבוקר (8-9) ובערב (17-19). מכונות בין עירוניות ראיתי גם בבוקר וגם בערב. במהלך היום אני לא יודע מה הולך, אני תקוע במשרד
נשמע הגיוני
בבוקר אוטובוס בינעירוני מבצע נסיעה הלוך (או הלוך ושוב) בקו 501. אחרי זה נסיעה בינעירונית ארוכה יותר, כמו למשל ירושלים או הגליל. חוזר אחרי הצהרים מאותה נסיעה ארוכה ואחרי זה שוב קו 501 או דומיו.
 

olli3

New member
מנהל
דר"א מה תגיד על 47 של מטרופלין?

אני נוסע על הציר הזה "רק" חצי שנה
ויצא לי לראות הרבה יותר מחמישה בין עירוניים. רק השבוע נסעתי פעמיים על 501 בין עירוני. באחת מהפעמים הגיע אוטובוס שכנראה עומד לפני השבתה, עם מושבים שהיו פעם סגולים ועכשיו הם אפורים קרקושים מחרידים. מפרקית לא יצא לי לראות בחצי השנה האחרונה.
דר"א מה תגיד על 47 של מטרופלין?
קו עירוני לחלוטין שבמקרה הזה משרד התחבורה קבע בתנאי המכרז שהוא יפעל ע"י בין עירוניות בלבד.
 

oschlick

New member
גם לא ברור בכלל. גם המסלול הארוך שלו

דר"א מה תגיד על 47 של מטרופלין?
קו עירוני לחלוטין שבמקרה הזה משרד התחבורה קבע בתנאי המכרז שהוא יפעל ע"י בין עירוניות בלבד.
גם לא ברור בכלל. גם המסלול הארוך שלו
לדעתי היה עדיף לפתוח קו מהיר מרעננה לתל אביב בלי הרצליה - דרך הבריגדה היהודית והבינתחומי לכביש החוף במחלף שמריהו וישר לתל אביב. והקו הזה באמת היה יכול להיות עם אוטובוס בינעירוני. לדעתי היה לו יותר ביקוש מאשר מאחוזה ברעננה לרחוב המלך ג'ורג' בת''א
 

olli3

New member
מנהל
קוראים לקו הזה קו 504.

גם לא ברור בכלל. גם המסלול הארוך שלו
לדעתי היה עדיף לפתוח קו מהיר מרעננה לתל אביב בלי הרצליה - דרך הבריגדה היהודית והבינתחומי לכביש החוף במחלף שמריהו וישר לתל אביב. והקו הזה באמת היה יכול להיות עם אוטובוס בינעירוני. לדעתי היה לו יותר ביקוש מאשר מאחוזה ברעננה לרחוב המלך ג'ורג' בת''א
קוראים לקו הזה קו 504.
 

olli3

New member
מנהל
ועדיין הוא מגיע לרעננה יותר מהר מ502.

קו 504 נוסע דרך גהה וז'בוטינסקי כמו 567
ועדיין הוא מגיע לרעננה יותר מהר מ502.
הבנתי שההצעה שלך היא לקו שיסע דרך כביש 5, מבחינתי 149 עושה את העבודה הזאת די טוב. משם להחליף לאחוזה זה כלל לא בעיה, כל שתי דקות יש אוטובוס. מה שכן, יש צורך בקו שיצא גם ממרכזית ת"א (או לא), רק שיעבור גם במסגר ועזריאלי ומשם ימשיך כמו 149.
 

alantan

New member
הצעה שלי? רק הערתי ש-504 הוא לא מה שהוצע

ועדיין הוא מגיע לרעננה יותר מהר מ502.
הבנתי שההצעה שלך היא לקו שיסע דרך כביש 5, מבחינתי 149 עושה את העבודה הזאת די טוב. משם להחליף לאחוזה זה כלל לא בעיה, כל שתי דקות יש אוטובוס. מה שכן, יש צורך בקו שיצא גם ממרכזית ת"א (או לא), רק שיעבור גם במסגר ועזריאלי ומשם ימשיך כמו 149.
הצעה שלי? רק הערתי ש-504 הוא לא מה שהוצע
 

droriko

New member
אתה לא באר שבעי במקור?

יש גם וגם וגם, לרוב אוטובוס עירוני.
אם כבר בינעירוני יותר נפוץ למצוא על 502. אני נוסע עם 501 מגיל 17 וסה"כ 5 פעמים יצא לי שהגיע בינעירוני. תאמרו שזה מזל או לא יודע מה, אבל בכל שאר הפעמים עליתי על עירוני או מפרקית, אם כי בזמן האחרון אני בקושי רואה מפרקיות בקו הזה אם בכלל.
אתה לא באר שבעי במקור?
 

olli3

New member
מנהל
נסעתי, מה יש לי לעשות ב501? לרקוד?

אז מה עשית ב-501?
נסעתי, מה יש לי לעשות ב501? לרקוד?
או שנסעתי למרכז הרצליה, לאיזור סוקולוב, או שנסעתי מצומת הסירה לתל אביב. זה כמו שתשאל אותי מה מה עשיתי ב82,51,66,49,641,164,274 ועוד קווים רבים שאני משתמש בהם כשאני במרכז. זה שאני מתגורר בבאר שבע לא אומר שאני נמצא רק בבאר שבע ולא יוצא ממנה. אני נוסע על על בסיס שבועי ואף יותר למרכז.
 

Eduard Kaufman

New member
כל מילה בסלע

בגדול אני לגמרי מסכים איתך
למרות שלדעתי את המילה "תעשייה" צריך להחליף במילה תעסוקה. אזורי תעסוקה שלמים, כמו אזורי ההיי טק של בני-ברק או הרצליה פיתוח מנותקים כמעט לחלוטין מאפשרויות תחבורה ציבורית. סוג של פרדוקס ביצה ותרנוגלת. עובדי האזורים האלו מעדיפים להגיע לעבודה ברכב הפרטי כי אין תחבורה ציבורית. חברות התחבורה הציבורית לא יוצרות לשם קווים כי גם ככה כולם נוסעים באוטו. עכשיו לך תסביר להם מי היה קודם. אני נוסע באופן קבוע לאזור הרצליה פיתוח ונדהם מאוזלת ידם של קובעי מדיניות התחבורה הציבורית. קו 501 יוצא מרכבת מרכז מלא ומתרוקן כמעט לחלוטין במחלף הסירה. על המסכנים שלא הספיקו לעלות לאוטובוס עטים נהגי מוניות השירות כנשרים. העיקר שמעלים את המס על הליסינג, אבל לא ממש נותנים אלטרנטיבות אחרות.
כל מילה בסלע
אתה צודק 100% - אין מה להוסיף - רק זה שהגיע הזמן שלא נחכה לניסים ונתחיל ללחוץ על אותם קובעי מדיניות התחבורה הציבורית כך שלא תישאר לא יוכלו יותר להתעלם מצרכי הציבור, אני לא בדיוק יודע מהן דרכי הפעולה, אבל כולי תקווה שיוזמתי כאן היא התחלה של שינוי לטובת כולנו. תודה.
 

olli3

New member
מנהל
שילכו תחנה אחת קדימה לנמיר פינת ז'בוטינסקי

בגדול אני לגמרי מסכים איתך
למרות שלדעתי את המילה "תעשייה" צריך להחליף במילה תעסוקה. אזורי תעסוקה שלמים, כמו אזורי ההיי טק של בני-ברק או הרצליה פיתוח מנותקים כמעט לחלוטין מאפשרויות תחבורה ציבורית. סוג של פרדוקס ביצה ותרנוגלת. עובדי האזורים האלו מעדיפים להגיע לעבודה ברכב הפרטי כי אין תחבורה ציבורית. חברות התחבורה הציבורית לא יוצרות לשם קווים כי גם ככה כולם נוסעים באוטו. עכשיו לך תסביר להם מי היה קודם. אני נוסע באופן קבוע לאזור הרצליה פיתוח ונדהם מאוזלת ידם של קובעי מדיניות התחבורה הציבורית. קו 501 יוצא מרכבת מרכז מלא ומתרוקן כמעט לחלוטין במחלף הסירה. על המסכנים שלא הספיקו לעלות לאוטובוס עטים נהגי מוניות השירות כנשרים. העיקר שמעלים את המס על הליסינג, אבל לא ממש נותנים אלטרנטיבות אחרות.
שילכו תחנה אחת קדימה לנמיר פינת ז'בוטינסקי
ויעלו גם על 90 של מטרופולין שגם נכנס לתוך איזור התעשיה בהרצליה. יש גם את 601/606 של נתיב אקספרס שעלות הנסיעה בהם היא 7.50 ש"ח ובכרטיסיות אף יותר זול, להרצליה. אז באמת שלא צריך להיות עומס על 501 כי יש אלטרנטיבות נוספות. בכלל אם הם כבר ברכבת מרכז, מה רע ברכבת להרצליה? יש גם חפשי חודשי ברכבת... ומתחנת הרכבת יש שאטלים בחינם לאיזור התעשיה שמפעילה עיריית הרצליה.
 

oschlick

New member
רכבת מת''א להרצליה עולה 8 שקל, 2 שקל פחות

שילכו תחנה אחת קדימה לנמיר פינת ז'בוטינסקי
ויעלו גם על 90 של מטרופולין שגם נכנס לתוך איזור התעשיה בהרצליה. יש גם את 601/606 של נתיב אקספרס שעלות הנסיעה בהם היא 7.50 ש"ח ובכרטיסיות אף יותר זול, להרצליה. אז באמת שלא צריך להיות עומס על 501 כי יש אלטרנטיבות נוספות. בכלל אם הם כבר ברכבת מרכז, מה רע ברכבת להרצליה? יש גם חפשי חודשי ברכבת... ומתחנת הרכבת יש שאטלים בחינם לאיזור התעשיה שמפעילה עיריית הרצליה.
רכבת מת''א להרצליה עולה 8 שקל, 2 שקל פחות
מאוטובוס. לעומת זאת מת''א לראשל''צ באוטובוס 6.40 ברכבת 15.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה