קוואי צ´אנג קיין

קוואי צ´אנג קיין

שרשור דברים מדהימים שעשה קוואי צ´אנג קיין בסדרת "קונג-פו - האגדה נמשכת".
 
הנה כמה...

העביר את ידו מעל מנגנון בקרה אלקטרוני של דלת שמיד החל "להשתולל" והדלת נפתחה בפניו... טיפס על קיר של גורד שחקים תלול בלי מכשירי עזר נראים לעין... "שמע" (באמצעות שמיעה פנימית) שיחת טלפון שהתרחשה במרחק כמה עשרות מטרים ממנו... "נעלם" משדה הראיה של אדם שמולו הוא עמד - ומקץ רגע הופיע מאחוריו... חמק מצינוק של בית-כלא ולאחר מכן חזר אליו, לפני שהבריחה שלו הפכה לרשמית... שיואו, איזה כיף, גם אני רוצה כבר להיות מסוגל לעשות את כל הדברים האלה!!!
 

Kiru

New member
כמה פעמים הוא

חימם אקדח של מישהו עד שהוא היה חייב לשמוט אותו מהיד. פעם אחת הוא עבר דרך אש. וכמה פעמים הוא חזר לעבר (או יותר נכון, שאב נתונים מהעבר...)
 
אחד הדברים הכי מדהימים שקיין עשה

לדעתי, בסדרה: פעם אחת פיטר כמעט התנקש בחייו של מישהו (איזה ראש ממשלה או משהו), כי מכשף אחד תכנת את פיטר לעשות זאת. אז היה קטע, ברגע השיא, שפיטר החזיק באקדח וכמעט ירה (האובייקט בכלל לא ראה את כל זה)... ואז רואים את קיין במדיטציה, רואה את זה - ואומר לפיטר (מרחוק, הוא היה ממש רחוק): "לא! אל תעשה את זה!" ופיטר מתחיל להיאבק ולהתעכב... ואז המכשף, במקום אחר, מהצד השני, צועק: "לא!! קדימה, תירה בו!" מצד אחד המכשף, מצד שני קיין... שניהם מנסים להשפיע על פיטר באמצעות תפישתם העל-חושית, בעת שכמובן למכשף יש יתרון עצום בגלל שהוא זה שתכנת את פיטר מלכתחילה. שניהם, כמובן, נמצאים במקום רחוק מהמקום שבו כל זה מתרחש. ואז פיטר ייצב את האקדח וכיוון אותו למטרה... וקיין לפתע התעשת ואמר בקול נחרץ ביותר: "אתה לא תעשה את זה!" ובזמן שהוא אמר את המלה "לא" הוא שלח את כף ידו קדימה בהתכוונות עצומה. ואז רואים פשוט יד פיסית נשלחת משום מקום (ידו של קיין) ומורידה בעדינות את ידו של פיטר, האוחזת באקדח. כן - וקיין היה בכלל רחוק משם!!! זה היה מדהים - גם בגלל שזה היה כל כך כל כך אמין!!! אם אני הייתי מנסה לעשות דבר כזה (ואני לא טוען שאני מסוגל, כרגע), כך בדיוק הייתי נראה. יוצרי הסדרה הזאת פשוט יודעים על מה שהם מדברים!!! וזה מדהים!!!!! כשראיתי את הקטע הזה, אני פשוט הצטמררתי כולי. האמינות העצומה של הסצינה הזאת יצרה את הריאליסטיות ואפשרה את ההזדהות - והמִבצע הזה הוא פשוט מִבצע מדהיייים בקונג-פו. זהו.
 
למעלה