קודמתי

לא אמרתי שאנשים לא יכולים להשתנות

אמרתי שלכל אדם יש בסיס שמקורו המשפחה, ההורים והסביבה שלו. זה בסיס ועליו אפשר לבנות סוג של שינוי אבל הבסיס ישאר אותו דבר לנצח. זה מה שטענתי, לא שום דבר אחר. פשוט יש כאן כמה אנשים לא קוראים עד הסוף, או לא קוראים בכלל, העיקר לתקוף או סתם להעיר הערות מעליבות אז הדיון לא יכול להתרומם גבוה לאן שהוא יכול. בזה סיימתי.
 

The Real CKYGUY

New member
אין ספק , שהורים וילדות היא הדבר העיקרי

שמשפיעה עלינו ובונה לנו את האישיות ותחומים רבים בפסיכולוגיה מושתת על העיקרון הזה ..אבל יש גם מחקרים שלמים שמוכיחים כי הסביבה של הבנאדם גם בונה אותו בצורה דרסטית ( הסביבה ,זה יותר חברים , חוויות , תחביבים , הרגלים וכו..). בשורה תחתונה לכל אחד יש חסרונות ואם באמת תחפש אותם אצל כל בנאדם , זה יהפך לאובסיסיה, ואתה תראה רק דברים רעים , כמעט אצל כל אחד..הרבה מכחישים את הקופת שרצים שלהם ודורשים שלמות אצל אחרים, ולכן יש רבים שלא מוצאים שנים בן זוג ולדעתי זו הסיבה המרכזית. רובנו לא פסיכולוגים , אז לחרוץ גורל של קשר , על סמך פסיכולוגיה בגרוש ,נשמע לי קצת מטופש.
 
גם הסביבה היא תולדה של ההורים והמשפחה שלנו

נכון, הסביבה משפיעה גם כן, אבל מי קובע את הסביבה הזאת? זהו שההורים שלנו. הם מחליטים איפה נגור, באיזה בית ספר נלמד ואפילו משפיעים עלינו לאן להתגייס לצבא ומה ללמוד אחרי צבא. הם בתחילת דרכנו קובעים את הסביבה שלנו והסביבה שהם בוחרים עבורינו היא כזאת שעונה ומתאימה כמו כפפה לערכים שהם מאמינים בהם שחשובים בהם ונוחים להם לגדל בהם את ילדיהם שזה אנחנו.
 

ה אiר

New member
נהדרת,

קודם כל לגבי היחסים אני לא חושבת שתהיה לזה השפעה קריטית. אל תבקרי אותו, תהיי שם את וזהו. בנוגע לקצב- אין חוקים, העיקר שזה מגיע. את יכולה להביא פרחים, מאיפה זה כבר תלוי איפה בדיוק את נמצאת או את יכולה לדעתי לקנות ביום שישי, עד שבת הם בטח ייראו טוב. במקום לאפות עוגה זה גם אחלה רעיון, או עוגיות... גם בזה אין חוקים... מה שמרגיש לך. בהצלחה מותק, תבלי
 

La la la 20

New member
תודה לך גברת אור../images/Emo47.gif

אשתף בחוויות לאחר מעשה. בגדול גם לא התכוונתי להתערב, אבל זו היתה הסיבה שלא "הכרתי את ההורים" עד כה, אז אני חושבת על סנריו משפחתי.
 

ה אiר

New member
תראי,

זה מאד אינדיווידואלי יכול להיות שלא תרגישי על פני השטח דבר יכול להיות שהם יעשו פרצופים - לא בגלל מי שאת, אלא בגלל מי שהם (אל תתני לזה להשפיע עלייך, תהיי את). אומרים, תצפי לטוב ביותר והתכונני לגרוע מכל... מחכה לשמוע
 
מתי החתונה? ../images/Emo13.gif

ארוחה עם ההורים זה בהחלט משהו רציני שלא צריך להתיחס אליו ככה בהנף יד. זו לא סתם ארוחה, זו תהיה שלהם מי הבחורה שמסובבת לבן שלנו את הלב ככה. הם רוצים לדעת ולהכיר. צריך לנשום עמוק, לקחת אויר טוב ולצלול לתוך זה ולשרוד את הארוחה הראשונה. זה שהוא לא בקשר כל כך טוב איתם, זה לא משהו שאת צריכה להתערב בו. פשוט תהי את. תדעי שבודקים וחוקרים אותך בכל שניה שם. הכי טוב לשאול את החבר מה נהוג להביא ולא להחליט על דעת עצמך. לפעמים עדיף לבוא גם בידיים ריקות אם לא מקובל במשפחה שלו שמביאים מתנות במיוחד כשעוד לא מכירים. בעתיד יהיו עוד מלא ארוחות משפחתיות ולכן אין מה למהר כאן.
 
טבעות

כדאי שתעשי שיעורי בית ותסכלי האינטרנט על סוגי טבעות שאת אוהבת
 

La la la 20

New member
ובכן

בקשרים קודמים שהיו לי פגישה עם ההורים לא היתה issue כלל וכלל, זה קרה איכשהוא אני לא זוכרת איך ולמה אבל בודאות בנסיבות לא מתוכננות ומוקפדות שכאלה. יתרה מזאת במערכת יחסים שלנו הכל הולך בקצב משלו וכנראה אופי המשפחה מכתיב גם את האינטרקציה אתם, בגדול הוא הזמין אותי ואמר שהוא הכי יבין אם לא ארצה להגיע כי אם אני אזמין אותו להוריי הוא יסרב כי הוא לא טוב בסיטואציות כאלה (הצד הביישני שלו הופיע זה פתאום) מצד שני אמא שלו תשנא אותי מאד אם לא אגיע כי כבר 3 חודשים היא חופרת לו שיביא אותי. כשהכרנו בjdate ומהמסנג'ר רצינו לעבור לטלפון הוא העיד על עצמו שהוא לא טוב בשיחות טלפון, מיותר לציין שהעובדה הזו לא נכונה בעליל, לבחור יש מיני פחד במה, מסתבר.
 

La la la 20

New member
אכן חקירה צולבת

שוב אצטרך לגלגל את קורות 28 שנות חיי
אתה צודק עדיף לשאול מלהביא עוד איזה פיל לבן לסלון שלהם. אני מתרגשת באמת! כמו שכתבתי לאוליביה4 כאן מתחת אף פעם לא הייתי במקום כזה רישמי ודקדנטי עם המשפחה של הבחור. WISH ME LUCK!!!
 

ה אiר

New member
למה אתה מגזים?

זה לא מפגש של ההורים עם ההורים כדי שנחפז לחתונה מדובר בכולה להכניס אותה לבית ההורים לארוחה משפחתית כן יש בזה רשמיות וכו', אבל מכאן ועד לחתונה המרחק עצום. ומה יש לשרוד בארוחה? הם לא הולכים להלחם.... גמני חשבתי על להתייעץ איתו מה להביא אבל רק את יודעת אם זה מתאים...
 

עסק ביש

New member
אחלה קידום

יש בעיה עם קינוח ביתי. יכול להיות שההורים שלו שומרי כשרות ואת לא והם יתיחסו אל הקינוח כאל טרף וזה יהיה לך ממש לא נעים... פרחים יכול להיות נחמד מאוד. תקני ביום שישי ותשקי אותם עם מים מינרלים. כך הם נשמרים טוב יותר. אין לך מה לחשוש מהקשר איתם. יכול להיות שלך יהיה קשר טוב איתם ואם בסוף תהיו זוג כדת משה וישראל, את אפילו יכולה לשפר את הקשר שלהם. בהצלחה!
 

La la la 20

New member
שוב צודקת עסק ביש

אפילו אם משה וישראל לא יקדש אותנו בקרוב המשפחה שלי מלאה בחום וקירבה אולי (אני לא מתיימרת) אצליח להקרין במשפחתו. שומרי כשרות הם פחות אבל נראה לי פרחים יפים יכולים בהחלט לעבוד חשבתי על זה שבשבתות יש מלא משתלות פתוחות אפשר לקפוץ לאחת כזו, אבל עציץ זו כבר הגזמה, לא?
 
../images/Emo145.gif קצת מוגזם

אני אישית לא כ"כ חובבת פרחים ושמביאים לי אני אומרת תודה משקה אותם יומיים ומעיפה לפח, אם הייתי מקבלת עציץ אישית הייתי מתעצבנת כי עכשיו אני גם צריכה לטפל בו למי יש כוח? אם את יודעת בוודאות שהיא חובבת גינון אז עציץ זה סבבה אם לא כדאי שתוותרי ותלכי על איזה זר חמוד ויין טוב. בהצלחה
 

עסק ביש

New member
זה בכלל לא הגזמה

פרחים נובלים תוך זמן קצר ועציץ מחזיק מעמד הרבה זמן. תקני עציץ יפה ולא יקר מידי. תבלי!!!
 

too addictive

New member
כן, אבל

עציץ צריך לפעמים להתאים לבית, ואפילו לבעלי חיים. ואולי האמא בכלל לא אוהבת עציצים ומעדיפה מפלסטיק... פרחים מחזיקים מעולה, ויש זרים נהדרים בכל יום שישי!
 
למעלה