קבר הינדים ואפר...
היום הייתי בירושלים... בכניסה לעיר כשנסעתי בכביש העולה לירושלים הבחנתי בבית הקברות הענק המוצב לו בגלוי ובמופגן מתנשא על ההרים וחשבתי לעצמי שזהו אחד המראות המטופשים שראיתי בימי חיי. אנחנו לוקחים גווייה של אדם גווייה חסרת כול משמעות ו"מעניקים" לה שטח אדמה כאילו מדובר במשהו כ"כ הדור ומפואר הרי בדיוק להפך גווייה זה דבר חסר ערך לחלוטין וכל מעשה הקבורה הוא חסר ערך לחלוטין גם כן. ומה יהיה בעתיד ? כול ארצנו תתמלא בקברים ? הרי קצב התמותה הוא לא רע בסך הכל... בתרבויות אחרות ( הינדים ) שורפים את הגווייה ( מתוך אמונה שזה עוזר לחלק הרוחני להשתחרר מהר יותר מהחלק הגשמי ) מדוע שלא נאמץ אנו את הרעיון ונשרוף את מתינו... לי לא איכפת להפוך לאפר...
היום הייתי בירושלים... בכניסה לעיר כשנסעתי בכביש העולה לירושלים הבחנתי בבית הקברות הענק המוצב לו בגלוי ובמופגן מתנשא על ההרים וחשבתי לעצמי שזהו אחד המראות המטופשים שראיתי בימי חיי. אנחנו לוקחים גווייה של אדם גווייה חסרת כול משמעות ו"מעניקים" לה שטח אדמה כאילו מדובר במשהו כ"כ הדור ומפואר הרי בדיוק להפך גווייה זה דבר חסר ערך לחלוטין וכל מעשה הקבורה הוא חסר ערך לחלוטין גם כן. ומה יהיה בעתיד ? כול ארצנו תתמלא בקברים ? הרי קצב התמותה הוא לא רע בסך הכל... בתרבויות אחרות ( הינדים ) שורפים את הגווייה ( מתוך אמונה שזה עוזר לחלק הרוחני להשתחרר מהר יותר מהחלק הגשמי ) מדוע שלא נאמץ אנו את הרעיון ונשרוף את מתינו... לי לא איכפת להפוך לאפר...