קבלו:

קבלו:

(((((((((((((שרשרו לאיפה שבא לכם אם זה מפריע))))))))))))))) http://zone.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=2710&id=769093 יורדים על הדמות שלרוני הדר\תמר אבני רצח
אהבתי ...מקווה שאתם גם
-קרן-
 
בעצם לא אהבתי ... אהבתי רק

שכתבו :אני, עצמי, אנוכי ותמר. וכול השאר סתם דפוק ....
 
תודה קרנוש../images/Emo70.gif../images/Emo80.gif../images/Emo23.gif

נחמד... יש דברים מצחיקים ויש כאלה סתומים, אבל לא משנה
לא צריך לקחת את זה קשה, (כל אוהבי רוני הדר- כולל אותי) זה רק על הדמות שלה, לא עליה סתם, שהיא נצלנית לפעמים וכאלה... לא נורא, שיכתבו מה שבא להם
 
למעלה