צרפת

tofit

New member
צרפת

היי ובוקר טוב לכולם האם יש כאן מישהו מצרפת????
 
יש רבים וטובים

עם קצת סבלנות הם גם יגיעו. אולי בינתיים תספר/י לנו מי את/ה?
 

tofit

New member
../images/Emo41.gifקצת פרטים על עצמי

אני עומדת לנסוע לליון שבצרפת עוד מספר חודשים בעקבות בעלי שקיבל שם הצעת עבודה. רציתי לדעת איך החיים בצרפת, ואם יש ישראלי בליון אני נורא אשמח להיות איתם בקשר. בקיצור, אני קצת בחששות לקראת הנסיעה והסיבות ברורות אשמח לשמוע מכם טופי
 
למעלה