צריכה עצה!
שלום לכולם,אתם לא מתארים כמה אני שמחה שיש פורום כזה!!! אני והבן זוג שלי רוצים לעבור מהארץ לאירופה,יעדים עדיפים הם: אנגליה,צ'כיה,גרמניה ופינלנד אנחנו צעירים מתחת לגיל 23,ללא שום תואר רק שנת לימודים מלאה, רצינו לעבור למדינה כולשהי,להסתגל כמה חודשים ולהתחיל ללמוד שם ובסוף להוציא אזרחות. אין לנו שום בעיה להוציא פספורט בלארוסי,אבל זה כנראה לא בדיוק עוזר? אחיה של סבתא שלי גר שם כמעט כבר 20 שנה ויש לי שם משפחה ענקית,זה יכול לעזור איכשהו?! חוץ מזה מה שגם מעסיק אותי זה האם להשאר פה עוד קצת וללמוד תואר כולשהו או לחסוך כסף ולנסוע ישר לחו''ל? מה עדיף? מחכה לתשובתכם בקוצר רוח...
שלום לכולם,אתם לא מתארים כמה אני שמחה שיש פורום כזה!!! אני והבן זוג שלי רוצים לעבור מהארץ לאירופה,יעדים עדיפים הם: אנגליה,צ'כיה,גרמניה ופינלנד אנחנו צעירים מתחת לגיל 23,ללא שום תואר רק שנת לימודים מלאה, רצינו לעבור למדינה כולשהי,להסתגל כמה חודשים ולהתחיל ללמוד שם ובסוף להוציא אזרחות. אין לנו שום בעיה להוציא פספורט בלארוסי,אבל זה כנראה לא בדיוק עוזר? אחיה של סבתא שלי גר שם כמעט כבר 20 שנה ויש לי שם משפחה ענקית,זה יכול לעזור איכשהו?! חוץ מזה מה שגם מעסיק אותי זה האם להשאר פה עוד קצת וללמוד תואר כולשהו או לחסוך כסף ולנסוע ישר לחו''ל? מה עדיף? מחכה לתשובתכם בקוצר רוח...