צריכה עצה!

All17

New member
צריכה עצה!

שלום לכולם,אתם לא מתארים כמה אני שמחה שיש פורום כזה!!! אני והבן זוג שלי רוצים לעבור מהארץ לאירופה,יעדים עדיפים הם: אנגליה,צ'כיה,גרמניה ופינלנד אנחנו צעירים מתחת לגיל 23,ללא שום תואר רק שנת לימודים מלאה, רצינו לעבור למדינה כולשהי,להסתגל כמה חודשים ולהתחיל ללמוד שם ובסוף להוציא אזרחות. אין לנו שום בעיה להוציא פספורט בלארוסי,אבל זה כנראה לא בדיוק עוזר? אחיה של סבתא שלי גר שם כמעט כבר 20 שנה ויש לי שם משפחה ענקית,זה יכול לעזור איכשהו?! חוץ מזה מה שגם מעסיק אותי זה האם להשאר פה עוד קצת וללמוד תואר כולשהו או לחסוך כסף ולנסוע ישר לחו''ל? מה עדיף? מחכה לתשובתכם בקוצר רוח...
 

בקר12

New member
האזרחות או הדרכון הבלארוסי לא עוזר לכם

כיוון שבלארוסיה אינה מדינה באיחוד האירופי. בכללי האופציות שלכם כעת די מוגבלות עכשיו כיוון שאתם צריכים מעסיק מקומי שיוציא לכם ויזה מתאימה ואתם בלי מקצוע/תואר וגם שפה מקומית. בהתאם למדינה הספציפית ישנם עוד דרכים לנסות להגר, לדוגמא ויזה (קצובה בזמן) ללימוד גרמנית בגרמניה אבל אז תהיו מוגבלים יכולת לעבוד וכו' ולכן זה יהיה יקר בשורה התחתונה - היכולת שלכם לנסוע עכשיו מאוד מוגבלת. עם תואר רלוונטי ונסיון מחברה בארץ אולי יכולים לשלוח אתכם לרילוקיישן או שתמצאו מעסיק מקומי בהנחה שהמקצוע שלכם מבוקש. אתם גם צריכים להתמקד במדינה מסויימת כיוון שכל מדינה מציע אפשרויות שונות אם רוצים להגר - קשה מאוד לענות באופן כללי.
 
למעלה