צריכה עזרה

walk on

New member
צריכה עזרה

יש לי מחשב נייד ויש לי XP HOME EDITION בכל מקרה כל כמה זמן המחשב נכנס למצב המתנה ואין לי מושג איך להוציא אותו המסך מכובה אבל המחשב דולק ולא משנה על מה אני אלחץ המחשב לא ידלק. מה עושים? יש אוצפיה לבטל את מצב ההמתנה?
 
למעלה