צריכה עזרה יש לי מחשב נייד ויש לי XP HOME EDITION בכל מקרה כל כמה זמן המחשב נכנס למצב המתנה ואין לי מושג איך להוציא אותו המסך מכובה אבל המחשב דולק ולא משנה על מה אני אלחץ המחשב לא ידלק. מה עושים? יש אוצפיה לבטל את מצב ההמתנה?