צריך עצה

צריך עצה

קרה לכם פעם שבן אדם שלא ממש הכרתם אותו אבל עדין אהבתם אותו ואז הוא ..הולך לעולם הבא? אני יומים בדיכאון מה יהיה?
 
עברו רק יומיים, לגיטימי שתהיה מדוכא

ככל שיעבור לך הזמן תעכל יותר ואז תשלים עם העניין. שלא תדע עוד צער
 
בלשייק

מאמי אין עצה לדברים כאלה
רק משפט אחד מאוד נכון שתמיד תשמע "הזמן עושה את שלו" במיוחד במקרים כאלה
 
למעלה