צריך הסבר לגבי ASIO Driver ?

tayri

New member
צריך הסבר לגבי ASIO Driver ?

קודם כל מה זה ? איך הוא תורם לי ? וכיצד משתמשים בו ?
 

HeavenlyB

New member
תשובה

כמו כל דרייבר, הוא מאפשר עבודה נכונה ויעילה של החומרה עם מערכת ההפעלה. ASIO דרייבר מאפשר 'דילוג' של האודיו מעל מערכת ההפעלה, כדי לאפשר זרימה מהירה יותר של האודיו אל ומתוכנת האודיו, כך שהעכבה/לייטנסי מתקצרת ומאפשרת עבודה נוחה יותר ויעילה יותר. השימוש הוא פשוט. להגדיר בתוכנת האודיו את ה-ASIO דרייבר של כרטיס הקול.
 
למעלה