DJ Gilad Erlichman
New member
צריך המלצות....
חברים שלום, אני צריך המלצות לקניית VST אני מחפש סינטיסייזר טוב בעל פונקציות רבות וסאונדים טובים למוזיקה אלקטרונית. אם יש לכם המלצות,אשמח לשמוע אותן... בברכה ותודה מראש, גלעד ארליכמן.
חברים שלום, אני צריך המלצות לקניית VST אני מחפש סינטיסייזר טוב בעל פונקציות רבות וסאונדים טובים למוזיקה אלקטרונית. אם יש לכם המלצות,אשמח לשמוע אותן... בברכה ותודה מראש, גלעד ארליכמן.