צריך המלצות....

צריך המלצות....

חברים שלום, אני צריך המלצות לקניית VST אני מחפש סינטיסייזר טוב בעל פונקציות רבות וסאונדים טובים למוזיקה אלקטרונית. אם יש לכם המלצות,אשמח לשמוע אותן... בברכה ותודה מראש, גלעד ארליכמן.
 

zoomout

New member
יש לך בקיובייס

סינתיסייזר מצויין monologue שיש לו אוסילטור איכותי ואתה יכול ליצור שם אחלה סאונד....תבין,סינתסייזר זה לא מכשיר עם המון סאונדים,זה בעצם מכשיר שיש לך את כל הכלים כדי ליצור סאונדים חדשים,מה שאתה רואה ב presets של ה VST למינהם,אלה סאונדים שחלקם הגדול נועדו להציג למשתמש את היכולות של הכלי,כדי למכור אותו...אם תשמע פריסטים של כל סינטי,תראה של 50 אחוז מהם לא נועדו בכלל כדי ליצור מוסיקה,זה פשוט אוסף של אפקטים כדי שהקונה יגיד "ואוו איזה סאונד יש לזה"....סאונד של סינטיסייזר לא מודדים לפי הפריסטים אלא לפי מחולל גל טהור (אוסילטור),אם הוא נשמע טוב אז הסאונדים יהיו טובים. תוריד גם demo versions של כמה כלים כאלה,תשמע ותראה מה אתה הכי אוהב...אני הייתי ממליץ על: V-station Atmosphere Nexus Vanguard (סאונד לא משו) Discodsp discovery Blue predator superwave bundle SUPERWAVEP8 (חינמי) FM8 Good luck
 

שמש27

New member
האם אתה יודע

האם למי מהכלים שציינת יש ארפיג'אטור? תודה!
 
למעלה