צריך המלצה...

  • פותח הנושא B1TCH
  • פורסם בתאריך

B1TCH

New member
צריך המלצה...

לסגנון כמו: Bluetech younger brother ובקיצור מטורפים ורגועים. תודה מראש =]
 

TRANCE ADDICT

New member
חכה לאבי הוא יתן לך אחלה המלצות

לדאב אמביאנט וצ'ילאווט... בנתיים קבל שתי המלצות.. 05-bluetech_-_prayers_for_rain_(j.viewz_remix)- והשנייה זה j viewz-muse breaks אלבוםםם מעולהה שבוע טוב...
 

MidNight Flame

New member
הנה עוד קצת -

Redshift - Oblivion (Distant Sun) ואני מתערב שהרוב פה לא מכירים את זה Solar Fields - Blue Moon Station פשוט מעולה, לא מפסיק לשמוע מאז שזה יצא VA - Ambienism Vol 1 קומפייל נפלא של אמביינט מדהים
 
למעלה