../images/Emo205.gif אנסה לפרט...
המשחק עם הגזר/מלפפון- עומדים צפוף במעגל, ויש מישהו באמצע ומלפפון/גזר שנמצא אצל האנשים במעגל, הם צריכים להעביר אותו מאחורי הגב ותוך כדי לתת בו ביסים עד שייגמר, וזה שבאמצע צריך לגלות אצל מי המלפפון... אמבה אמבה- זה משחק מסובך, ואני אצטרך להראות לך את התנועות.. אז אי אפשר להסביר... עיניים רגליים- עומדים במעגל, כשאומרים רגליים כל אחד מסתכל על הרגליים של מישהו אחר, כשאומרים עיניים כל אחד מרים את הראש ומסתכל על מי שהוא הסתכל לו על הרגליים קודם. אם שניים הסתכלו אחד על השני הם נפסלים ויוצאים מהמשחק, ממשיכים עד שנשאר מנצח. פלונטר- עושים צורה מוזרה, ואז מחזיקים ידיים, וצריך לשחרר את האנשים בלי שייעזבו ידיים. מעגל כוח- כל אחד מחזיק במרפק של השני, ומושכים לכל מיני כיוונים, ואסור שהמעגל ייתפרק. הקזומבה זומבה.. (יאללה... נוסטלגיה...) גם את זה צריך להראות... טבעת עושים שתי קבוצות ויש טבעת אחת, כל קבוצה צריכה להעביר את הטבעת מיד ליד ואח"כ מניחים את הידיים על הברכיים, הקבוצה השנייה צריה להרים את כל הידיים שאין בהם את הטבעת, אם היא מצליחה התור עובר אליהם. המשחק עם השמות והחוט צמר לוקחים חוט צמר וזורקים אותו מאחד ואחד, כל אחד שזורק חייב להשאיר אצלו קצה של החוט, ואז יוצאת דוגמא כזאת... אויי שירים!! "כל ישראל ערבים זה בזה.. עם אחד בלב אחד.. אני יהודי (ודרוזי!) מדינת ישראל היא הבית שלי..." לדודה טובה יש תרנגולות... אנשים קופצים את המנגינות של השירים אני לא יכולה לכתוב..