../images/Emo58.gif מה זה "לא שודר בארץ"
הרי בדיוק כמו שנריה אמרה, אי אפשר להגדיר מה זה ספוילר. הספוילר האמור היה על וויאג'ר, אבל מרבית אוכלוסיית "מסע" כבר ראתה את כל וויאג'ר, להזכירכם - הסדרה שידרה את פרקה האחרון לפני קרוב לשנתיים... ומה זה "לא שודר בארץ". יש אנשים בלי YES שלא רואים "וויאג'ר", יש אנשים בלי YES ובלי כבלים שלא רואים "ENTERPRISE", האם כל הודעה על שתי הסדרות האלה היא ספוילר... בואו רק ניזהר וזהו... וחוץ מזה: צ'אקוטיי וסבן, למי אכפת? דייטה מת.