צ'קוטי וסבן

  • פותח הנושא JaDa
  • פורסם בתאריך

Lu Tze

New member
זו באמת בעיה

אם רק היה סימן מוסכם מראש שיצביע על זה שבהודעה יש מידע שעוד לא שודר בארץ... חבל באמת שאין דבר כזה.
 

sysiphus

New member
../images/Emo58.gif מה זה "לא שודר בארץ"

הרי בדיוק כמו שנריה אמרה, אי אפשר להגדיר מה זה ספוילר. הספוילר האמור היה על וויאג'ר, אבל מרבית אוכלוסיית "מסע" כבר ראתה את כל וויאג'ר, להזכירכם - הסדרה שידרה את פרקה האחרון לפני קרוב לשנתיים... ומה זה "לא שודר בארץ". יש אנשים בלי YES שלא רואים "וויאג'ר", יש אנשים בלי YES ובלי כבלים שלא רואים "ENTERPRISE", האם כל הודעה על שתי הסדרות האלה היא ספוילר... בואו רק ניזהר וזהו... וחוץ מזה: צ'אקוטיי וסבן, למי אכפת? דייטה מת.
 

בצל אל

New member
לסיכום סוגיית הספויילרים -

הייתי מציע בזאת, שכל אחד ואחת יפעילו את שיקול דעתם. אם אתם מוסרים מידע, שיש חשש רציני שרוב האנשים בפורום לא מודעים אליו, ושהידיעה המוקדמת עליו תפגע בהנאתם מצפייה ממקור ראשון - פשוט ציינו זאת! למשל: "ספויילר אפשרי לויאג'ר עונה 7 - וויאג'ר חוזרת הביתה". כך כולם יהיו מרוצים. מי שראה עונה 7 לא אכפת לו, ומי שלא ראה ייזהר.
 

Lu Tze

New member
מילא וויאג'ר

זה די ברור מה יהיה הסוף של הסידרה. אבל לומר את... את... הדבר הזה... על נמסיס... למה?!? זה הרס לי את כל הסרט עכשיו! (ורק שעתיים לפני שסיימתי להוריד אותו. דרך אגב, נמאס לי ואני מוריד את הגירסה הגרועה שיש לכולם). אולי כדאי למחוק את ההודעה של סיזיפוס כדי שזה לא יהרוס לאנשים אחרים?
 

sysiphus

New member
היי!!!!

ראשית, ההודעה הקודמת שלי שנונה ומשעשעת. שנית, אני נזהרתי ולא גיליתי לאפחד דבר וחצי דבר, ותאמינו לי, זה היה קשה! היו פה אחרים שכבר לפני שבועות let the cat out of the hat, אז לקום ולצעוק עכשיו, זה קצת מאוחר מדי...
 
למעלה