צפו לתקלות במכשירי הכרטוס במטרונית

מצב
הנושא נעול.
אז הבעיה שלך היא שבתקופת ההרצה

לא, רק תחזירו את כל הקוים והאוטובוסים לנת"צ
לא הייתה שום בעיה עם המערכת על הנת"צ לפני חבלת המטרונית
אמנם היה צריך לעשות את הנת"צים בנתיב ימין וכך לחסוך 5 שנים ומליארד שקל,
אבל מה לעשות הכסף פה נשפך בלי מחשבה על אספלט ותשתיות.
אז לפחות שיחזירו את הקוים הרגילים אל הנת"צים ויעיפו את התעללות אוטובוסי המטרונית האלה מחיינו
לכולנו ברור איזה סיוט צפוי פה
אז הבעיה שלך היא שבתקופת ההרצה
הוציאו את האוטובוסים הרגילים מהמת"צ?

חכה שבוע
 

tapuzo

New member
הבעיה שהמטרונית פוגעת בתח"צ בחיפה, לא משפרת

אז הבעיה שלך היא שבתקופת ההרצה
הוציאו את האוטובוסים הרגילים מהמת"צ?

חכה שבוע
הבעיה שהמטרונית פוגעת בתח"צ בחיפה, לא משפרת
אם אתה לא מבין את הבעייתיות של המערכת הזו עם שני קוים מהקריות שמקבלים עדיפות
ודוחקים את כל הקוים בחיפה אל נתיבים פקוקים, כנראה שאתה לא משתמש בתח"צ בחיפה.

מי שכן כבר מבין שהמטרונית היא סיוט.
 
איך אתה מבין שהמטרונית היא סיוט

הבעיה שהמטרונית פוגעת בתח"צ בחיפה, לא משפרת
אם אתה לא מבין את הבעייתיות של המערכת הזו עם שני קוים מהקריות שמקבלים עדיפות
ודוחקים את כל הקוים בחיפה אל נתיבים פקוקים, כנראה שאתה לא משתמש בתח"צ בחיפה.

מי שכן כבר מבין שהמטרונית היא סיוט.
איך אתה מבין שהמטרונית היא סיוט
אם טרם התחלת להשתמש בה?
ובתקופת ההרצה יש עודף קווים על הכבישים?
 

tapuzo

New member
כי אני מכיר את הקוים שיצאו מהנת"צ ואת הכבישים

איך אתה מבין שהמטרונית היא סיוט
אם טרם התחלת להשתמש בה?
ובתקופת ההרצה יש עודף קווים על הכבישים?
כי אני מכיר את הקוים שיצאו מהנת"צ ואת הכבישים
המטרונית היא בעייתית כי היא מראש שעטנז שעשו בין רכבת קלה שעוברת רק בצירים ראשיים
לבין מערך אוטובוס שצריך לספק פתרון לא רק בצירים ראשיים אלא בקוים שיזינו סביבות מגורים ותעסוקה
השעטנז הזה מוביל להרבה אבסורדים
במשרד התחבורה ויפה נוף הרי לא יודו שאין צורך כלל במערכת מטרונית מיוחדת על הנת"צ
(אבל הגיע זמן שיודו בזה כי זה הולך להרוס את התח"צ בחיפה, וכל התיקוף ומכשירי הכרטוס = מ-י-ו-ת-ר)
 

tapuzo

New member
ועוד משהו: אם דן הביאו אוטובוס חשמלי..

כי אני מכיר את הקוים שיצאו מהנת"צ ואת הכבישים
המטרונית היא בעייתית כי היא מראש שעטנז שעשו בין רכבת קלה שעוברת רק בצירים ראשיים
לבין מערך אוטובוס שצריך לספק פתרון לא רק בצירים ראשיים אלא בקוים שיזינו סביבות מגורים ותעסוקה
השעטנז הזה מוביל להרבה אבסורדים
במשרד התחבורה ויפה נוף הרי לא יודו שאין צורך כלל במערכת מטרונית מיוחדת על הנת"צ
(אבל הגיע זמן שיודו בזה כי זה הולך להרוס את התח"צ בחיפה, וכל התיקוף ומכשירי הכרטוס = מ-י-ו-ת-ר)
ועוד משהו: אם דן הביאו אוטובוס חשמלי..
אז למה לא הביאו 150 אוטובוסים חשמליים לנת"צ, במקום מפלצות האקורדיון על דיזל מזהם,
שקשה עד בלתי אפשרי למזג ונוסעות לאט?
 
בגלל שבחיפה מפחדים ממחסום סרטן

ועוד משהו: אם דן הביאו אוטובוס חשמלי..
אז למה לא הביאו 150 אוטובוסים חשמליים לנת"צ, במקום מפלצות האקורדיון על דיזל מזהם,
שקשה עד בלתי אפשרי למזג ונוסעות לאט?
בגלל שבחיפה מפחדים ממחסום סרטן
את השאלה הזאת תפנה ל"ירוקים" שמתנגדים לכל דבר ירוק בעיר שלך.

אהה וכמובן, בדן הביאו אוטובוס חשמלי אחד לניסוי שיסתיים עוד שנה.
הצטיידות ב90 מפרקים לקח לדן צפון מעל שנתיים.

אתה באמת חושב שהיה כדאי לעקב את פרוייקט המטרונית בעוד 3 שנים לפחות? על מנת להכניס אוטובוסים חשמליים?
 

tapuzo

New member
אני בהחלט חושב שיפה נוף שיקרו לציבור

בגלל שבחיפה מפחדים ממחסום סרטן
את השאלה הזאת תפנה ל"ירוקים" שמתנגדים לכל דבר ירוק בעיר שלך.

אהה וכמובן, בדן הביאו אוטובוס חשמלי אחד לניסוי שיסתיים עוד שנה.
הצטיידות ב90 מפרקים לקח לדן צפון מעל שנתיים.

אתה באמת חושב שהיה כדאי לעקב את פרוייקט המטרונית בעוד 3 שנים לפחות? על מנת להכניס אוטובוסים חשמליים?
אני בהחלט חושב שיפה נוף שיקרו לציבור
הם טענו ב2007 בכל הרצאה שהציגה את המטרונית (והייתי ב-2 מהן) שזה כלי רכב היברידי
שיעבוד בעיקר על חשמל ולכן ימנע זיהום.
אחרכך הסתבר (כמו שהסתבר בכל נושא בפרויקט הזה) שהייתה הטעייה מכוונת ונקנו רק 6 כאלו

הירוקים שאתה משמיץ מגובים בחוקרים מהטכניון דרשו לבדוק ולנתר את רמות הזיהום שיגרמו
מהפעלת המטרונית (90 כלי רכב מזהמים בתדירות גבוהה באותם רחובות).
מי שסרבה בכל מיני תירוצים הייתה כמובן חברת יפה נוף שטענה שאין יכולת לנתר וממילא כבר
רכשו את כלי הרכב מסוג דיזל אז אין צורך לנתר כי ההחלטה התקבלה בלה בלה בלה
מדובר במהנדסי תחבורה נכלוליים שטובת הציבור זה הדבר האחרון שמעניין אותם.
 
ה"ירוקים" הם אלה שמתנגדים לחשמול הרכבת

אני בהחלט חושב שיפה נוף שיקרו לציבור
הם טענו ב2007 בכל הרצאה שהציגה את המטרונית (והייתי ב-2 מהן) שזה כלי רכב היברידי
שיעבוד בעיקר על חשמל ולכן ימנע זיהום.
אחרכך הסתבר (כמו שהסתבר בכל נושא בפרויקט הזה) שהייתה הטעייה מכוונת ונקנו רק 6 כאלו

הירוקים שאתה משמיץ מגובים בחוקרים מהטכניון דרשו לבדוק ולנתר את רמות הזיהום שיגרמו
מהפעלת המטרונית (90 כלי רכב מזהמים בתדירות גבוהה באותם רחובות).
מי שסרבה בכל מיני תירוצים הייתה כמובן חברת יפה נוף שטענה שאין יכולת לנתר וממילא כבר
רכשו את כלי הרכב מסוג דיזל אז אין צורך לנתר כי ההחלטה התקבלה בלה בלה בלה
מדובר במהנדסי תחבורה נכלוליים שטובת הציבור זה הדבר האחרון שמעניין אותם.
ה"ירוקים" הם אלה שמתנגדים לחשמול הרכבת
ובעצם גורמים לזיהום הרבה יותר גבוה מהזיהום של המטרונית.

עליהם נאמר נבלות.
 

tapuzo

New member
מתנגדים בצדק רב, יש למנהר את הרכבת כמו גילון

ה"ירוקים" הם אלה שמתנגדים לחשמול הרכבת
ובעצם גורמים לזיהום הרבה יותר גבוה מהזיהום של המטרונית.

עליהם נאמר נבלות.
מתנגדים בצדק רב, יש למנהר את הרכבת כמו גילון
אם אפשר למנהר בגליל ובירושלים אין סיבה שלא ימנהרו את הרכבת כמו מנהרות הכרמל
ממרכזית חוף הכרמל אל הצ'ק פוסט עם תחנה בקרקעית ואדי הגיבורים (שממילא הרסו אותו עד היסוד)
תחנת רכבת בואדי הגיבורים תמנע מאות אלפי נסיעות בשנה משכונות הרכס אל תחנות הרכבת
ותייעל את כל התח"צ בחיפה באמת וכמובן תחסוך דלק וזיהום אויר.

הירוקים בחיפה מתנגדים להקפת חופי העיר בגדרות הרכבת הוספת 2 מסילות מתוכננות ועמודי חשמול
עם מערכת חוטים שתקיף את כל החוף ותפריד את העיר התחתית מהמעגנה באופן סופי וסופני לחיפה.
הירוקים צודקים 100% וחבל שעיריית "שקשוקת עופר" נכנעה במאבק הזה ומסבנת את הציבור
עם פרויקט שיקוע שלכולנו ברור שלא יקרה ויבוטל עקב "בעיה תקציבית" מיד אחרי שיבצעו את החשמול
כי התנאי היה שקודם יחשמלו ורק אחרכך יבדקו שיקוע (דבר הזוי בפני עצמו ולכן ברור שלא יקרה)
 
ה"ירוקים" בחיפה מתנגדים לאוויר נקי...

מתנגדים בצדק רב, יש למנהר את הרכבת כמו גילון
אם אפשר למנהר בגליל ובירושלים אין סיבה שלא ימנהרו את הרכבת כמו מנהרות הכרמל
ממרכזית חוף הכרמל אל הצ'ק פוסט עם תחנה בקרקעית ואדי הגיבורים (שממילא הרסו אותו עד היסוד)
תחנת רכבת בואדי הגיבורים תמנע מאות אלפי נסיעות בשנה משכונות הרכס אל תחנות הרכבת
ותייעל את כל התח"צ בחיפה באמת וכמובן תחסוך דלק וזיהום אויר.

הירוקים בחיפה מתנגדים להקפת חופי העיר בגדרות הרכבת הוספת 2 מסילות מתוכננות ועמודי חשמול
עם מערכת חוטים שתקיף את כל החוף ותפריד את העיר התחתית מהמעגנה באופן סופי וסופני לחיפה.
הירוקים צודקים 100% וחבל שעיריית "שקשוקת עופר" נכנעה במאבק הזה ומסבנת את הציבור
עם פרויקט שיקוע שלכולנו ברור שלא יקרה ויבוטל עקב "בעיה תקציבית" מיד אחרי שיבצעו את החשמול
כי התנאי היה שקודם יחשמלו ורק אחרכך יבדקו שיקוע (דבר הזוי בפני עצמו ולכן ברור שלא יקרה)
ה"ירוקים" בחיפה מתנגדים לאוויר נקי...
עכשיו אין גדדרות? מנהור הרכבת יבטל את כביש 4 שנמצא לחוף הים?
שתי התשובות שליליות.
בכל מקרה חייבים לעבור את כביש 4. צריכים לבנות מנהרות וגשרים מתחתיו ומתחת למסילת הרכבת לכיוון החוף.
אז אין כאן שום קשר לחשמול הקו.

ואם הרעיון שלך הוא מנהרה שלמה מתחת לכרמל, אז איך בדיוק זה קשור לפרוייקט החשמול?
הם יכולים לקדם מנהרה כזאת, שבהחלט יתכן שצריך אותה.
אבל זה לא אמור לפגוע בחשמול הרכבת שכבר היה אמור להיות מזמן, אלמלא הם.
 

tapuzo

New member
אל תשווה כביש 4 לבין 4 מסילות רכבת מגודרות

ה"ירוקים" בחיפה מתנגדים לאוויר נקי...
עכשיו אין גדדרות? מנהור הרכבת יבטל את כביש 4 שנמצא לחוף הים?
שתי התשובות שליליות.
בכל מקרה חייבים לעבור את כביש 4. צריכים לבנות מנהרות וגשרים מתחתיו ומתחת למסילת הרכבת לכיוון החוף.
אז אין כאן שום קשר לחשמול הקו.

ואם הרעיון שלך הוא מנהרה שלמה מתחת לכרמל, אז איך בדיוק זה קשור לפרוייקט החשמול?
הם יכולים לקדם מנהרה כזאת, שבהחלט יתכן שצריך אותה.
אבל זה לא אמור לפגוע בחשמול הרכבת שכבר היה אמור להיות מזמן, אלמלא הם.
אל תשווה כביש 4 לבין 4 מסילות רכבת מגודרות
כביש 4 במתכונת כזו או אחרת קיים בערי חוף רבים ואנחנו מבינים שצריך לחיות איתו, אבל הוא לא מגודר ולא כולל
עמודי חשמול והוא "רע הכרחי" שהלוואי שגם אותו היו מעבירים בצמוד להר מאחורי שכונות החוף זה היה אידאלי!!

אל תשווה את זה לבין הרצון להוסיף 2 מסילות רכבת לאורך כל החוף, לגדר 4 מטר גובה לכל אורך החוף ומשני
צידי הרכבות (יראה כמו בית סוהר) ובנוסף כל 15-20 מטר עמודי חשמול עם מסגרת עליונה להעברת קוי החשמל
אגב יש לקוים בחוף הים גם השלכות כמו פגעי מזג אויר ורוחות וקורוזיה וכד' שאפשר להפחית בסילוק הקו מהחוף

מה נרויח במנהור הקוים דרך מנהרות כרמל לרכבת?

1. שטח הרכבת בבת גלים ואזור הבסיס בחוף הכרמל שבו ניתן לפתח מאות דירות ומלונות, יממן מנהור
2. מניעת הניתוק בין העיר התחתית והנמל/מעגנה
3. מניעת מטרדי הרעש והזעזועים הקשים לתושבי בת גלים וקרית אליעזר והעיר התחתית
4. מניעת המפגע הנופי והמכשול הפיזי שיאפשר פיתוח רצועת החוף בשלמותה עד כביש 4
5. קיצור הדרך בין הצפון למרכז ב-10 דקות!!! במקום התוואי לאורך כל החוף
6. חסכון של מאות אלפי נסיעות משכונות הרכס לתחנות רכבת בחיפה, עם תחנה בואדי גיבורים
7. הקו בהיותו ממונהר יהיה ממוגן כך שיוכל להמשיך לפעול בעת חרום
8. הצדקת המטרונית שעושה תוואי זהה לרכבת כיום, כך שיוכלו לרדת במרכזית חוף הכרמל ולקחת מטרונית לבת גלים..
9. חסכון אדיר בדלק ובזיהום אויר מנסיעות תושבי חיפה לתחנות הרכבת המרוחקות מהרכס
10. מליארדים לקופת המדינה מהשבחת קרקעות לאורך החוף ובת גלים שהרכבת מנעה פיתוח שלהם (מבני התעשיה ליד חוף הכרמל)
 
אתה לא מבין שאין קשר בין הדברים?

אל תשווה כביש 4 לבין 4 מסילות רכבת מגודרות
כביש 4 במתכונת כזו או אחרת קיים בערי חוף רבים ואנחנו מבינים שצריך לחיות איתו, אבל הוא לא מגודר ולא כולל
עמודי חשמול והוא "רע הכרחי" שהלוואי שגם אותו היו מעבירים בצמוד להר מאחורי שכונות החוף זה היה אידאלי!!

אל תשווה את זה לבין הרצון להוסיף 2 מסילות רכבת לאורך כל החוף, לגדר 4 מטר גובה לכל אורך החוף ומשני
צידי הרכבות (יראה כמו בית סוהר) ובנוסף כל 15-20 מטר עמודי חשמול עם מסגרת עליונה להעברת קוי החשמל
אגב יש לקוים בחוף הים גם השלכות כמו פגעי מזג אויר ורוחות וקורוזיה וכד' שאפשר להפחית בסילוק הקו מהחוף

מה נרויח במנהור הקוים דרך מנהרות כרמל לרכבת?

1. שטח הרכבת בבת גלים ואזור הבסיס בחוף הכרמל שבו ניתן לפתח מאות דירות ומלונות, יממן מנהור
2. מניעת הניתוק בין העיר התחתית והנמל/מעגנה
3. מניעת מטרדי הרעש והזעזועים הקשים לתושבי בת גלים וקרית אליעזר והעיר התחתית
4. מניעת המפגע הנופי והמכשול הפיזי שיאפשר פיתוח רצועת החוף בשלמותה עד כביש 4
5. קיצור הדרך בין הצפון למרכז ב-10 דקות!!! במקום התוואי לאורך כל החוף
6. חסכון של מאות אלפי נסיעות משכונות הרכס לתחנות רכבת בחיפה, עם תחנה בואדי גיבורים
7. הקו בהיותו ממונהר יהיה ממוגן כך שיוכל להמשיך לפעול בעת חרום
8. הצדקת המטרונית שעושה תוואי זהה לרכבת כיום, כך שיוכלו לרדת במרכזית חוף הכרמל ולקחת מטרונית לבת גלים..
9. חסכון אדיר בדלק ובזיהום אויר מנסיעות תושבי חיפה לתחנות הרכבת המרוחקות מהרכס
10. מליארדים לקופת המדינה מהשבחת קרקעות לאורך החוף ובת גלים שהרכבת מנעה פיתוח שלהם (מבני התעשיה ליד חוף הכרמל)
אתה לא מבין שאין קשר בין הדברים?
זאת בדיוק הבעיה של ה"ירוקים".
חשמול הרכבת הוא הכרחי, ולא מחר ואפילו לא היום. הוא היה צורך הכרחי כבר לפני עשור.
הזזת קו הרכבת מחוף הים למנהרה מתחת לכרמל, או אפילו בעתיד לואדי עירון, והקפת חיפה ממזרח. אולי זה דברים דרושים. בעתי בטוח שיהיו דרושים.

אבל זאת לא סיבה לעכב את חשמול הרכבת!!!
 

tapuzo

New member
הירוקים דואגים לאינטרס של תושבי חיפה ובצדק רב

אתה לא מבין שאין קשר בין הדברים?
זאת בדיוק הבעיה של ה"ירוקים".
חשמול הרכבת הוא הכרחי, ולא מחר ואפילו לא היום. הוא היה צורך הכרחי כבר לפני עשור.
הזזת קו הרכבת מחוף הים למנהרה מתחת לכרמל, או אפילו בעתיד לואדי עירון, והקפת חיפה ממזרח. אולי זה דברים דרושים. בעתי בטוח שיהיו דרושים.

אבל זאת לא סיבה לעכב את חשמול הרכבת!!!
הירוקים דואגים לאינטרס של תושבי חיפה ובצדק רב
במשך עשרות שנים זרקו בחופי חיפה כל מפגע - תחנות כח, מכל אמוניה, נמלים, בסיסים, חוות דלקים

הגיע זמן להפסיק את הזלזול הזה בחיפה ובחופים שלה שמרשתים מליון בני אדם בסביבה.
רצועת החופים של חיפה חשובה בדיוק כמו זאת של תל אביב שהולכים לממן בה את העתקת המפגעים של שדה דב ורידינג
אנחנו לא תושבים סוג ב' ואנחנו לא פח האשפה לתשתיות מזהמות.
הכפלת מספר קוי הרכבת בשטח החוף וגידור ועמודי חשמול = זיהום החוף והריסתו.
הירוקים בחיפה דורשים בצדק פתרון יעיל של מנהור הרכבות כפי שנעשה בירושלים וגילון.
לא צריך להסכים לחשמול שום קטע שקשור לחיפה, שיתחילו בחשמול הקו לירושלים ולבאר שבע ובנתיים
יבצעו את מנהור הרכבות בחיפה. שיפסיקו לסבן אותנו בתירוצים.
יש מליארדים להעתקת בסיסים "לפיתוח המרכז" אז ימצאו תקציב להעתקת מסילות הרכבת "לפיתוח חיפה".
 
ובינתיים בגללכם, החשמול מתעכב

הירוקים דואגים לאינטרס של תושבי חיפה ובצדק רב
במשך עשרות שנים זרקו בחופי חיפה כל מפגע - תחנות כח, מכל אמוניה, נמלים, בסיסים, חוות דלקים

הגיע זמן להפסיק את הזלזול הזה בחיפה ובחופים שלה שמרשתים מליון בני אדם בסביבה.
רצועת החופים של חיפה חשובה בדיוק כמו זאת של תל אביב שהולכים לממן בה את העתקת המפגעים של שדה דב ורידינג
אנחנו לא תושבים סוג ב' ואנחנו לא פח האשפה לתשתיות מזהמות.
הכפלת מספר קוי הרכבת בשטח החוף וגידור ועמודי חשמול = זיהום החוף והריסתו.
הירוקים בחיפה דורשים בצדק פתרון יעיל של מנהור הרכבות כפי שנעשה בירושלים וגילון.
לא צריך להסכים לחשמול שום קטע שקשור לחיפה, שיתחילו בחשמול הקו לירושלים ולבאר שבע ובנתיים
יבצעו את מנהור הרכבות בחיפה. שיפסיקו לסבן אותנו בתירוצים.
יש מליארדים להעתקת בסיסים "לפיתוח המרכז" אז ימצאו תקציב להעתקת מסילות הרכבת "לפיתוח חיפה".
ובינתיים בגללכם, החשמול מתעכב
וכנראה יקבעו עובדות בשטח שיקשו על העברת המסילה למיקום אחר.

אם הייתם באמת ירוקים ותומכים בחשמול. אז אולי היה עכשיו ניתן לדבר על הזזת המסילה, אחרי שכמובן החשמול היה קיים מזמן.

בכל מקרה, אין שום קשר בין החשמול לבין גדרות. הגדר קיימת גם היום.
וכמובן שאין קשר בין חשמול לבין מחום לים.
ההיפך, אם היו עובדים על החשמול, היו על הדרך עובדים גם על מעברים נוספים על פני המסילה (מעל או מתחת).

אבל כמובן, השחורים של חיפה שחושבים את עצמם "ירוקים" חייבים לגרום נזק.
 

tapuzo

New member
הסתדרנו עד כה בלי חשמול נכון? נמתין שימנהרו

ובינתיים בגללכם, החשמול מתעכב
וכנראה יקבעו עובדות בשטח שיקשו על העברת המסילה למיקום אחר.

אם הייתם באמת ירוקים ותומכים בחשמול. אז אולי היה עכשיו ניתן לדבר על הזזת המסילה, אחרי שכמובן החשמול היה קיים מזמן.

בכל מקרה, אין שום קשר בין החשמול לבין גדרות. הגדר קיימת גם היום.
וכמובן שאין קשר בין חשמול לבין מחום לים.
ההיפך, אם היו עובדים על החשמול, היו על הדרך עובדים גם על מעברים נוספים על פני המסילה (מעל או מתחת).

אבל כמובן, השחורים של חיפה שחושבים את עצמם "ירוקים" חייבים לגרום נזק.
הסתדרנו עד כה בלי חשמול נכון? נמתין שימנהרו
 

tapuzo

New member
מנהור דרך הכרמל יחסוך 10 דקות מכל נסיעה לצפון

הסתדרנו ממש מצוין...
בגלל זה הרכבות אצלנו נוסעות מהר כמו ביפן ומדויקות כמו בשווייץ...
מנהור דרך הכרמל יחסוך 10 דקות מכל נסיעה לצפון
עושים היום כל כך הרבה מחלפים מיותרים (צומת גולני למשל) כל אחד בחצי מליארד שקל
רק כדי לחסוך רמזור של דקה. פה המנהור יחסוך 10 דקות שלמות של תוואי סביב קו החוף!!
10 דקות מכל נסיעה מהצפון למרכז ולהיפך = חסכון של מליוני שעות עבודה בשנה למשק = רווח עצום
הכל מצדיק את מנהור הרכבת דרך הכרמל.
גם הרחקת חומרים מסוכנים שמשנעת הרכבת כיום בסמיכות מבהילה לבתי בת גלים, ק.אליעזר, העיר התחתית.
הכל מצדיק מנהור!!
 

amit1270

New member
נניח שאתה צודק. למה לעכב את החשמול בגלל זה?

מנהור דרך הכרמל יחסוך 10 דקות מכל נסיעה לצפון
עושים היום כל כך הרבה מחלפים מיותרים (צומת גולני למשל) כל אחד בחצי מליארד שקל
רק כדי לחסוך רמזור של דקה. פה המנהור יחסוך 10 דקות שלמות של תוואי סביב קו החוף!!
10 דקות מכל נסיעה מהצפון למרכז ולהיפך = חסכון של מליוני שעות עבודה בשנה למשק = רווח עצום
הכל מצדיק את מנהור הרכבת דרך הכרמל.
גם הרחקת חומרים מסוכנים שמשנעת הרכבת כיום בסמיכות מבהילה לבתי בת גלים, ק.אליעזר, העיר התחתית.
הכל מצדיק מנהור!!
נניח שאתה צודק. למה לעכב את החשמול בגלל זה?
החשמול הוא צורך חיוני ודחוף לשנים הקרובות. מנהור כפי שאתה מציע ייקח שנים רבות. למה לעכב את החשמול בינתיים ולעצור באכזריות את התפתחות הרכבת בישראל?
 
תמשיך להמתין

הסתדרנו עד כה בלי חשמול נכון? נמתין שימנהרו
תמשיך להמתין
כי עד שלא יחשמלו את הרכבת בארץ.
אף אחד לא יתן למנהר קו מרכזי ותיק.
המקסימום שיקרה זה מה שלא רוצים שיקרה.
וזה השיקוע בחלק הדרומי.מה שבאמת עלול להנציח את המסילה בקו החוף. בניגוד לחשמול שלא מנציח שום דבר.
 

amit1270

New member
הפנמת יפה את דף המסרים של "התנועה להחזרת העיר

הירוקים דואגים לאינטרס של תושבי חיפה ובצדק רב
במשך עשרות שנים זרקו בחופי חיפה כל מפגע - תחנות כח, מכל אמוניה, נמלים, בסיסים, חוות דלקים

הגיע זמן להפסיק את הזלזול הזה בחיפה ובחופים שלה שמרשתים מליון בני אדם בסביבה.
רצועת החופים של חיפה חשובה בדיוק כמו זאת של תל אביב שהולכים לממן בה את העתקת המפגעים של שדה דב ורידינג
אנחנו לא תושבים סוג ב' ואנחנו לא פח האשפה לתשתיות מזהמות.
הכפלת מספר קוי הרכבת בשטח החוף וגידור ועמודי חשמול = זיהום החוף והריסתו.
הירוקים בחיפה דורשים בצדק פתרון יעיל של מנהור הרכבות כפי שנעשה בירושלים וגילון.
לא צריך להסכים לחשמול שום קטע שקשור לחיפה, שיתחילו בחשמול הקו לירושלים ולבאר שבע ובנתיים
יבצעו את מנהור הרכבות בחיפה. שיפסיקו לסבן אותנו בתירוצים.
יש מליארדים להעתקת בסיסים "לפיתוח המרכז" אז ימצאו תקציב להעתקת מסילות הרכבת "לפיתוח חיפה".
הפנמת יפה את דף המסרים של "התנועה להחזרת העיר
לחיפה". אבל מה הקשר לחשמול???
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה