צפו לתקלות במכשירי הכרטוס במטרונית

מצב
הנושא נעול.

tapuzo

New member
זאת לא טענה שלי, זאת כוונה מוצהרת בעצם החשמול

אתה זה שמאמין לדפי מסרים...
כמה לדעתך אמור לעלות החשמול הישיר של קטע חיפה?
אני לא מדבר על תחנות ההשנאה. אלא רק על הקטע שבין הגדרות.(שאתה טוען שמזיזים את הגדרות).
דרך אגב, כשמביטים על התוואי של הרכבת בחיפה,תוך כדי סימון גבולות זכות הדרך של הרכבת בGOVMAP. רואים בבירור שכרגע אין אפשרות להוסיף שתי מסילות בתוואי הקיים.
מה שסותר את הטענה הזאת שלך.
זאת לא טענה שלי, זאת כוונה מוצהרת בעצם החשמול
הרי נציגי הרכבת טענו שהחישמול הכרחי להוספת שתי מסילות בתוואי הזה וזה יתאפשר
רק אחרי החישמול. אף אחד לא המציא את זה, הם הצהירו על זה בגלוי.
הוספת נמל המפרץ עם הכפלת הקיבולת שלו במכולות גם תומכת ברעיון להכפלת מסילות

גם בלי הכפלת המסילות בודאי שהחשמול יצריך שינוי בגידור כדי למנוע מעבר אנשים
והתחשמלות. הגדרות הקיימות יוחלפו. אין סיכוי שזה יעלה 10 מליון שקל אולי זה רק
עלות עמודי החשמול והמערכת. על זה תוסיף התקנה, תוסיף שינוי התל של הרכבת ותוסיף
גידור ותוסיף עבודות הנדסיות כולנו יודעים שזה יהיה 100 מליון בסוף. הרי התוואי כולו
מוערך כפרויקט של כמה מליארדי שקלים אז איך חלק של 20 ק"מ ממנו זה 10 מליון שקל?
הסכום שהבאת מראש לא הגיוני
 
הוספת מסילות זאת תוכנית עתידית

זאת לא טענה שלי, זאת כוונה מוצהרת בעצם החשמול
הרי נציגי הרכבת טענו שהחישמול הכרחי להוספת שתי מסילות בתוואי הזה וזה יתאפשר
רק אחרי החישמול. אף אחד לא המציא את זה, הם הצהירו על זה בגלוי.
הוספת נמל המפרץ עם הכפלת הקיבולת שלו במכולות גם תומכת ברעיון להכפלת מסילות

גם בלי הכפלת המסילות בודאי שהחשמול יצריך שינוי בגידור כדי למנוע מעבר אנשים
והתחשמלות. הגדרות הקיימות יוחלפו. אין סיכוי שזה יעלה 10 מליון שקל אולי זה רק
עלות עמודי החשמול והמערכת. על זה תוסיף התקנה, תוסיף שינוי התל של הרכבת ותוסיף
גידור ותוסיף עבודות הנדסיות כולנו יודעים שזה יהיה 100 מליון בסוף. הרי התוואי כולו
מוערך כפרויקט של כמה מליארדי שקלים אז איך חלק של 20 ק"מ ממנו זה 10 מליון שקל?
הסכום שהבאת מראש לא הגיוני
הוספת מסילות זאת תוכנית עתידית
אני לא אומר שלא קיימת, אני אומר שהיא אפילו לא הגיע לשלבים התכנון. אפילו לא תכנון על הנייר.

עלות פרוייקט החשמול כולו הוא מעל 11 מיליארד וזה כולל גם צייוד נייד
עלות התשתיות כ4 מיליארד לאורך כ-500 קילומטר.
כשזה כולל תחנות השנאה וקווי מתח לתחנות ההשנאה.

עלות הקטע של8-9 קילומטר בחיפה לא כולל תחנות ההשנאה (שישמשו גם אם המסילה תוזז/תשוקע/תמונהר) היא סך הכל כ10 מיליון שקל
 

tapuzo

New member
גם החשמול הייתה תוכנית עתידית, נו, אז שנחכה?

הוספת מסילות זאת תוכנית עתידית
אני לא אומר שלא קיימת, אני אומר שהיא אפילו לא הגיע לשלבים התכנון. אפילו לא תכנון על הנייר.

עלות פרוייקט החשמול כולו הוא מעל 11 מיליארד וזה כולל גם צייוד נייד
עלות התשתיות כ4 מיליארד לאורך כ-500 קילומטר.
כשזה כולל תחנות השנאה וקווי מתח לתחנות ההשנאה.

עלות הקטע של8-9 קילומטר בחיפה לא כולל תחנות ההשנאה (שישמשו גם אם המסילה תוזז/תשוקע/תמונהר) היא סך הכל כ10 מיליון שקל
גם החשמול הייתה תוכנית עתידית, נו, אז שנחכה?
 
החשמול לא יכול לחכות

גם החשמול הייתה תוכנית עתידית, נו, אז שנחכה?
החשמול לא יכול לחכות
אולי עוד לא הבנת את זה, אבל בחיפה ובישראל גרים עוד אנשים חוץ מימך, שהפיכת התחבורה הציבורית למתקדמת(וזה כולל חשמול מסילות הרכבת בארץ) והעברת אנשים לשימוש בתחבורה ציבורית על פני רכב פרטי, חשובים להם.
אי אפשר בגלל גחמה של כמה "ירוקים" לאפשר לחנק של התחבורה הציבורית ולחנק של האנשים מזיהום אוויר להימשך.
 

tapuzo

New member
באזור חיפה מליון תושבים שרוצים חופי ים !!

החשמול לא יכול לחכות
אולי עוד לא הבנת את זה, אבל בחיפה ובישראל גרים עוד אנשים חוץ מימך, שהפיכת התחבורה הציבורית למתקדמת(וזה כולל חשמול מסילות הרכבת בארץ) והעברת אנשים לשימוש בתחבורה ציבורית על פני רכב פרטי, חשובים להם.
אי אפשר בגלל גחמה של כמה "ירוקים" לאפשר לחנק של התחבורה הציבורית ולחנק של האנשים מזיהום אוויר להימשך.
באזור חיפה מליון תושבים שרוצים חופי ים !!
בלי מפגעים, בלי מזהמים, בלי ביוב לים, בלי חשמול מול הפרצוף ובלי מכשול רכבות.
כן, מליון תושבים שחשובים לא פחות ממדינת המרכז..
 
אז שמיליון איש יפעלו לקדם תוכנית של מנהור

באזור חיפה מליון תושבים שרוצים חופי ים !!
בלי מפגעים, בלי מזהמים, בלי ביוב לים, בלי חשמול מול הפרצוף ובלי מכשול רכבות.
כן, מליון תושבים שחשובים לא פחות ממדינת המרכז..
אז שמיליון איש יפעלו לקדם תוכנית של מנהור
או כל תוכנית אחרת.
אבל לשום תוכנית כזאת אין קשר לחשמול הרכבת.

העברת תוכנית החל משלב התכנון דרך השלב הסטטוטרי ובהמשך שלב התכנון המתקדם והביצוע. לוקחת בארץ מינימום של 12 שנים.
בפועל גם יותר.
זה הזמן שאת רוצים לדחות את תוכנית החשמול של רכבת ישראל.
זה באמת נראה לך הגיוני?
 

tapuzo

New member
כן כן מליון תושבים שגם להם מגיע חוף בלי גידור

אז שמיליון איש יפעלו לקדם תוכנית של מנהור
או כל תוכנית אחרת.
אבל לשום תוכנית כזאת אין קשר לחשמול הרכבת.

העברת תוכנית החל משלב התכנון דרך השלב הסטטוטרי ובהמשך שלב התכנון המתקדם והביצוע. לוקחת בארץ מינימום של 12 שנים.
בפועל גם יותר.
זה הזמן שאת רוצים לדחות את תוכנית החשמול של רכבת ישראל.
זה באמת נראה לך הגיוני?
כן כן מליון תושבים שגם להם מגיע חוף בלי גידור
270 אלף תושבי חיפה
200 אלף תושבי הקריות
100 אלף תושבי יקנעם, עוספיה, דליה, נשר, רכסים
200 אלף תושבי גוש סכנין
200 אלף תושבי נצרת, נצרת עלית, מגדל העמק, העמק ועפולה

לכולנו מגיע חופי רחצה וחיפה צריכה לספק אותם לכל האזור.
אי אפשר לכלוא אותנו מאחורי מסילות וגדרות ועמודי חשמול.
 
נו? אז תקדמו תוכניות מנהור

כן כן מליון תושבים שגם להם מגיע חוף בלי גידור
270 אלף תושבי חיפה
200 אלף תושבי הקריות
100 אלף תושבי יקנעם, עוספיה, דליה, נשר, רכסים
200 אלף תושבי גוש סכנין
200 אלף תושבי נצרת, נצרת עלית, מגדל העמק, העמק ועפולה

לכולנו מגיע חופי רחצה וחיפה צריכה לספק אותם לכל האזור.
אי אפשר לכלוא אותנו מאחורי מסילות וגדרות ועמודי חשמול.
נו? אז תקדמו תוכניות מנהור
אבל זה לא קשור לחשמול, תקלוט כבר שאין קשר בין חשמול הרכבת לתוכניות מנהור למינהן
 

amit1270

New member
החשמול חיוני להתפתחות רשת רכבות מודרנית

החשמול לא יכול לחכות
אולי עוד לא הבנת את זה, אבל בחיפה ובישראל גרים עוד אנשים חוץ מימך, שהפיכת התחבורה הציבורית למתקדמת(וזה כולל חשמול מסילות הרכבת בארץ) והעברת אנשים לשימוש בתחבורה ציבורית על פני רכב פרטי, חשובים להם.
אי אפשר בגלל גחמה של כמה "ירוקים" לאפשר לחנק של התחבורה הציבורית ולחנק של האנשים מזיהום אוויר להימשך.
החשמול חיוני להתפתחות רשת רכבות מודרנית
ותהיה בו תועלת רבה גם לכלכלת ישראל ולאיכות הסביבה.
 

tapuzo

New member
אני מסכים החשמול נהדר, אבל בחיפה יעבור במנהור

החשמול חיוני להתפתחות רשת רכבות מודרנית
ותהיה בו תועלת רבה גם לכלכלת ישראל ולאיכות הסביבה.
אני מסכים החשמול נהדר, אבל בחיפה יעבור במנהור
 

amit1270

New member
הגדר הקיימת מספיקה למנוע מעבר אנשים

זאת לא טענה שלי, זאת כוונה מוצהרת בעצם החשמול
הרי נציגי הרכבת טענו שהחישמול הכרחי להוספת שתי מסילות בתוואי הזה וזה יתאפשר
רק אחרי החישמול. אף אחד לא המציא את זה, הם הצהירו על זה בגלוי.
הוספת נמל המפרץ עם הכפלת הקיבולת שלו במכולות גם תומכת ברעיון להכפלת מסילות

גם בלי הכפלת המסילות בודאי שהחשמול יצריך שינוי בגידור כדי למנוע מעבר אנשים
והתחשמלות. הגדרות הקיימות יוחלפו. אין סיכוי שזה יעלה 10 מליון שקל אולי זה רק
עלות עמודי החשמול והמערכת. על זה תוסיף התקנה, תוסיף שינוי התל של הרכבת ותוסיף
גידור ותוסיף עבודות הנדסיות כולנו יודעים שזה יהיה 100 מליון בסוף. הרי התוואי כולו
מוערך כפרויקט של כמה מליארדי שקלים אז איך חלק של 20 ק"מ ממנו זה 10 מליון שקל?
הסכום שהבאת מראש לא הגיוני
הגדר הקיימת מספיקה למנוע מעבר אנשים
ולגבי "התחשמלות" - מי שלא יטפס על העמודים לא יתחשמל. היית בירושלים בשנתיים האחרונות? ראית איך קווי החשמול של הרכבת הקלה עוברים שם בתוך הרחובות בלי גדרות ובלי בטיח? למה בחיפה צריך גדרות בגובה 4 מטר שלא קיימות בשום מקום בעולם (ולא חסרות רכבות חשמליות בעולם)?
 

tapuzo

New member
אל תשאל אותי זה הדרישות שהם מסרו למערכת פה

הגדר הקיימת מספיקה למנוע מעבר אנשים
ולגבי "התחשמלות" - מי שלא יטפס על העמודים לא יתחשמל. היית בירושלים בשנתיים האחרונות? ראית איך קווי החשמול של הרכבת הקלה עוברים שם בתוך הרחובות בלי גדרות ובלי בטיח? למה בחיפה צריך גדרות בגובה 4 מטר שלא קיימות בשום מקום בעולם (ולא חסרות רכבות חשמליות בעולם)?
אל תשאל אותי זה הדרישות שהם מסרו למערכת פה
יכול להיות שבגלל הרוחות החזקות מהים וסכנה שעמודים יפלו או חוטים יקרעו הם רוצים גדרות
יותר גבוהות. אין לי מושג על ה"למה" אבל זאת הדרישה.
 

tapuzo

New member
יתכן בגלל שהרכבת גובלת בפארק הכט, בתים וחופים

אל תשאל אותי זה הדרישות שהם מסרו למערכת פה
יכול להיות שבגלל הרוחות החזקות מהים וסכנה שעמודים יפלו או חוטים יקרעו הם רוצים גדרות
יותר גבוהות. אין לי מושג על ה"למה" אבל זאת הדרישה.
יתכן בגלל שהרכבת גובלת בפארק הכט, בתים וחופים
 
אין דרישה כזאת.

אל תשאל אותי זה הדרישות שהם מסרו למערכת פה
יכול להיות שבגלל הרוחות החזקות מהים וסכנה שעמודים יפלו או חוטים יקרעו הם רוצים גדרות
יותר גבוהות. אין לי מושג על ה"למה" אבל זאת הדרישה.
אין דרישה כזאת.
שוב, זאת המצאה של ה"ירוקים" בחיפה
 

amit1270

New member
אז למה לא מגדרים סביב כל עמוד תאורה?

אל תשאל אותי זה הדרישות שהם מסרו למערכת פה
יכול להיות שבגלל הרוחות החזקות מהים וסכנה שעמודים יפלו או חוטים יקרעו הם רוצים גדרות
יותר גבוהות. אין לי מושג על ה"למה" אבל זאת הדרישה.
אז למה לא מגדרים סביב כל עמוד תאורה?
"הרוח החזקה מהים" יכולה להפיל כל עמוד ולא ראיתי שגידרו ככה בשום מקום. אין לי מושג גם מאיפה לקחת את "הדרישות שהם מסרו". זה בתכנית או שזאת תוספת של כמה משועממים שמחפשים סיבות להתנגד לפרויקט התשתיות החשוב ביותר בארץ?
 

easylivin

New member
די לחזור על שטויות. אין שום סכנת התחשמלות

החשמול מגיע עם גידור 4 מטר לכל האורך, אל תשקר
יש תנאי של חשמול קו כזה באמצע העיר התחתית ובחוף הכרמל בצמוד לפארק הכט ולטיילות
זה דורש גידור 4 מטר. אתה לא מאמין לך תבדוק בעצמך. נאמר מפורשות גדר 4 מטר בגלל סכנת התחשמלות.
די לחזור על שטויות. אין שום סכנת התחשמלות
בחשמול עילי. סכנת התחשמלות (חמורה) קיימת רק בחשמול תחתי באמצעות "פס שלישי", ולכן הוא באמת דורש גידור, אבל לא ושוב פעם לא, לא כך הוא הדבר עם חשמול עילי. כל מתקני המתכת בסביבתו של קו מחושמל מוארקים כדי למנוע קורוזיה, והארקה מונעת לחלוטין כל סיכוי להתחשמל. יש בפורום הזה מהנדסים ופיזיקאים, אבל אתה מעדיף להאמין לפוליטיקאים?
 

amit1270

New member
כבר כתבתי לך שאי אפשר לבנות תחנה בואדי

זה די קל להפנים כשהמסרים צודקים וזה הגיוני
הכי הגיוני כלכלית, בטחונית, סביבתית, תחבורתית למנהר את הרכבת בחיפה.
זה ישנה את פני העיר מהקצה לקצה, זה ייעל את הקוים לצפון בחסכון של 10 דקות,
זה יפתח את כל קו החוף מהחנק של גדרות ועמודי חשמול ורעש רכבות.
זה יאפשר פיתוח תחנה במרכז שכונות הרכס.
זה פרויקט שיכול להציל את חיפה, נקודה.
כבר כתבתי לך שאי אפשר לבנות תחנה בואדי
 
עקרונית ניתן לבנות תחנה תת קרקעית

כבר כתבתי לך שאי אפשר לבנות תחנה בואדי
עקרונית ניתן לבנות תחנה תת קרקעית
בעומק של מעל מאה מטר.

אבל הוא לא מוכן לענות על השאלה העיקרית, מה קשור כל זה לחשמול הרכבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה