צמצום מאסיבי בשירות בחברת קווים למספר ימים.

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
כן,אני יודע שהם עובדים ברמאדן

חודש הרמדאן

אבל זה אינו מוגדר כחג. בהם הם צמים בשעות היום בלבד.
כן,אני יודע שהם עובדים ברמאדן
טוב לא משנה
 
תנאים אידיאלים?

זה מה שקורה
כשצעירים יהודים מפונקים מדי לבוא לעבוד בקו, אז מה שנשאר זה רק ערבים. ושלא תבינו לא נכון,למרות הדעות הפוליטיות שלי,אין לי בעיה איתם ברמה האישית, בדן יש הרבה כאלה וחצי מהם חברים טובים שלי(אני אוהב גם לעשות איתם ספירות כי הם טייסים) אבל לא יכול להיות שכל חודשיים יהיה עיד אל משהו וכל התחבורה הציבורית תשותק.

ולמי שחושב שאם רק ישפרו את התנאים אז צעירים יהודים יבואו בהמוניהם הוא חי בסרט, עבדתי שבוע במטרונית בחיפה, התנאים שם הם אידיאלים,גם שכר גבוה, גם אתה לא צריך להתעסק עם נוסעים, סתלבט לגמרי לעומת הג'ונגל של תל אביב. וכמה יהודים בני גילי היו שם? גורנישט. ואחרי זה המפונקים מתבכיינים שהם לא מרויחים מספיק כסף ומאיימים לעזוב לברלין.
תנאים אידיאלים?
זה שהשכר הוא שכר גלובלי, ללא התחשבות בדמי נסיעה למקום העבודה וממנו, אין הסעות לבית ומהבית זה אידיאלי?
איך יגיע נהג לבצע קו מ1 בשבת? למה נהג חיפאי ירוויח יותר מנהג מנשר או מהכרמל?
 

droriko

New member
על הסעות אני לא יודע

תנאים אידיאלים?
זה שהשכר הוא שכר גלובלי, ללא התחשבות בדמי נסיעה למקום העבודה וממנו, אין הסעות לבית ומהבית זה אידיאלי?
איך יגיע נהג לבצע קו מ1 בשבת? למה נהג חיפאי ירוויח יותר מנהג מנשר או מהכרמל?
על הסעות אני לא יודע
אני יודע שהשכר שלהם גבוה ושההגדרות שלהם טובות(לפחות בקו 3 שבו עבדתי) חדר אוכל אין להם,אבל הם מקבלים סנדביצ'ים
 

droriko

New member
חוץ מזה שיש להם אחלה פלאפל במסוף בהדר


על הסעות אני לא יודע
אני יודע שהשכר שלהם גבוה ושההגדרות שלהם טובות(לפחות בקו 3 שבו עבדתי) חדר אוכל אין להם,אבל הם מקבלים סנדביצ'ים
חוץ מזה שיש להם אחלה פלאפל במסוף בהדר
 
איפה משרד התחבורה כשצריך אותו

צמצום מאסיבי בשירות בחברת קווים למספר ימים.
ממחר ה-15.10 ועד יום חמישי ה17.10 משתנה הלו"ז של כמעט כל הקווים של חברת קווים באשכולות: פתח תקווה-בקאת אונו, עפולה, חדרה-נתניה (אשכול הצפון כפי שהוא מכונה על ידם).

מישהו יודע מה הסיבה לכך?
איפה משרד התחבורה כשצריך אותו
נראה לי שבכלל יש פה מקום להגשת תביעה יצוגית בנושא , הרי אין פה סיבה ממשית להורדת התדירות, לפחות לא בקווים שעוברים בריכוזי אוכלוסיה יהודיים נטו.
 

olli3

New member
מנהל
השאלה היא מה הסיכויים ששופט יקבל את הטענה

איפה משרד התחבורה כשצריך אותו
נראה לי שבכלל יש פה מקום להגשת תביעה יצוגית בנושא , הרי אין פה סיבה ממשית להורדת התדירות, לפחות לא בקווים שעוברים בריכוזי אוכלוסיה יהודיים נטו.
השאלה היא מה הסיכויים ששופט יקבל את הטענה
הזאת?

אוקיי, אין צורך להוריד את התדירות ביישובים יהודיים - נכון. אבל, אם אין לך נהגים, איך תפעיל אוטובוסים? איך בית המשפט יכול לחייב את משרד התחבורה/חברות האוטובוסים להפעיל את השירות כרגיל, אם אין בידם את כח האדם הנדרש לכך?
 

droriko

New member


השאלה היא מה הסיכויים ששופט יקבל את הטענה
הזאת?

אוקיי, אין צורך להוריד את התדירות ביישובים יהודיים - נכון. אבל, אם אין לך נהגים, איך תפעיל אוטובוסים? איך בית המשפט יכול לחייב את משרד התחבורה/חברות האוטובוסים להפעיל את השירות כרגיל, אם אין בידם את כח האדם הנדרש לכך?
 

droriko

New member
מה שכן

השאלה היא מה הסיכויים ששופט יקבל את הטענה
הזאת?

אוקיי, אין צורך להוריד את התדירות ביישובים יהודיים - נכון. אבל, אם אין לך נהגים, איך תפעיל אוטובוסים? איך בית המשפט יכול לחייב את משרד התחבורה/חברות האוטובוסים להפעיל את השירות כרגיל, אם אין בידם את כח האדם הנדרש לכך?
מה שכן
אני חושב שכן צריך ללכת לקראת הנוסעים. למשל לתת מחיר מוזל לחופשי חודשי בחודש ש"מועד לשיבושים".
 

mister K

New member
בית המשפט יכול הכל

השאלה היא מה הסיכויים ששופט יקבל את הטענה
הזאת?

אוקיי, אין צורך להוריד את התדירות ביישובים יהודיים - נכון. אבל, אם אין לך נהגים, איך תפעיל אוטובוסים? איך בית המשפט יכול לחייב את משרד התחבורה/חברות האוטובוסים להפעיל את השירות כרגיל, אם אין בידם את כח האדם הנדרש לכך?
בית המשפט יכול הכל
ובמיוחד שופט התעבורה הירושלמי, מיודענו כב' השופט אברהם טננבאום.
הוא כבר פסק פעם שעל חברות התח"צ להוציא את כל הנסיעות בזמן אפילו אם יש חפץ חשוד והתחנה חסומה, ומצידו שהאוטובוסים יעופפו באויר.
אז מה זה כבר בשבילו מחסור בנהגים...

לדעתי צריך לערב בעניין את בית המשפט, בדיוק כמו שצריך לערב אותו בנוגע להורדת התדירות ל-0 בכל שבת בריכוזים חילוניים שיש בהם ביקוש לתח"צ. זה אותו העיקרון בדיוק.
תדירות תחבורה ציבורית צריכה להיות מושפעת אך ורק מצרכי הנוסעים ולא משום שיקול אחר.
 

droriko

New member
אבל אם החברות לא יכולות להערך?

בית המשפט יכול הכל
ובמיוחד שופט התעבורה הירושלמי, מיודענו כב' השופט אברהם טננבאום.
הוא כבר פסק פעם שעל חברות התח"צ להוציא את כל הנסיעות בזמן אפילו אם יש חפץ חשוד והתחנה חסומה, ומצידו שהאוטובוסים יעופפו באויר.
אז מה זה כבר בשבילו מחסור בנהגים...

לדעתי צריך לערב בעניין את בית המשפט, בדיוק כמו שצריך לערב אותו בנוגע להורדת התדירות ל-0 בכל שבת בריכוזים חילוניים שיש בהם ביקוש לתח"צ. זה אותו העיקרון בדיוק.
תדירות תחבורה ציבורית צריכה להיות מושפעת אך ורק מצרכי הנוסעים ולא משום שיקול אחר.
אבל אם החברות לא יכולות להערך?
בדן ואגד עוד יכולים להוריד אנשים מהבניין ולהביא פנסיונרים. מה תעשה בחברות הקטנות? תבנה צי של נהגים שיבואו לעבוד פעמיים בשנה?
 

alantan

New member
על חברה שניגשת למכרז להיות מסוגלת להתמודד עם

אבל אם החברות לא יכולות להערך?
בדן ואגד עוד יכולים להוריד אנשים מהבניין ולהביא פנסיונרים. מה תעשה בחברות הקטנות? תבנה צי של נהגים שיבואו לעבוד פעמיים בשנה?
על חברה שניגשת למכרז להיות מסוגלת להתמודד עם
תנאי המכרז, ואני מניח שהמכרזים אינם מאפשרים הורדת תדירות בשל חגים מוסלמים, נוצרים ויהודים... (טוב לגבי האחרון, אולי כן.)

אם זה אומר לגייס עובדים בשכר גבוה יותר, כדי שיהיה תמהיל מתאים יותר ושלא כל העובדים יהיו שומרי מצוות של דת כזו או אחרת, עליה לעשות זאת. אם זה אומר שההצעה שלה תהיה גבוהה יותר, ואולי היא לא תזכה במכרז, כך היא היתה צריכה לגשת.

ככה שזה פשוט בעיה של החברה, לא של הנוסעים ולא של משרד התחבורה. היא אמורה לקיים את מה שהתחייבה, ולהקנס אם היא אינה מסוגלת.
 

droriko

New member
אבל החברות לא מורידות תדירות על דעת עצמם

על חברה שניגשת למכרז להיות מסוגלת להתמודד עם
תנאי המכרז, ואני מניח שהמכרזים אינם מאפשרים הורדת תדירות בשל חגים מוסלמים, נוצרים ויהודים... (טוב לגבי האחרון, אולי כן.)

אם זה אומר לגייס עובדים בשכר גבוה יותר, כדי שיהיה תמהיל מתאים יותר ושלא כל העובדים יהיו שומרי מצוות של דת כזו או אחרת, עליה לעשות זאת. אם זה אומר שההצעה שלה תהיה גבוהה יותר, ואולי היא לא תזכה במכרז, כך היא היתה צריכה לגשת.

ככה שזה פשוט בעיה של החברה, לא של הנוסעים ולא של משרד התחבורה. היא אמורה לקיים את מה שהתחייבה, ולהקנס אם היא אינה מסוגלת.
אבל החברות לא מורידות תדירות על דעת עצמם
הן עושות את זה באישור משרד התחבורה. אם לשופט יש בעיות שיפנה לישראל כץ.
 

droriko

New member
ואני לא מבין מה הקשר בין שכר גבוה

על חברה שניגשת למכרז להיות מסוגלת להתמודד עם
תנאי המכרז, ואני מניח שהמכרזים אינם מאפשרים הורדת תדירות בשל חגים מוסלמים, נוצרים ויהודים... (טוב לגבי האחרון, אולי כן.)

אם זה אומר לגייס עובדים בשכר גבוה יותר, כדי שיהיה תמהיל מתאים יותר ושלא כל העובדים יהיו שומרי מצוות של דת כזו או אחרת, עליה לעשות זאת. אם זה אומר שההצעה שלה תהיה גבוהה יותר, ואולי היא לא תזכה במכרז, כך היא היתה צריכה לגשת.

ככה שזה פשוט בעיה של החברה, לא של הנוסעים ולא של משרד התחבורה. היא אמורה לקיים את מה שהתחייבה, ולהקנס אם היא אינה מסוגלת.
ואני לא מבין מה הקשר בין שכר גבוה
ל"תמהיל נכון יותר בין חילונים לדתיים", מה הדתיים הם פחות איכותיים?
 

droriko

New member
ובמטרופולין יש שכר גבוה ועדיין יש שיבושים,אז?

ואני לא מבין מה הקשר בין שכר גבוה
ל"תמהיל נכון יותר בין חילונים לדתיים", מה הדתיים הם פחות איכותיים?
ובמטרופולין יש שכר גבוה ועדיין יש שיבושים,אז?
 

olli3

New member
מנהל
במטרופולין יש סידורים קשים ודרישת 7 ימי עבודה

ובמטרופולין יש שכר גבוה ועדיין יש שיבושים,אז?
במטרופולין יש סידורים קשים ודרישת 7 ימי עבודה
יצא לי לראות סידורים שונים של נהגים, יצא לי לראות את שעות העבודה. אני מניח שכעשר נהגים לא שיקרו לי כשאמרו ששעות העבודה ארוכות, שהסידורים צפופים ושברוב המקרים הם נדרשים ל7 ימי עבודה בשבוע.
 

olli3

New member
מנהל
ושמי שעובד בלילה מקבלת תוספת של 14 ש"ח

במטרופולין יש סידורים קשים ודרישת 7 ימי עבודה
יצא לי לראות סידורים שונים של נהגים, יצא לי לראות את שעות העבודה. אני מניח שכעשר נהגים לא שיקרו לי כשאמרו ששעות העבודה ארוכות, שהסידורים צפופים ושברוב המקרים הם נדרשים ל7 ימי עבודה בשבוע.
ושמי שעובד בלילה מקבלת תוספת של 14 ש"ח
או סכום דומה בין 10-20 ש"ח, משום מה זכור לי 14. שזה בעצם התוספת שמקבלים לכל המשמרת, כך שזה עוד כשני שקלים לשעת עבודה בעצם.
 

cwen

New member
מה שאתה מתאר נשמע לא חוקי

ושמי שעובד בלילה מקבלת תוספת של 14 ש"ח
או סכום דומה בין 10-20 ש"ח, משום מה זכור לי 14. שזה בעצם התוספת שמקבלים לכל המשמרת, כך שזה עוד כשני שקלים לשעת עבודה בעצם.
מה שאתה מתאר נשמע לא חוקי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה