צמחונות נומרולוגיה ב-
אנשים

צמחונות נומרולוגיה ב-../images/Emo43.gif אנשים

צמחונים? בואו ללמוד עוד על הבריאות שלכם! ד"ר ערן מגון, אוטוריטה ברפואה ההודית, יתארח הערב ב-20:00 בפורום צמחונות וטבעונות. האירוח יעסוק בכל הקשור לצמחונות ורפואה משלימה, ואתם מוזמנים להתחיל לשאול שאלות: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=301&msgid=92550778
רוצים לדעת מה יקרה עם האהבה? עבודה? אם יש טיול באופק? שוקי גבאי הנומרולוג מגיע לשידור נוסף בקרוב! שלחו לנו מסר עם השאלה שברצונכם לשאול בצרוף שם פרטי ותאריך לידה ל shukigabay וצוות ההפקה יצור איתכם קשר.
 

dndboy

New member
../images/Emo103.gif"מלכיט" שווה משהו? או למכור

בחנות?
 

dndboy

New member
../images/Emo103.gifואם כבר אני שואל שאלות..

מקצוע מומלץ לRuge ?
 

רוקי

New member
לחא משהו ספציפי

אין ממש משהו ספציפי, או שתלמד משהו כדי ליצור חפצים (skinning + leatherworking) או ליצירת תוספות (enchanting או משהו כזה). זאת דעתי. אגב, פעם הבאה ליצור נושא חדש, זה לא ממש קשור להודעה שהגבת עליה.
 
Rogue

תלוי מה אתם רוצים ואם יש לכם גילדה חברותית בה אנשים עוזרים אחד לשני. SKINNING + HERBALISM זו דרך מצויינת לעשות כסף במכירה בAUCTION HOUSE. לעומת זאת אפשר ליצור דברים ולשם כך LEATHERWORKING יעיל להלבשה וENCHANTING גם טוב, למרות שזה אומר להרוס פריטים ירוקים ומעלה במקום למכור אותם, מה שיכול לעלות טיפה כסף (אבל אם עושים ENCHANTING ליצור דברים וSKINNING למכור עורות, זה מחפה אחד על השני פחות או יותר).
 
למעלה