paperdoll16
New member
צליעה..
יש לנו כלבה מסוג קייסהאונד, בת 6 (הייתה לה יומולדת לפני מספר ימים, למען האמת..
). בימים האחרונים שמנו לב לצליעה אצלה, לדעתנו ברגלה השמאלית הקידמית. אני לא יודעת אם זה רלוונטי אבל אולי כן אז אציין זאת בכל זאת- כשהייתה גורה התגלה אצלה מום באגן. אני לא כל כך יודעת להסביר על המום אבל זה משהו בצורה של האגן, או משהו כזה. בכל מקרה, הכלבה סובלת מכאבים. בהתחלה זאת הייתה צליעה קלה ולא מדאיגה (כיוון שזה קורה לה לעיתים והוטרינר אמר בזמנו שאין סיבה לדאגה בנושא) אולם לאט לאט מצבה התדרדר וכרגע נורא קשה לה ללכת.. כל צעד שלה מלווה בבכי והיא מתקשה לקום. היום בבוקר לקחנו אותה לוטרינר אולם הוא אמר שזאת כנראה רק מכה יבשה. אני מפקפקת באבחנה הזאת. מה זה יכול להיות?!
יש לנו כלבה מסוג קייסהאונד, בת 6 (הייתה לה יומולדת לפני מספר ימים, למען האמת..